logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walne Zgromadzenie Członków ZFPR wybrało nowy Zarząd

  PR 22.02.2022, przeczytano 369 razy
ilustracja

Podczas Walnego Zgromadzenia Członków Związku Firm Public Relations, które odbyło się 21 lutego 2022 roku, wybrano nowy skład Zarządu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/walne-zgromadzenie-czlonkow-zfpr-wybralo-nowy-zarzad,394872,artykul.html

W wyniku głosowania, jednogłośnie Prezesem Związku został Przemysław Mitraszewski, Prezes Zarządu Lighthouse. Funkcję Wiceprezesów pełnić będą: Agnieszka Bacińska, Prezeska Walk PR, Małgorzata Bogusz, Partner, Head of Public Affairs w Vision Group oraz Katarzyna Życińska, Prezeska  38 Content Communication. Ponadto Małgorzata Bogusz będzie pełnić funkcję Skarbnika ZFPR.

Dwuletnia kadencja wybranego Zarządu będzie obejmowała lata 2022-2024.

Przemysław Mitraszewski - Prezes Zarządu Lighthouse. Pełnomocnik zarządu LPP SA. Od ponad 20 lat jest związany z branżą public relations. Ekspert w dziedzinie zarządzania informacją w sytuacji kryzysowej. W obszarze jego szczególnych zainteresowań leży PR korporacyjny, komunikacja firm rodzinnych dotycząca sukcesji oraz komunikacji marki firmy rodzinnej. Przez trzy kadencje pełnił funkcję przewodniczącego Rady Związku Firm Public Relations. Od ponad 10 lat zasiada w jury konkursu Złote Spinacze. Prowadzi zajęcia z zarządzania kryzysowego na Uniwersytecie SWPS, Akademii London School of PR, a wcześniej m.in. na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, Politechnice Gdańskiej. Absolwent Politechniki Warszawskiej i Szkoły Głównej Handlowej.

Agnieszka Bacińska – Prezeska Walk PR. Ma kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze strategicznego doradztwa wizerunkowego, zdobywane m.in w Grupie Walk, z którą związana jest od 2008 r. Z wykształcenia języko- i kulturoznawczyni. Jurorka konkursów: Cannes Lions, Lisbon Ad Festival, Young Creatives oraz Złote Spinacze. Ekspertka See&Say.‬ Członkini Rady Sektorowej Komunikacji Marketingowej oraz Rady Programowej United Nations Global Compact.

Małgorzata Bogusz - jest Partnerem oraz Head of Public Affairs w Vision Group. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy dla firm z sektora farmaceutycznego i finansowego, jak również w doradztwie dla sektora publicznego. Koordynowała i realizowała krajowe oraz międzynarodowe kampanie public relations i public affairs, które otrzymały liczne nominacje i prestiżowe nagrody. Jest również koordynatorem projektów i współautorem publikacji naukowych z zakresu polityki senioralnej, onkologii oraz innowacji i biotechnologii.

Katarzyna Życińska - twórczyni 38 Content Communication i 38GROUP. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej, zdobyte m.in. w Grupie Starcom MediaVest, EuroZet oraz firmie FERAX. Specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu strategii PR i content marketingowych w obszarach: PR produktowy, komunikacja korporacyjna, komunikacja społeczna.

Zgodnie ze statutem ZFPR do kompetencji Zarządu należy m. in.: planowanie i kierowanie bieżącą pracą Związku, reprezentowanie Związku na zewnątrz, zarządzanie majątkiem i funduszami oraz podejmowanie uchwał dotyczących członkostwa w Związku.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Haribo zaprasza do udziału w konkursie „Design by Haribo”
Marka HARIBO przygotowała dla swoich wielbicieli niezwykły konkurs z unikalną kolekcją design by HARIBO! Do wygrania jest specjalnie na tę okazję zaprojektowana, niezwykle atrakcyjna kolekcja ubrań i akcesoriów HARIBO oraz nagroda główna – laptop z wyjątkowym etui.
Aleksandra Siewierska awansowała na stanowisko Head of Client’s Operations w agencji K2 Create
Aleksandra Siwierska awansowała w ramach struktury K2 Create na stanowisko Head of Client’s Operations, a do zakresu jej nowych obowiązków należy zarządzanie 10-osobowym zespołem dedykowanym do działań dla platformy Netflix w obszarze komunikacji marki w mediach społecznościowych (obsługa klienta, zarządzanie projektami, strategia, kreacja). Aleksandra Siewierska...
Merservice zadba o widoczność farb i produktów Śnieżka w sieciach PSB i Bricomarche
Spółka MerService, specjalizująca się we wsparciu sprzedaży, świadczy usługi merchandisigowe produktów opatrzonych znakiem towarowym Śnieżka Trade of Colours w wybranych punktach sprzedaży.
Praca managera influencera: IMOK Future of Skills #4
Jak wygląda świat influencer marketingu od kuchni i czym zajmuje się manager influencera? Na te pytania znajdziesz odpowiedź podczas IMOK Future of Skills #4 -Influencer marketing - trendy, wyzwania i specyfika pracy managera influencera. Dowiesz się, jak współpracować z twórcami internetowymi, czym zajmuje się manager influencera i dlaczego warto nim zostać?
Należące do grupy marketingowej Good One agencje Good One PR, Social Lama oraz SeoFly poprowadzą kompleksową obsługę komunikacyjną platformy Getaway, pełniącej funkcję inteligentnego kreatora podróży “szytych na miarę”. Zakres współpracy obejmuje PR korporacyjny i produktowy, działania w mediach społecznościowych, a także realizację kampanii SEO i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764