logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walne Zgromadzenie Członków ZFPR wybrało nowy Zarząd

  PR 23.04.2021, przeczytano 833 razy
ilustracja

Podczas Walnego Zgromadzenia Członków Związku Firm Public Relations, które odbyło się 22 kwietnia 2021 roku, wybrano nowy skład Zarządu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/walne-zgromadzenie-czlonkow-zfpr-wybralo-nowy-zarzad,391180,artykul.html

W wyniku głosowania, w pięcioosobowym zarządzie znaleźli się: Klara Banaszewska, Dyrektor Generalna Grayling Poland, Małgorzata Bogusz, Managing Partner, Public Affairs Director, Vision Group, Katarzyna Życińska, Prezes 38 Content Communication, Dirk Aarts, Managing Partner 24/7Communication, którzy objęli funkcje Wiceprezesów. Ponadto Małgorzata Bogusz będzie pełnić funkcję Skarbnika ZFPR. Stanowisko Prezesa objął Sebastian Stępak, CEO CEE w agencji MSL. Kadencja wybranego Zarządu będzie trwała do 2022 roku.

Klara Banaszewska – od 2016 roku kieruje agencją Grayling Poland, z którą związana jest od 15 lat. Od 2019 roku jest członkinią europejskiego zarządu Grayling, reprezentującą największy rynek w regionie CEE. Posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu kompleksowych strategii komunikacji w obszarach: public affairs, komunikacji korporacyjnej oraz zarządzania zmianą. Klara jest członkinią Rady Programowej Leadership Academy for Poland, członkinią rady fundacji Social Impact Alliance for CEE i jurorką w konkursie branży PR Złote Spinacze.

Małgorzata Bogusz – jest współzałożycielem oraz Partnerem Zarządzającym Vision Group oraz ekspertem w dziedzinie Public Affairs i lobbyingu. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy dla firm z sektora farmaceutycznego i finansowego, jak również w doradztwie dla sektora publicznego. Koordynowała i realizowała krajowe oraz międzynarodowe kampanie public relations i public affairs, które otrzymały liczne nominacje i prestiżowe nagrody. Jest również koordynatorem projektów i współautorem publikacji naukowych z zakresu polityki senioralnej, innowacji i biotechnologii.

Katarzyna Życińska – twórczyni 38 Content Communication i 38GROUP. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej, zdobyte m.in. w Grupie Starcom MediaVest, EuroZet oraz firmie FERAX. Specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu strategii PR i content marketingowych w obszarach: PR produktowy, komunikacja korporacyjna, komunikacja społeczna.

Dirk Aarts – zdobywał wykształcenie wyższe w Heerlen Hogeschool, Holandia oraz na Uniwersytecie Erazma, Rotterdam School of Management. Do 2003 roku pracował jako marketingowiec dla sieci restauracji PepsiCo i koncernu piwowarskiego Palm Breweries. Po czterech latach dołączył do 24/7PR jako partner i współzarządzający agencją.

Sebastian Stępak – posiada blisko 20 lat doświadczenia w branży public relations. Rozpoczął karierę zawodową w agencji Ciszewski PR, pracował również w Sigmie i Graylingu. W 2011 roku powrócił do pierwszej agencji, MSL przejętej przez Grupę Publicis gdzie pracuje nieprzerwanie od 10 lat. Był jurorem w wielu konkursach, m.in. Cannes Lions, SABRE, Young Creatives, Złotych Spinaczach, CLIO Awards, KTR i wielu innych. Sebastian pełnił również funkcję wiceprezesa ZFPR w latach 2015-2017 i 2017-2019.

Zgodnie ze statutem ZFPR do kompetencji Zarządu należy m. in.: planowanie i kierowanie bieżącą pracą Związku, reprezentowanie Związku na zewnątrz, zarządzanie majątkiem i funduszami oraz podejmowanie uchwał dotyczących członkostwa w Związku.

Zarząd w nowym składzie skupi się przede wszystkim na inicjatywach mających wspomóc biznesowo wszystkich zrzeszonych w organizacji, silnej promocji profesjonalnych standardów w branży PR, działaniach mających na celu nawiązanie dialogu z administracją publiczną i sferą rządową oraz kluczowych projektach, takich jak konkurs Złote Spinacze, który od lat pozostaje największym wydarzeniem branżowym w Polsce.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764