logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walne Zgromadzenie Członków ZFPR wybrało nowy Zarząd

  PR 24.02.2024, przeczytano 393 razy
ilustracjastrzałka

Podczas Walnego Zgromadzenia Członków Związku Firm Public Relations, które odbyło się 22 lutego 2024 roku, wybrano nowy Zarząd, w którego skład weszło pięć kobiet, reprezentantek czołowych agencji public relations w Polsce. Prezeską została Katarzyna Życińska (CEO 38 Content Communication). W Zarządzie znalazły się również Helena Korniejew (Partner, Big Picture), Daria Tworek (Managing Partner, Publicis Consultants), Iga Wilczyńska-Zygadlewicz (Public Affairs Director, Grayling Poland) oraz Agata Zeman (Dyrektor Zarządzająca, 24/7Communication), które będą pełniły funkcje Wiceprezesek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/walne-zgromadzenie-czlonkow-zfpr-wybralo-nowy-zarzad,403222,artykul.html

– Bardzo się cieszę, że otrzymałam od członków ZFPR mandat do kierowania tak ważną organizacją branżową, jaką jest Związek Firm PR. Jednym z głównych celów nowego Zarządu będzie wzmocnienie pozycji agencji PR, jako wiarygodnego partnera biznesowego, oferującego strategiczne doradztwo, a także dbanie o najwyższe standardy etyczne branży. Ważnym aspektem naszych działań będzie również kontynuacja projektów ZFPR skierowanych do młodych osób, które dopiero poszukują swojej ścieżki zawodowej i wskazanie im możliwości rozwoju w agencjach public relations. Trzecim obszarem, na który położymy szczególny nacisk będzie współpraca Związku z sektorem publicznym – podkreśla Katarzyna Życińska, Prezeska ZFPR.

Katarzyna Życińska – CEO i założycielka 38 Content Communication, która z sukcesem wdraża i realizuje kompleksowe strategie komunikacyjne. Wcześniej związana ze Starcom MediaVest Group, a także Grupą Eurozet. Specjalistka w zakresie budowania i wdrażania strategii public relations w innowacyjnym ujęciu oraz podnoszenia efektywności działań komunikacyjnych. Katarzyna Życińska trzykrotnie otrzymała wyróżnienie w prestiżowym konkursie AD WO/MAN Roku 2020, 2021 i 2022 organizowanym przez magazyn Press. Przez ostatnie trzy lata pełniła funkcję Wiceprezeski Związku Firm PR. Jest współautorką raportu ZFPR „PR to nie propaganda”.

Helena Korniejew – z branżą PR związana jest od 2010 roku. W Big Picture obecna od pierwszego roku istnienia agencji. Przez lata pełniła funkcję Strategic Directora, a w 2023 roku objęła udziały i stanowisko Partnera firmy. Wspólnie z Hanną Waśko odpowiada za zarządzanie agencją, strategiczne kierunki rozwoju, budowę zespołu, a także doradztwo strategiczne dla kluczowych klientów. Jej zawodowe korzenie to projekty trendsetterskie i lifestyle. Przez lata jako strateżka, zajmowała się tworzeniem i egzekucją działań wizerunkowych dla tzw. love brands.

Daria Tworek – pełniąca rolę partnera zarządzającego w Publicis Consultants z agencją związana jest od ponad pięciu lat, zaś z branżą PR od ponad 12 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała zarówno w agencjach komunikacyjnych, jak i po stronie biznesu oraz administracji. Specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji dla firm i marek oraz planowaniu taktycznych kampanii komunikacyjnych. Pracowała m.in. dla klientów z sektora energetycznego, transportowego, branży automotive, retail jak również FMCG i sektora rolno-spożywczego, realizując przy tym także międzynarodowe kampanie komunikacyjne na rynkach europejskich i w państwach północnej Afryki.

Iga Wilczyńska-Zygadlewicz – w Grayling Poland zarządza działem Public Affairs. Z branżą doradztwa komunikacyjnego jest związana od ponad 10 lat. Specjalizuje się w projektach z obszaru advocacy i zarządzania relacjami z interesariuszami, które realizowała m.in. dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej, e-commerce, platform online i innych. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku nauki polityczne, studiowała również na Radboud University Nijmegen w Holandii.

Agata Zeman – ma kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze strategicznego doradztwa wizerunkowego dla Klientów w Polsce i za granicą. Jest Dyrektor Zarządzającą w agencji 24/7Communication, w której zarządza zespołem 70 konsultantów, wspólnie z którymi buduje zaufanie, będące podstawą rozwoju biznesu, dla Klientów branży farmaceutycznej, energetycznej, spożywczej i nowych technologii. Odpowiada za wprowadzanie nowych rozwiązań i kompetencji do oferty agencji (od digital, produkcji contentu, ESG po PA). Pod jej skrzydłami agencja sięgała kilkunastokrotnie po najważniejsze nagrody branżowe. W 2019 roku agencja została uznana za „najbardziej innowacyjną agencję PR w Polsce” (wg M&M), w 2021 oraz w 2023 otrzymała Tytanowy Spinacz jako „Najlepsza agencja” w konkursie Złote Spinacze. Agata zasiadała w jury konkursów Effie Poland, Złote Spinacze, Young Creatives oraz See and Say. Dwukrotnie nominowana do nagrody AdWoman 2020 i 2023 roku. Przed dołączeniem do agencji 24/7Communication, zdobywała międzynarodowe doświadczenie w agencjach PR we Francji i w Azji oraz w instytucjach administracji publicznej tj.w Komisji Europejskiej i Parlamencie Europejskim w Brukseli oraz Ministerstwie Sportu i Turystyki w Polsce.

Kadencja obecnego Zarządu obejmuje lata 2024–2026. Zgodnie ze statutem ZFPR do kompetencji Zarządu należy m. in.: planowanie i kierowanie bieżącą pracą Związku, reprezentowanie Związku na zewnątrz, zarządzanie majątkiem i funduszami oraz podejmowanie uchwał dotyczących członkostwa w Związku.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764