logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warexpo znowu niestandardowo i proekologicznie

  PR 10.09.2019, przeczytano 510 razy
ilustracjastrzałka
fot. E.Lach

Warexpo po raz kolejny wykorzystało swoje słupy reklamowe w niestandardowej kampanii proekologicznej. Tym razem do komunikacji działań producenta wody mineralnej – Żywiec Zdrój S.A. – na rzecz recyklingu butelek PET.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warexpo-znowu-niestandardowo-i-proekologicznie,383908,artykul.html

Podświetlane słupy reklamowe przemienione zostały w niemal 4-metrowe pojemniki na zużyte plastikowe butelki. Na powierzchni każdego ze słupów znajdują się trzy otwory, przez które można wrzucić wykorzystaną butelkę. Otwory zostały rozmieszczone ergonomicznie, aby ułatwić przechodniom ich praktyczne wykorzystanie.

W komunikacji użyty został kolor żółty, co buduje skojarzenie z nowymi zasadami segregacji śmieci i żółtymi koszami na tworzywa sztuczne. Prosta kreacja i duży gabaryt samego nośnika wzmacniają widoczność i komunikatywność przekazu. Nośniki znajdują się w Warszawie przy ul. Miodowej, na Placu Trzech Krzyży oraz przy skrzyżowaniu ulic Marszałkowskiej ze Wspólną.

ilustracjastrzałka

–  Pomysł na kreację pochodził od klienta i był dla nas nie tylko wyzwaniem realizacyjnym, lecz również wymagał odwagi i wyobraźni w podejściu. Myślę, że zaliczyliśmy ten test na piątkę z plusem, bo ta kreacja poza wysoką funkcjonalnością i dopracowaną estetyką, pokazuje także, jak wielofunkcyjny jest słup reklamowy. Można wykorzystać jego kształt i gabaryty, grać nim jako powierzchnią płaską lub bryłą przestrzenną, osadzać komunikat w konkretnych lokalizacjach i kreatywnie wykorzystać tylko część lub całą powierzchnię nośnika – mówi Dawid Niezgoda, Kierownik Działu Sprzedaży Warexpo.

ilustracjastrzałka

Jest to kolejna kampania niestandardowa realizowana przez Warexpo w komunikacji inicjatyw proekologicznych. Wcześniejsze działania dotyczyły m.in. promocji festiwalu upcyclingowego „Przerób-My” oraz kampanii społecznej m. st. Warszawy #segregujna5.

Źródło: Warexpo

www.warexpo.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764