logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walne Zgromadzenie Członków SKM SAR i Związku Agencji Reklamowych

  PR 15.06.2016, przeczytano 1238 razy

8 czerwca 2016 w siedzibie Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR odbyło się kolejne Walne Zgromadzenie Członków SKM SAR i ZAR. Odpowiedzialni za poszczególne projekty Członkowie Zarządu zaprezentowali przed uczestnikami spotkania postępy prac w strategicznych obszarach aktywności SKM SAR z ostatniego roku. Odbyły się wybory uzupełniające do organów statutowych stowarzyszenia i decyzją zgromadzonych osób Szymon Gutkowski został wybrany na drugą kadencje Prezesa Zarządu SKM SAR. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/walne-zgromadzenie-czlonkow-skm-sar-i-zwiazku-agencji-reklamowych-,28943,artykul.html

Podczas Walnego Zebrania Członków SKM SAR i ZAR prezentowane są etapy realizacji zarówno projektów statutowych jak i komercyjnych. Przedstawiono kluczowe z nich:

Dialog Branżowy SKM SAR – PSML

Przedstawiono strategiczną mapę projektu, podkreślając dotychczas zrealizowane działania oraz plan na najbliższe półrocze. Projekt zakłada nawiązanie współpracy z przedstawicielami działów zakupów największych rynkowych spółek, w celu wypracowania konkretnego kodeksu praktyk przetargowych dot. każdej kategorii zakupów marketingowych.

Nowe zasady Platformy Przetargowej

Przedstawiono nowe zasady funkcjonowania platformy przetargowej.  SKM SAR reaguje i próbuje nawiązać dialog z organizatorami wszystkich przetargów rejestrowanych  na platformie przetargowej.
 

Komercyjna aktywność SKM SAR

Przedstawiono podsumowanie konkursów i konferencji (Effie, Innovation, KTR, Young Creatives, See&Say). Miniony rok to znaczący wzrost liczby zgłoszeń do kluczowych konkursów branżowych organizowanych przez SAR. Władze Stowarzyszenia chcą, aby nagrody konkursowe stały się swoistym drogowskazem dla klientów robiących selekcję rynku dostawców podczas procesów przetargowych.  

Edukacja w SKM SAR

Przedstawiono informacje o szkoleniach, regularnie organizowanych przez Stowarzyszenie.  Władze SAR przedstawiły szereg aktywności prowadzonych w zakresie edukacji poza formalnej (kursy i szkolenia zamknięte) jak i formalnej (współpraca z renomowanymi Uczelniami Wyższymi w ramach regularnych studiów dziennych, zaocznych i podyplomowych).

Dodatkowa CSR-owa działalność stowarzyszenia związana jest z dwoma projektami – Muzeum Utraconego oraz Fundacji Marka dla Polski. Ich tematyka również została poruszona podczas Walnego Zebrania Członków SKM SAR i ZAR:

Muzeum Utracone

w całej Polsce odbyły się aż 232 pokazy w muzeach, a film obejrzany został przez ponad 370 tysięcy osób.

Fundacja Marka dla Polski

Członkowie zapoznali się z planami Fundacji na rok 2016 raz poznali wszelkie dotychczasowe działania.


 „Cieszę ze SAR przyjmuje członków z kategorii, które do tej pory nie były reprezentowane w stowarzyszeniu. Mam na myśli agencje doradztwa strategicznego i agencje o mocnych  kompetencjach technologicznych. Chcielibyśmy aby struktura członkowska SAR odzwierciedlała  rozwój rynku komunikacji marketingowej” - powiedział Szymon Gutkowski, Tribal DDB.  

Zatwierdzono następujące zmiany członkowskie:

Członkowie zwyczajni:
Adam Nowakowski // Leo Burnett
Igor Kaleński // BBDO
Agnieszka Gajzler // Isobar
Magdalena Bulak // V&P
Zuzanna Warowna-Toruńska // Ogilvy & Mather
Maciej Lissowski // Publicis
Ewa Cymer // Peppermint
Dorota Mazur // Havas Worldwide Warsaw
 
Członkowie zwyczajni KAE:
Dorota Rzeszutek // Em Lab
 
Członkowie zwyczajni i wspierający:
Sebastian Stępak // MSLGROUP
Przemysław Bogdanowicz // 2012 Agency
Katarzyna Wiśniewska // K2 Media
Olgierd Cygan // Deloitte Digital
Agata Szeliga-Staszkiewicz // Hypermedia
Karol Milewski // iProspect
 
Członkowie zwyczajni i wspierający KAE:
Mariusz Nowak/ Sara Kanonowicz // Ministry of Creativity
 
Członkowie zwyczajni i wspierający KBD
Marcin Bełza // One Eleven
 
Grupy:
Change / Value Media / Gong / Equinox // Group One
 
Odbyły się wybory na Prezesa Zarządu oraz wybory uzupełniające Członków Zarządu, jego obecny skład wygląda następująco:
Szymon Gutkowski – Prezes Zarządu
Małgorzata Węgierek
Izabela Albrychiewicz
Michał Kazimierczak
Marcin Gaworski
Oraz nowi Członkowie Zarządu:
Agata Szeliga-Staszkiewicz – Hypermedia
Przemysław Bogdanowicz – 2012 Agency
 
Wybory do Rady Nadzorczej:
Anna Pańczyk
Rafał Ciszewski
Igor Kaleński
Katarzyna Łakińska
 
Wybory do Sądu Koleżeńskiego:
Małgorzata Olkowicz
Szymon Walkiewicz
Zofia Sanejko
Grażyna Skarżyńska
Beata Golubińska

Zatwierdzono również zmiany wewnątrz agencji:

  • Tomasz Pawlikowski przeszedł z Publicis do Leo Burnett
  • Ars Thanea została zastąpiona przez SYZYGY.

Agencje, które zmieniły nazwę:

  • Equinox zmiana nazwy na Media+Warsaw
  • Multi Events zmiana nazwy na Multi Communications
  • Starlink zmiana nazwy na SMG Poland
  • Lowe Media zmiana nazwy na MullenLowe MediaHub
  • Lowe Warsaw zmiana nazwy na MullenLowe Warsaw

Źródło: SKM SAR

www.skmsar.org

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764