logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warka: nowa propozycja - połączenie piwa 0.0%, lemoniady i kofeiny

  PR 03.02.2023, przeczytano 589 razy

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w całym kraju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warka%3A-nowa-propozycja---polaczenie-piwa-0.0procent%2C-lemoniady-i-kofeiny,398871,artykul.html

W zakresie oferowanych produktów marka nieustannie podąża za trendami i preferencjami konsumentów. To właśnie Warka jako pierwsza w 2012 roku wprowadziła na polski rynek radlery, a dwa lata później radlery bezalkoholowe. W tym roku w odpowiedzi na wzrost kategorii napojów energetycznych, zwłaszcza w grupie młodych dorosłych, jako pierwsza wśród producentów piwa wprowadza zupełnie nowy produkt, czyli Warka 0.0% Energy. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Obecnie piwo o smaku mango i cytrusów dostępne jest w wybranych sklepach sieci Biedronka. Pod koniec miesiąca obydwa smaki trafią do sklepów w całej Polsce.

- Warka jako pierwsza marka piwna weszła w świat gamingu. Nie poprzestajemy jednak na powołaniu platformy Warka Planet of Gamers, turnieju Planet of Gamers Cup czy loterii dedykowanej fanom gamingu. Postanowiliśmy iść o krok dalej i wprowadziliśmy do naszej oferty zupełnie nowe piwo, czyli Warka 0.0% Energy stanowiące połączenie piwa 0.0%, lemoniady i napoju energetyzującego, które doskonale orzeźwi np. podczas wielogodzinnych rozgrywek z przyjaciółmi. Produkt zebrał świetne opinie wśród przebadanych konsumentów i jesteśmy pewni, że to początek zupełnie nowej kategorii. Oficjalna premiera nowego piwa odbędzie się w czasie IEM w Katowicach. - Marcin Filipiak Dyrektor Marketingu Warki

Produkt dostępny jest w puszce 500 ml i 4-paku puszek 500 ml. Warka 0.0% Energy przeznaczona jest dla dorosłych konsumentów.

Strategię komunikacji dla marki Warka tworzy 2012 Agency. Działania w kanale digital i mediach społecznościowych prowadzi TWIN. Za projekt opakowań i POSM odpowiada agencja Global Shopper Marketing. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja HOPE.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764