logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warka Radler 0,0% Rabarbar z Truskawką właśnie wchodzi na rynek

  PR 09.03.2020, przeczytano 2509 razy
ilustracjastrzałka

Warka Radler, jako lider kategorii, nie ustaje w tworzeniu innowacji i wyznaczaniu trendów w branży. Marka wprowadziła właśnie do sklepów nowy smak – Warka Radler 0,0% Rabarbar z Truskawką. Produkt dostępny jest już w nowej szacie graficznej, w której wkrótce pojawią się także inne smaki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warka-radler-0%2C0procent-rabarbar-z-truskawka-wlasnie-wchodzi-na-rynek,385987,artykul.html

Warka Radler 0,0% Rabarbar z Truskawką to unikalne połączenie bezalkoholowego piwa z lemoniadą o kusząco kwaskowatym smaku rabarbaru i słodyczy dojrzałej w słońcu truskawki. Doskonale sprawdzi się zarówno w ciągu dnia, jak i podczas wieczornego relaksu. Nowy smak dołączył do rodziny bezalkoholowych radlerów, w której znajdują się już: klasyczna cytryna, grejpfrut z pomarańczą, jabłko z miętą oraz ciemne cytrynowe – pierwszy radler warzony na ciemnym piwie.

Warka Radler zmienia również opakowania swoich produktów. – Od marca br. na rynku zaczną się pojawiać nowe opakowania naszych radlerów – mówi Ewa Stefanowicz, Specjalista ds. Marketingu Warki Radler. – Celem zmiany jest mocniejsze podkreślenie owocowego i naturalnego smaku produktów. Chcemy pokazać już na poziomie opakowania, że Warka Radler to gwarancja orzeźwienia i świetnego smaku – dodaje.

Nowy radler od Warki otrzyma wsparcie w kanałach ATL i digital oraz na materiałach POS. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Lvov, działania w Internecie prowadzi Twin. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia Hope.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764