logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walka na skrzynki pocztowe e-mail

   31.05.2007, przeczytano 1691 razy

Rywalizacja między dostawcami usług pocztowych w internecie przyspiesza, z czego konsumenci moga się tylko cieszyć. Głównymi graczami w tym momencie są Google i Yahoo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/walka-na-skrzynki-pocztowe-e-mail,5652,artykul.html

Pierwsze interesujące marketingowo posunięcie wykonało Google, wprowadzając skrzynki pocztowe o nieustannie rosnącej pojemności. Odpowiedź Yahoo była imponująca – pojawiły się konta z nieograniczoną ilością miejsca. Po wojnie na jak największą pojemność przyszła pora na załączniki do emaili.

Jak na razie prowadzi Google, które właśnie podwoiło maksymalną dozwoloną wielkość załącznika z 10MB do 20MB. Yahoo prawdopodobnie nie będzie się bezczynnie przyglądać, tylko zrobi to samo.

W tym miejscu wypada zauważyć, że jest jeszcze niewielu dostawców serwisów pocztowych, których użytkownicy mogliby bez dodatkowych opłat odbierać tak duże wiadomości.

Źródło: Neowin

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

WP od dawna pozwala przesyłać załączniki o rozmiarze do 20MB.

avatar użytkownika
,

tak, ale...
1. dla firm istotne jest posługiwanie się swoją domeną, a nie np. google.com
2. szybkość działania (logowanie, sprawdzanie, wysyłanie) takiej poczty pozostawia wiele do życzenia
3. niezawodność transferu tak dużych załączników przez google (yahoo nie sprawdzałem, ale pewnie podobnie) jest czysto teoretyczna - kilka prób wysłania załącznika 5MB i ... klapa.
4. Atrakcyjne dodatki, jak choćby publikowalny kalendarz, to super sprawa dla... cierpliwych i dysponujących nadmiarem czasu na kolejne posunięcie serwera.

Faktycznie - super sprawa do amatorskiego zastosowania. A jeśli ktoś odczuwa konieczność gromadzenia śmieci przez lata, to ma raj. Konto Google poza plusami posiada jednak też minusy, więc zbyt hurraoptymistyczne jest podejście autora do tematyki.

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764