logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walutomat świętuje 11 urodziny

  PR 19.11.2020, przeczytano 211 razy
ilustracjastrzałka

Serwis wymiany walut Walutomat w listopadzie obchodzi urodziny i z tej okazji dla swoich klientów przygotował kosmiczny konkurs z nagrodami pieniężnymi oraz kampanię sprzedażową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/walutomat-swietuje-11-urodziny,389246,artykul.html

Osoby, które są zarejestrowane w serwisie Walutomat i odpowiedzą na konkursowe pytanie mają szansę wygrać jedną z 11 nagród po 500 zł. Urodziny odbywają się w konwencji kosmicznej i z tym związany jest key visual, tematyka konkursu i landingi urodzinowe.

- Konkurs urodzinowy skierowany jest tym razem do naszych klientów, dziękując im za wspólne wymiany - mówi Anna Skrzypczak, p.o.kierownika marketingu i PR Walutomatu. - Dla nowych klientów mamy promocję urodzinową, dzięki której każdy, kto się zarejestruje z urodzinowego landingu, wymieni min. 500 jednostek waluty, otrzyma kartę podarunkową o wartości 30 zł do Allegro.pl

Na urodziny serwis planuje także kampanie displayowe, mailingowe, współpracę influencerską. Konkurs urodzinowy dla klientów dostępny jest pod linkiem www.walutomat.pl/11lat, a platforma z promocją na Allegro dla nowych klientów www.walutomat.pl/landing/11urodziny.

Walutomat jest najstarszą platformą wymiany walut w naszym kraju. Przez 11 lat wymieniono dzięki niemu ponad 70 mld zł. Obecnie zarejestrowanych w nim jest 365 tys. klientów.

Źródło: Walutomat

www.walutomat.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

­­AMS stawia na autorski kontent i odświeża markę Cityinfo
Cityinfo – marka kontentowa AMS otrzymała nowe autorskie treści i czytelniejszy wygląd oraz wprowadziła nowoczesną ramówkę. W nowej odsłonie można ją zobaczyć na cyfrowych nośnikach AMS – Digital Citylightach w wiatach przystankowych i Digital Cityscreenach przy kluczowych skrzyżowaniach.
ZEN - fintechowe narzędzie finansowe startuje z kampanią reklamową
Polski fintech ZEN ogłosił swój oficjalny debiut na rynku. Oferta ZEN dla konsumentów, oprócz rachunku wielowalutowego z kartą Mastercard, obejmuje m.in. automatyczne przedłużenie o rok gwarancji producenta, atrakcyjny cashback i brak prowizji za przewalutowanie. Przedsiębiorcy korzystają natomiast z braku chargebacków, zaś płatności...
PIAP walczy o pomoc dla branży reklamowej
Polska Izba Artykułów Promocyjnych zwróciła się z apelem do Prezesa Rady Ministrów, Mateusza Morawieckiego, o ujęcie branży reklamowej we wsparciu przedsiębiorstw poszkodowanych skutkami pandemii. Sektor reklamowy, m.in. jako ogniwo zamrożonej branży eventowej, konferencyjnej i targowej wyraźnie odczuwa następstwa regresu gospodarczego.
Kaufland rusza ze świąteczną kampanią i loterią
Świąteczna kampania, w której rozbrzmiewa nowa aranżacja bożonarodzeniowego przeboju Andy’ego Williamsa z 1963 r. pt. „It’s The Most Wonderful Time Of The Year”, loteria „Świąteczne odliczanie”, opracowany z Polską Akcją Humanitarną charytatywny kalendarz adwentowy, a także wolontariat pracowników na rzecz fundacji i domu pomocy...
OBTK obsługuje międzynarodowy talent show
On Board Think Kong (OBTK) nawiązała współpracę z VIRTUOSOS Holding Ltd. – producentem międzynarodowego talent show, który w Polsce będzie po raz pierwszy emitowany na antenie TVP Kultura i TVP HD.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764