logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walne Zgromadzenie Członków SKM SAR i Związku Agencji Reklamowych

  PR 15.06.2016, przeczytano 1167 razy

8 czerwca 2016 w siedzibie Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR odbyło się kolejne Walne Zgromadzenie Członków SKM SAR i ZAR. Odpowiedzialni za poszczególne projekty Członkowie Zarządu zaprezentowali przed uczestnikami spotkania postępy prac w strategicznych obszarach aktywności SKM SAR z ostatniego roku. Odbyły się wybory uzupełniające do organów statutowych stowarzyszenia i decyzją zgromadzonych osób Szymon Gutkowski został wybrany na drugą kadencje Prezesa Zarządu SKM SAR. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/walne-zgromadzenie-czlonkow-skm-sar-i-zwiazku-agencji-reklamowych-,28943,artykul.html

Podczas Walnego Zebrania Członków SKM SAR i ZAR prezentowane są etapy realizacji zarówno projektów statutowych jak i komercyjnych. Przedstawiono kluczowe z nich:

Dialog Branżowy SKM SAR – PSML

Przedstawiono strategiczną mapę projektu, podkreślając dotychczas zrealizowane działania oraz plan na najbliższe półrocze. Projekt zakłada nawiązanie współpracy z przedstawicielami działów zakupów największych rynkowych spółek, w celu wypracowania konkretnego kodeksu praktyk przetargowych dot. każdej kategorii zakupów marketingowych.

Nowe zasady Platformy Przetargowej

Przedstawiono nowe zasady funkcjonowania platformy przetargowej.  SKM SAR reaguje i próbuje nawiązać dialog z organizatorami wszystkich przetargów rejestrowanych  na platformie przetargowej.
 

Komercyjna aktywność SKM SAR

Przedstawiono podsumowanie konkursów i konferencji (Effie, Innovation, KTR, Young Creatives, See&Say). Miniony rok to znaczący wzrost liczby zgłoszeń do kluczowych konkursów branżowych organizowanych przez SAR. Władze Stowarzyszenia chcą, aby nagrody konkursowe stały się swoistym drogowskazem dla klientów robiących selekcję rynku dostawców podczas procesów przetargowych.  

Edukacja w SKM SAR

Przedstawiono informacje o szkoleniach, regularnie organizowanych przez Stowarzyszenie.  Władze SAR przedstawiły szereg aktywności prowadzonych w zakresie edukacji poza formalnej (kursy i szkolenia zamknięte) jak i formalnej (współpraca z renomowanymi Uczelniami Wyższymi w ramach regularnych studiów dziennych, zaocznych i podyplomowych).

Dodatkowa CSR-owa działalność stowarzyszenia związana jest z dwoma projektami – Muzeum Utraconego oraz Fundacji Marka dla Polski. Ich tematyka również została poruszona podczas Walnego Zebrania Członków SKM SAR i ZAR:

Muzeum Utracone

w całej Polsce odbyły się aż 232 pokazy w muzeach, a film obejrzany został przez ponad 370 tysięcy osób.

Fundacja Marka dla Polski

Członkowie zapoznali się z planami Fundacji na rok 2016 raz poznali wszelkie dotychczasowe działania.


 „Cieszę ze SAR przyjmuje członków z kategorii, które do tej pory nie były reprezentowane w stowarzyszeniu. Mam na myśli agencje doradztwa strategicznego i agencje o mocnych  kompetencjach technologicznych. Chcielibyśmy aby struktura członkowska SAR odzwierciedlała  rozwój rynku komunikacji marketingowej” - powiedział Szymon Gutkowski, Tribal DDB.  

Zatwierdzono następujące zmiany członkowskie:

Członkowie zwyczajni:
Adam Nowakowski // Leo Burnett
Igor Kaleński // BBDO
Agnieszka Gajzler // Isobar
Magdalena Bulak // V&P
Zuzanna Warowna-Toruńska // Ogilvy & Mather
Maciej Lissowski // Publicis
Ewa Cymer // Peppermint
Dorota Mazur // Havas Worldwide Warsaw
 
Członkowie zwyczajni KAE:
Dorota Rzeszutek // Em Lab
 
Członkowie zwyczajni i wspierający:
Sebastian Stępak // MSLGROUP
Przemysław Bogdanowicz // 2012 Agency
Katarzyna Wiśniewska // K2 Media
Olgierd Cygan // Deloitte Digital
Agata Szeliga-Staszkiewicz // Hypermedia
Karol Milewski // iProspect
 
Członkowie zwyczajni i wspierający KAE:
Mariusz Nowak/ Sara Kanonowicz // Ministry of Creativity
 
Członkowie zwyczajni i wspierający KBD
Marcin Bełza // One Eleven
 
Grupy:
Change / Value Media / Gong / Equinox // Group One
 
Odbyły się wybory na Prezesa Zarządu oraz wybory uzupełniające Członków Zarządu, jego obecny skład wygląda następująco:
Szymon Gutkowski – Prezes Zarządu
Małgorzata Węgierek
Izabela Albrychiewicz
Michał Kazimierczak
Marcin Gaworski
Oraz nowi Członkowie Zarządu:
Agata Szeliga-Staszkiewicz – Hypermedia
Przemysław Bogdanowicz – 2012 Agency
 
Wybory do Rady Nadzorczej:
Anna Pańczyk
Rafał Ciszewski
Igor Kaleński
Katarzyna Łakińska
 
Wybory do Sądu Koleżeńskiego:
Małgorzata Olkowicz
Szymon Walkiewicz
Zofia Sanejko
Grażyna Skarżyńska
Beata Golubińska

Zatwierdzono również zmiany wewnątrz agencji:

  • Tomasz Pawlikowski przeszedł z Publicis do Leo Burnett
  • Ars Thanea została zastąpiona przez SYZYGY.

Agencje, które zmieniły nazwę:

  • Equinox zmiana nazwy na Media+Warsaw
  • Multi Events zmiana nazwy na Multi Communications
  • Starlink zmiana nazwy na SMG Poland
  • Lowe Media zmiana nazwy na MullenLowe MediaHub
  • Lowe Warsaw zmiana nazwy na MullenLowe Warsaw

Źródło: SKM SAR

www.skmsar.org

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764