logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warexpo znowu niestandardowo i proekologicznie

  PR 10.09.2019, przeczytano 149 razy
ilustracjastrzałka
fot. E.Lach

Warexpo po raz kolejny wykorzystało swoje słupy reklamowe w niestandardowej kampanii proekologicznej. Tym razem do komunikacji działań producenta wody mineralnej – Żywiec Zdrój S.A. – na rzecz recyklingu butelek PET.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warexpo-znowu-niestandardowo-i-proekologicznie,383908,artykul.html

Podświetlane słupy reklamowe przemienione zostały w niemal 4-metrowe pojemniki na zużyte plastikowe butelki. Na powierzchni każdego ze słupów znajdują się trzy otwory, przez które można wrzucić wykorzystaną butelkę. Otwory zostały rozmieszczone ergonomicznie, aby ułatwić przechodniom ich praktyczne wykorzystanie.

W komunikacji użyty został kolor żółty, co buduje skojarzenie z nowymi zasadami segregacji śmieci i żółtymi koszami na tworzywa sztuczne. Prosta kreacja i duży gabaryt samego nośnika wzmacniają widoczność i komunikatywność przekazu. Nośniki znajdują się w Warszawie przy ul. Miodowej, na Placu Trzech Krzyży oraz przy skrzyżowaniu ulic Marszałkowskiej ze Wspólną.

ilustracjastrzałka

–  Pomysł na kreację pochodził od klienta i był dla nas nie tylko wyzwaniem realizacyjnym, lecz również wymagał odwagi i wyobraźni w podejściu. Myślę, że zaliczyliśmy ten test na piątkę z plusem, bo ta kreacja poza wysoką funkcjonalnością i dopracowaną estetyką, pokazuje także, jak wielofunkcyjny jest słup reklamowy. Można wykorzystać jego kształt i gabaryty, grać nim jako powierzchnią płaską lub bryłą przestrzenną, osadzać komunikat w konkretnych lokalizacjach i kreatywnie wykorzystać tylko część lub całą powierzchnię nośnika – mówi Dawid Niezgoda, Kierownik Działu Sprzedaży Warexpo.

ilustracjastrzałka

Jest to kolejna kampania niestandardowa realizowana przez Warexpo w komunikacji inicjatyw proekologicznych. Wcześniejsze działania dotyczyły m.in. promocji festiwalu upcyclingowego „Przerób-My” oraz kampanii społecznej m. st. Warszawy #segregujna5.

Źródło: Warexpo

www.warexpo.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Głosuję na miłość – startuje kampania wyborcza osób LGBT
18 września rusza kampania wyborcza Głosuję na miłość. Twarzami kampanii są m.in. Michał Piróg, Areta Szpura i Marcin Szczygielski, którzy będą udowadniać, że elektorat LGBT wraz z sojusznikami i sojuszniczkami to siła, która ma szansę zadecydować o wynikach tegorocznych wyborów.
Sharp: zmiany organizacyjne w dziale sprzedaży i marketingu
W połowie września w polskim oddziale Sharp nastąpiły znaczące zmiany organizacyjne, dotyczące działów Marketingu i Sprzedaży.
Mimaki zaprezentuje drukarki wielkoformatowe i plotery następnej generacji
Prowadząca ewolucję cyfrowego druku wielkoformatowego w stronę ultrawydajnych, oszczędnych i zrównoważonych procesów produkcyjnych, firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, zapowiedziała dziś serię Plus, następną generację cieszących się uznaniem w całej branży drukarek wielkoformatowych i ploterów. Mające swoją ogólnoświatową...
„Be Visible!” to sposób myślenia i mierzenia się z ciągle nowymi wyzwaniami, jakie stawiają przed zespołem Opus B jego klienci. Marki muszą być widoczne. Mają rzucać się w oczy od pierwszego kontaktu i na każdym etapie procesu zakupowego. Łatwo tę wyrazistość zatracić. Trudno ją ponownie odzyskać. Najtrudniej zbudować od podstaw.
Platige Image nominowane do Animago Award 2019
Studio Platige Image zostało nominowane w kategorii Najlepszy cinematik do gry wideo (Best Game Cinematic) w ramach Animago Awards 2019 za trailer Metro Exodus: Artyom's Nightmare.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764