logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warexpo znowu niestandardowo i proekologicznie

  PR 10.09.2019, przeczytano 219 razy
ilustracjastrzałka
fot. E.Lach

Warexpo po raz kolejny wykorzystało swoje słupy reklamowe w niestandardowej kampanii proekologicznej. Tym razem do komunikacji działań producenta wody mineralnej – Żywiec Zdrój S.A. – na rzecz recyklingu butelek PET.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warexpo-znowu-niestandardowo-i-proekologicznie,383908,artykul.html

Podświetlane słupy reklamowe przemienione zostały w niemal 4-metrowe pojemniki na zużyte plastikowe butelki. Na powierzchni każdego ze słupów znajdują się trzy otwory, przez które można wrzucić wykorzystaną butelkę. Otwory zostały rozmieszczone ergonomicznie, aby ułatwić przechodniom ich praktyczne wykorzystanie.

W komunikacji użyty został kolor żółty, co buduje skojarzenie z nowymi zasadami segregacji śmieci i żółtymi koszami na tworzywa sztuczne. Prosta kreacja i duży gabaryt samego nośnika wzmacniają widoczność i komunikatywność przekazu. Nośniki znajdują się w Warszawie przy ul. Miodowej, na Placu Trzech Krzyży oraz przy skrzyżowaniu ulic Marszałkowskiej ze Wspólną.

ilustracjastrzałka

–  Pomysł na kreację pochodził od klienta i był dla nas nie tylko wyzwaniem realizacyjnym, lecz również wymagał odwagi i wyobraźni w podejściu. Myślę, że zaliczyliśmy ten test na piątkę z plusem, bo ta kreacja poza wysoką funkcjonalnością i dopracowaną estetyką, pokazuje także, jak wielofunkcyjny jest słup reklamowy. Można wykorzystać jego kształt i gabaryty, grać nim jako powierzchnią płaską lub bryłą przestrzenną, osadzać komunikat w konkretnych lokalizacjach i kreatywnie wykorzystać tylko część lub całą powierzchnię nośnika – mówi Dawid Niezgoda, Kierownik Działu Sprzedaży Warexpo.

ilustracjastrzałka

Jest to kolejna kampania niestandardowa realizowana przez Warexpo w komunikacji inicjatyw proekologicznych. Wcześniejsze działania dotyczyły m.in. promocji festiwalu upcyclingowego „Przerób-My” oraz kampanii społecznej m. st. Warszawy #segregujna5.

Źródło: Warexpo

www.warexpo.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja PIAP z Remadays 2020
XVI-sta edycji targów RemaDays 2020 już za nami. Jedne z największych targów branży reklamowej odbyły się w dniach 12-14 lutego br. w Centrum Wystawienniczym PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie.
Provident z rodzinną reklamą „Pożyczki wynajmowanej”
Provident Polska wraca z kolejną odsłoną kampanii w rytm przeboju „Mam plan” i promuje „Pożyczkę wynajmowaną”. Każde pożyczone 1000 zł kosztuje 50 zł miesięcznie.
Miniczekolady z Wawelu wsparte kampanią
Marka Wawel do swojego portfolio wprowadza nową kategorię słodkości. Na rynku pojawią się MINIczekolady w kieszonkowych opakowaniach idealnych do delektowania się. Atrakcyjny design podkreśla ich najwyższą jakość oraz eksponuje najważniejsze cechy produktu, czyli wyjątkowe połączenie czekolady i wyśmienitego nadzienia, nawiązując do postrzegania tej kategorii przez...
Hand Made: spot dla D-Vitum z Magdaleną Różczką
W lutym ruszyła kampania reklamowa marki D-Vitum (Oleofarm), której  ambasadorką została Magdalena Różczka — znana aktorka, od lat wspierająca działania na rzecz Interwencyjnych Ośrodków Preadopcyjnych. Hand Made odpowiada za koncept kreatywny i realizację spotu reklamowego.
Agencja Bluerank wzmacnia Marketing i PR
Bluerank, wiodąca agencja marketingu internetowego, wzmacnia siły w obszarze Marketingu i PR. Do zespołu dołączyły Marta Markowska, która została Marketing Managerem oraz Joanna Blewąska, która rozpoczęła pracę na stanowisku PR Specialist.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764