logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warka: nowa propozycja - połączenie piwa 0.0%, lemoniady i kofeiny

  PR 03.02.2023, przeczytano 386 razy

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w całym kraju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warka%3A-nowa-propozycja---polaczenie-piwa-0.0procent%2C-lemoniady-i-kofeiny,398871,artykul.html

W zakresie oferowanych produktów marka nieustannie podąża za trendami i preferencjami konsumentów. To właśnie Warka jako pierwsza w 2012 roku wprowadziła na polski rynek radlery, a dwa lata później radlery bezalkoholowe. W tym roku w odpowiedzi na wzrost kategorii napojów energetycznych, zwłaszcza w grupie młodych dorosłych, jako pierwsza wśród producentów piwa wprowadza zupełnie nowy produkt, czyli Warka 0.0% Energy. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Obecnie piwo o smaku mango i cytrusów dostępne jest w wybranych sklepach sieci Biedronka. Pod koniec miesiąca obydwa smaki trafią do sklepów w całej Polsce.

- Warka jako pierwsza marka piwna weszła w świat gamingu. Nie poprzestajemy jednak na powołaniu platformy Warka Planet of Gamers, turnieju Planet of Gamers Cup czy loterii dedykowanej fanom gamingu. Postanowiliśmy iść o krok dalej i wprowadziliśmy do naszej oferty zupełnie nowe piwo, czyli Warka 0.0% Energy stanowiące połączenie piwa 0.0%, lemoniady i napoju energetyzującego, które doskonale orzeźwi np. podczas wielogodzinnych rozgrywek z przyjaciółmi. Produkt zebrał świetne opinie wśród przebadanych konsumentów i jesteśmy pewni, że to początek zupełnie nowej kategorii. Oficjalna premiera nowego piwa odbędzie się w czasie IEM w Katowicach. - Marcin Filipiak Dyrektor Marketingu Warki

Produkt dostępny jest w puszce 500 ml i 4-paku puszek 500 ml. Warka 0.0% Energy przeznaczona jest dla dorosłych konsumentów.

Strategię komunikacji dla marki Warka tworzy 2012 Agency. Działania w kanale digital i mediach społecznościowych prowadzi TWIN. Za projekt opakowań i POSM odpowiada agencja Global Shopper Marketing. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja HOPE.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022”
Skuteczne budowanie przewag konkurencyjnych wiąże się z dziś wykorzystywaniem najnowocześniejszych dostępnych narzędzi. Jednymi z najpopularniejszych w ostatnim czasie stają się rozwiązania z dziedziny AI, które wspierają biznesy na przeróżnych frontach. Tematyce tej poświęcony jest raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022” przygotowany we...
Bartosz Walat prelegentem konferencji I love Marketing & Technology
Bartosz Walat, senior copywriter w VMLY&R Poland, poprowadzi prezentację w bloku I love seo & content. W prezentacji pod tytułem "Już wystarczy tego contentu, naprawdę" Bartosz poruszy temat nadprodukcji treści, czyli pułapki, w którą sami czasem wpadamy.
Ultraszybki internet 5G od Plusa
Plus w ramach nowej platformy komunikacyjnej opublikował nowy spot z udziałem Anny Smołowik, Filipa Orlińskiego i Wojciecha Mecwaldowskiego. Zgodnie z założeniami platformy, spot w lekkim i swobodnym stylu pokazuje praktyczne możliwości 5G – tym razem pokazujemy jak 5G sprawdza się w grach. „Dźwignie wszystko i nie laguje” – czyli wszystko, czego potrzebują...
Good One to nowa firm, która przystąpiła do grona firm członkowskich IAB Polska.
Marka Krispol Partnerem kanału Youtube „Pomysł na Dom”
O tym, że Polacy są wielkimi miłośnikami mediów społecznościowych nie trzeba nikogo przekonywać. Przemawia za tym fakt, że większość z nich nie wyobraża sobie dnia bez chwili poświęconej na przeglądnie Facebooka, Instagrama czy YouTube’a. Media społecznościowe pozwalają wypełnić wolny czas oraz są źródłem ciekawego i wartościowego contentu. Właśnie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764