logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walne Zgromadzenie Członków ZFPR powołało nową Radę Związku

  PR 05.03.2021, przeczytano 412 razy
ilustracja

Podczas Walnego Zgromadzenia Członków ZFPR wybrano Radę Związku na lata 2021-2023. Radę powołano 4 marca 2021 roku i składa się ona obecnie z pięciu przedstawicieli zrzeszonych agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/walne-zgromadzenie-czlonkow-zfpr-powolalo-nowa-rade-zwiazku,390508,artykul.html

Po raz kolejny przewodniczącym Rady Związku Firm Public Relations został Przemysław Mitraszewski, współzałożyciel i Managing Partner Lighthouse Consultants, ekspert w dziedzinie komunikacji, od ponad 20 lat związany z branżą public relations. Przewodniczącego Rady wybrano jednogłośnie. Do prac w Radzie Związku wybrano ponownie także Alicję Wysocką-Świtałę, współwłaścicielkę i Partnerkę Zarządzającą agencji Clue PR, od kilkunastu lat zajmującą się komunikacją lokalnych i globalnych marek z obszaru technologii, FMCG oraz kampaniami CSR. Wśród nowych członków znalazła się Iwona Kubicz, Prezes Zarządu Procontent, specjalizująca się w projektach z zakresu Corporate PR i zarządzania kryzysowego. Czwartym członkiem Rady jest Katarzyna Terej, Partner Zarządzający TBT i Wspólnicy, ekspert oraz doradca ds. komunikacji i public affairs. Od 25 lat nadzoruje międzynarodowe projekty komunikacyjne i business-to-business. W składzie Rady znalazła się również Eliza Misiecka, dr nauk humanistycznych, założycielka i szef agencji GENESIS PR. Specjalizuje się w PR korporacyjnym, finansowym, zarządzaniu komunikacją kryzysową oraz w relacjach inwestorskich.

Rada jest organem kontrolnym Związku i składa się z przynajmniej trzech członków spośród zrzeszonych agencji. Do jej kompetencji należy kontrolowanie całokształtu działalności Zarządu, składanie wniosku do Walnego Zgromadzenia Członków w kwestii udzielania absolutorium dla Zarządu, a także rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy członkami na tle ich działalności w Związku. Kadencja powołanej Rady trwa dwa lata.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To już kolejny edukacyjny webinar, którego organizatorem jest agencja e-marketingowa Ideo Force. Tym razem wydarzenie będzie w pełni poświęcone tematyce UX. W jego trakcie uczestnicy otrzymają dawkę eksperckiej wiedzy z zakresu User Experience, którą będą mogli wykorzystać we własnym e-biznesie. Webinar odbędzie się 25 sierpnia o godz. 13.00 i będzie prowadzony na...
Rafał Wasyluk członkiem Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego
Rafał Wasyluk, head of EMEA Commerce Centre of Excellence w VMLY&R, dołączył do grona członków Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego.
VMLY&R została sklasyfikowana jako Lider w najnowszym raporcie „The Forrester Wave: Marketing Creative And Content Services, Q3 2022”. VMLY&R, globalna agencja marketingowa zatrudniająca ponad 13000 osób na sześciu kontynentach, znalazła się wśród wybranych agencji zaproszonych przez firmę badawczą do udziału w ocenie. Agencja VMLY&R wykazała...
Kampania Aldi: Cośki idą do szkoły
„ALDI ma to COŚ do szkoły” to kolejna kampania taktyczna zrealizowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „ALDI ma to COŚ”.
Orion Media Group przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska
Do firm członkowskich IAB Polska przystąpiła firma ORION MEDIA GROUP - niezależny dom mediowy działający od 2013 roku w marketingu internetowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764