5 lutego 2008 roku odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Związku Firm Public Relations. Przedstawiciele agencji członkowskich ponownie powierzyli funkcję Prezesa ZFPR Pawłowi Trochimiukowi (Partner of Promotion). Na Wiceprezesów powołano Joannę Delbar (Telma Group Communications) i Jacka Jakubczyka (ITBC Communication). Kadencja Zarządu trwa dwa lata.
Ustępujący Zarząd w składzie: Paweł Trochimiuk – Prezes; Adam Łaszyn, Andrzej Stolarczyk, Bogdan Biniszewski – Wiceprezesi; przedstawił sprawozdanie z działalności Związku w minionym roku i na wniosek Rady ZFPR, uchwałą Walnego Zgromadzenia, jednogłośnie otrzymał absolutorium.
Oceniając prace Zarządu ZFPR szczególną uwagę zwrócono na:
· rozwój konkursu Złote Spinacze, do którego w 2007 roku wpłynęła rekordowa liczba 73 zgłoszeń,
· rozbudowę witryny www.zfpr.pl, uruchomienie angielskojęzycznej wersji strony i nowej funkcji pozwalającej na publikację ogłoszeń o pracę w agencjach członkowskich,
· wzrost renomy szkolenia London School of Public Relations i rekordową ilość absolwentów w 2007 roku,
· przyjęcie do Związku czterech nowych członków, liczących się na rynku i znanych agencji PR (Ciszewski PR, Martis Consulting, Telma Comunications Group i Euro/RSCG Sensors).
Walne Zgromadzenie Członków wybrało również trzech nowych reprezentantów Związku, którzy wejdą w skład Rady Etyki PR: Małgorzatę Zaborowską (United PR), Andrzeja Stolarczyka (RPR Group) i Bogdana Biniszewskiego (ComPress).
Nowy Zarząd ZFPR rozpocznie pracę 12 lutego, po oficjalnym przekazaniu obowiązków przez ustępujące władze.Poniżej notki biograficzne członków Zarządu Związku Firm Public Relations.
Źródło: ZFPR