logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PROGNOZA: Warexpo i Radio Kampus podają trendy reklamowe na rok 2020

  PR 16.01.2020, przeczytano 412 razy
ilustracjastrzałka

Warexpo w partnerstwie z Radiem Kampus, na antenie i w przestrzeni miejskiej, podają trendy reklamowe i muzyczne, które kształtować będą rok 2020.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warexpo-i-radio-kampus-podaja-trendy-reklamowe-na-rok-2020,385352,artykul.html

Jeśli cenicie ład przestrzenny, atrakcyjną wizualnie kreację i jesteście ciekawi, jak będzie wyglądała przyszłość reklamy zewnętrznej wspartej rozwiązaniami smart city w mieście, słuchajcie audycji z udziałem ekspertów z Warexpo oraz zaproszonych przez nich gości. Swoją wiedzą i opinią podzielą się m.in.: Marcin Ochmański – prezes Warexpo, Ania Światłowska i Wojciech Pawliński – projektanci graficzni, których prace nierzadko można zobaczyć w przestrzeni Warszawy.

A jeśli do tego lubicie dobrą muzykę i chcecie się dowiedzieć, jacy artyści będą się liczyć w 2020 roku na antenie Radia Kampus i poza nią, zobaczcie spot akcji #TakBrzmi2020 emitowany na trzech gigantycznych ekranach na stacji metra Świętokrzyska.

W akcji #TakBrzmi2020 Radio Kampus pokazuje 10 zdolnych artystów młodego pokolenia, którzy już pierwszymi dokonaniami obiecują coś ciekawego. Muzycznie prezentują bardzo różne światy. Mamy przedstawicieli ambitnego popu (Wilhelm, Kacperczyk, Ala Zastary), jest elektronika (Lua Preta, Pepe., Lasy), rap (Mata, Miętha, Schafter) i techno (Vtss). Taki wybór odzwierciedla profil muzyczny Radia Kampus.

Spoty #TakBrzmi2020 emitowane będą do końca stycznia na zarządzanych przez Warexpo trzydziestometrowych ekranach w przejściu podziemnym pomiędzy I a II linią metra na stacji Świętokrzyska.

Ekspertów z Warexpo i ich gości usłyszeć będzie można na antenie radia w drugiej połowie stycznia i w lutym.

ilustracjastrzałka

Źródło: Warexpo

www.warexpo.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Stratasys J8 – najbardziej zaawansowane technologicznie drukarki 3D na świecie
Technologia PolyJet jako jedyna metoda wytwarzania pozwala na wykonanie elementów z wielu materiałów i kolorów w jednym procesie. Drukarki 3D Stratasys J8 Series mogą drukować prototypy wyglądające dokładnie jak produkt końcowy. Dają niesamowite efekty wykończenia modelu, wyjątkową gładkość powierzchni i precyzję druku z warstwą o wysokości zaledwie 14...
Saloniki Kolportera są jednym z partnerów akcji „2 miliony Grześków do wygrania”. Klienci mogą korzystać z tej promocji aż do 30 kwietnia br.
Rusza nabór na 12. Bella Skyway Festival
To już pewne – 12. Bella Skyway Festival odbędzie się w dniach 18–23 sierpnia 2020 roku. Ponownie toruński zespół staromiejski rozbłyśnie magicznym blaskiem, a wszystko pod hasłem „Elementarne cząstki wolności”. Właśnie rozpoczyna się nabór, w ramach którego artyści mogą zgłaszać swoje pomysły na instalacje, projekcje i interaktywne świetlne działania. Warto się...
Odpowiedzialny Marketing – efekty samoregulacji w obszarze reklamy żywności skierowanej do dzieci
Rada Reklamy od wielu lat stoi na straży najwyższych standardów komunikacji marketingowej.  Pomaga chronić konsumentów przed nieetycznymi i nieuczciwymi przekazami reklamowymi poprzez upowszechnianie Kodeksu Etyki Reklamy oraz nadzór nad przestrzeganiem jego zapisów.
W lutym do grona klientów Sfery Group dołączył jeden z wiodących producentów mebli w Europie – firma Paged Meble. Działania komunikacyjne, prowadzone na rzecz firmy, obejmują dwa, strategicznie ważne obszary: rynek kontraktowy oraz rynek mieszkaniowy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764