logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walne Zebranie PIAP w nowej formule

  PR 30.05.2017, przeczytano 705 razy
ilustracjastrzałka

Dnia 19 maja br. w Łącku pod Płockiem Członkowie PIAP tradycyjnie odbyli Sprawozdawcze Walne Zebranie Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Spotkanie miało szczególny charakter,ponieważ po Zebraniu Członkowie PIAP mogli po raz pierwszy uczestniczyć w integracyjnym spotkaniu, ognisku i wspólnej kolacji grillowej dzięki czemu mogli poznać się i wymienić doświadczeniami z innymi uczestnikami rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/walne-zebranie-piap-w-nowej-formule,32662,artykul.html

Podczas zebrania przyjęto sprawozdanie finansowe Stowarzyszenia za 2016 rok oraz udzielono absolutorium Zarządowi za rok 2016. Omówiono i zaakceptowano plan działań PIAP na 2017/2018 rok. Dyskutowano m.in. o możliwości publikacji raz w roku Gazety PIAP w języku angielskim oraz o badaniach branży artykułów promocyjnych.

- Razem z mężem jesteśmy bardzo zadowoleni z wyjazdu i uczestnictwa w Walnym Zgromadzeniu Członków PIAP w którym uczestniczyliśmy po raz pierwszy. Mieliśmy możliwość poznać innych właścicieli firm członkowskich PIAP, którzy dbają aby nasza branża gadżetów, upominków reklamowych, produkcji reklamowej miała coraz większy udział w planowaniu budżetów marketingowych w firmach i aby przysłowiowy gadżet nie był spychany do rangi zło konieczne, które i tak musi być na evencie czy spotkaniu firmowym etc. .Spotkanie było przeprowadzone profesjonalnie i otwarcie mogliśmy dyskutować nad zagadnieniami, które są wyzwaniem dla naszej branży. Do naszego pozytywnego odbioru  z pewnością przyczyniła się formuła wyjazdowa w pięknej okolicy Płocka (formuła dwudniowa). Uczestnicy wydarzenia mogli wymienić swoje wieloletnie doświadczenia w wieczornej części spotkania jak również podsumować spotkanie przy porannej kawie. Z pewnością tego typu formuła sprzyja zawiązywaniu nowych znajomości budowaniu relacji z partnerami handlowymi, sprzyja do dzielenia się doświadczeniami i wymiany informacji z branży. Polecam innym firmom  dołączenie do kolejnych spotkań organizowanych przez PIAP i polecam dwudniową formułę spotkania - mówi Beata Dobrowolska EBK Reklama, nowy Członek PIAP.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764