logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PROGNOZA: Warexpo i Radio Kampus podają trendy reklamowe na rok 2020

  PR 16.01.2020, przeczytano 1369 razy
ilustracjastrzałka

Warexpo w partnerstwie z Radiem Kampus, na antenie i w przestrzeni miejskiej, podają trendy reklamowe i muzyczne, które kształtować będą rok 2020.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warexpo-i-radio-kampus-podaja-trendy-reklamowe-na-rok-2020,385352,artykul.html

Jeśli cenicie ład przestrzenny, atrakcyjną wizualnie kreację i jesteście ciekawi, jak będzie wyglądała przyszłość reklamy zewnętrznej wspartej rozwiązaniami smart city w mieście, słuchajcie audycji z udziałem ekspertów z Warexpo oraz zaproszonych przez nich gości. Swoją wiedzą i opinią podzielą się m.in.: Marcin Ochmański – prezes Warexpo, Ania Światłowska i Wojciech Pawliński – projektanci graficzni, których prace nierzadko można zobaczyć w przestrzeni Warszawy.

A jeśli do tego lubicie dobrą muzykę i chcecie się dowiedzieć, jacy artyści będą się liczyć w 2020 roku na antenie Radia Kampus i poza nią, zobaczcie spot akcji #TakBrzmi2020 emitowany na trzech gigantycznych ekranach na stacji metra Świętokrzyska.

W akcji #TakBrzmi2020 Radio Kampus pokazuje 10 zdolnych artystów młodego pokolenia, którzy już pierwszymi dokonaniami obiecują coś ciekawego. Muzycznie prezentują bardzo różne światy. Mamy przedstawicieli ambitnego popu (Wilhelm, Kacperczyk, Ala Zastary), jest elektronika (Lua Preta, Pepe., Lasy), rap (Mata, Miętha, Schafter) i techno (Vtss). Taki wybór odzwierciedla profil muzyczny Radia Kampus.

Spoty #TakBrzmi2020 emitowane będą do końca stycznia na zarządzanych przez Warexpo trzydziestometrowych ekranach w przejściu podziemnym pomiędzy I a II linią metra na stacji Świętokrzyska.

Ekspertów z Warexpo i ich gości usłyszeć będzie można na antenie radia w drugiej połowie stycznia i w lutym.

ilustracjastrzałka

Źródło: Warexpo

www.warexpo.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764