logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PROGNOZA: Warexpo i Radio Kampus podają trendy reklamowe na rok 2020

  PR 16.01.2020, przeczytano 499 razy
ilustracjastrzałka

Warexpo w partnerstwie z Radiem Kampus, na antenie i w przestrzeni miejskiej, podają trendy reklamowe i muzyczne, które kształtować będą rok 2020.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warexpo-i-radio-kampus-podaja-trendy-reklamowe-na-rok-2020,385352,artykul.html

Jeśli cenicie ład przestrzenny, atrakcyjną wizualnie kreację i jesteście ciekawi, jak będzie wyglądała przyszłość reklamy zewnętrznej wspartej rozwiązaniami smart city w mieście, słuchajcie audycji z udziałem ekspertów z Warexpo oraz zaproszonych przez nich gości. Swoją wiedzą i opinią podzielą się m.in.: Marcin Ochmański – prezes Warexpo, Ania Światłowska i Wojciech Pawliński – projektanci graficzni, których prace nierzadko można zobaczyć w przestrzeni Warszawy.

A jeśli do tego lubicie dobrą muzykę i chcecie się dowiedzieć, jacy artyści będą się liczyć w 2020 roku na antenie Radia Kampus i poza nią, zobaczcie spot akcji #TakBrzmi2020 emitowany na trzech gigantycznych ekranach na stacji metra Świętokrzyska.

W akcji #TakBrzmi2020 Radio Kampus pokazuje 10 zdolnych artystów młodego pokolenia, którzy już pierwszymi dokonaniami obiecują coś ciekawego. Muzycznie prezentują bardzo różne światy. Mamy przedstawicieli ambitnego popu (Wilhelm, Kacperczyk, Ala Zastary), jest elektronika (Lua Preta, Pepe., Lasy), rap (Mata, Miętha, Schafter) i techno (Vtss). Taki wybór odzwierciedla profil muzyczny Radia Kampus.

Spoty #TakBrzmi2020 emitowane będą do końca stycznia na zarządzanych przez Warexpo trzydziestometrowych ekranach w przejściu podziemnym pomiędzy I a II linią metra na stacji Świętokrzyska.

Ekspertów z Warexpo i ich gości usłyszeć będzie można na antenie radia w drugiej połowie stycznia i w lutym.

ilustracjastrzałka

Źródło: Warexpo

www.warexpo.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spójna i wiarygodna komunikacja może przesądzić o przyszłości wielu firm
Pandemia koronawirusa wpłynęła nie tylko na sytuację finansową firm, lecz także na ich komunikację. Duża część zrezygnowała z niej całkowicie, w ten sposób wysyłając w świat komunikat: nie wiadomo, co się u nas dzieje. Tymczasem właściwe zarządzanie informacją jest kluczowe właśnie teraz – może pomóc firmom w przezwyciężeniu kryzysu i opłaci się...
Oranżada Hellena w kampanii „Cudze chwalicie, swego nie znacie”
21 marca ruszyła kampania marki Oranżada Hellena z Kubą Wojewódzkim w roli głównej. Aktywności, prowadzone pod hasłem Cudze chwalicie, swego nie znacie!, komunikują Oranżadę Hellena jako napój gazowany, który wyszedł Polakom wybitnie. Działania reklamowe są realizowane równolegle w telewizji i Internecie.
Polski startup pomoże przetrwać biznesom z komunikacją w czasie pandemii
Meetbit, polski startup, specjalizujący się w tworzeniu aplikacji biznesowych oraz systemach rozwiązań dla branży MICE (turystyka biznesowa), opracowuje aplikację, która ma być odpowiedzią na problemy komunikacyjne występujące w kryzysowych sytuacjach, m.in. takich jak pandemia. Meetlify, bo o niej mowa, to inteligentny system komunikacji B2B, który wspomaga kontakt...
Agencja po wygranym przetargu odpowiada za działania reklamowe (ATL / Digital) dla pierwszej oryginalnej produkcji BBC Brit zrealizowanej w Polsce.
KGHM świeci na niebiesko
KGHM Polska Miedź S.A. po raz kolejny przyłączyła się do inicjatywy „Polska na niebiesko”. Akcja organizowana jest 2 kwietnia, w Światowym Dniu Świadomości Autyzmu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764