logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warka wraca z tarczą: rebranding marki i nowa platforma komunikacyjna

  PR 04.05.2025, przeczytano 385 razy
ilustracja

Warka rewitalizuje wizerunek, wprowadzając nowy format kreatywny, zachęcający do zrzucenia „zbroi” i znalezienia chwili oddechu w gronie przyjaciół i bliskich. W centrum komunikacji znalazło się trzech średniowiecznych rycerzy, w których role wcielają się Leszek Lichota, Dawid Dziarkowski i Maciej Pesta. Nowej platformie komunikacyjnej towarzyszy zmiana identyfikacji wizualnej. Jej sercem jest tarcza — symbol inspirowany między innymi średniowieczną heraldyką.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warka-wraca-z-tarcza%3A-rebranding-marki-i-nowa-platforma-komunikacyjna,408640,artykul.html

Nowa platforma komunikacji

Nowa odsłona komunikacji to opowieść o grupie rycerzy, których przygody – pełne humoru, zaskakujących zwrotów akcji i codziennych wyzwań – stanowią serce kampanii reklamowej.

Nowa platforma powstała, by uczcić bohaterów codzienności, którzy żyją zgodnie z własnymi wartościami i jasno określonymi priorytetami, stawiając czoła codziennym wyzwaniom. Bo przecież każdy z nas toczy dziś swoje bitwy. Nasi konsumenci to tacy współcześni rycerze, którzy każdego dnia dzielnie walczą o to, by ich bliscy czuli się bezpiecznie i dobrze. Doceniamy naszych bohaterów, ale też przypominamy, że warto czasami zrzucić tę ciężką zbroję i znaleźć chwilę wytchnienia najlepiej w swoim gronie. Kto jak nie Warka, z tradycją sięgającą 1478 roku – może o tym przypomnieć? – mówi Anna Owczarska, Marketing Manager marki Warka.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Spot i kampanię można już oglądać w stacjach ogólnopolskich i tematycznych oraz w internecie.

Nowa identyfikacja

Nowa identyfikacja wizualna łączy tradycję piwowarską z odważnym, współczesnym designem. Sercem tej zmiany jest tarcza Warki — symbol inspirowany średniowieczną heraldyką i współczesnymi emblematami klubów sportowych. Oznacza siłę, lojalność, dumę i poczucie przynależności – wartości bliskie marce Warka oraz jej konsumentom. Tarcza i mocna wyrazista czerwień podbijają widoczność na półce.

Dzięki zmienionej identyfikacji Warka manifestuje swoje wartości, takie jak tradycja i solidność, ale też staje się bardziej wyrazista i spójna. Wprowadzony symbol tarczy wzmacnia zasoby marki, pozwala uspójnić całe portfolio i komunikację Warki we wszystkich punktach styku z konsumentami. – mówi Marta Kuropatwińska, Dyrektor marketingu ds. mainstream portfolio.

Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, a za działania digital i w mediach społecznościowych – agencja TWIN. Kampanie dla Warki planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE. Spoty wyreżyserował Maciek Kowalczuk, autorem zdjęć jest Wojciech Szepel, a wyprodukowane zostały przez Michała Cichomskiego – dom produkcyjny Opus Film. Za postprodukcję obrazu odpowiada studio RIO de Post, za udźwiękowienie studio Głośno. Nową identyfikację stworzyła agencja Touchideas.

Źródło: Grupa Żywiec

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
Zawodowy Wzrok: głos pacjentów w kampanii Optegry
Po sukcesie ubiegłorocznej odsłony, kampania „Zawodowy Wzrok” – realizowana przez sieć klinik okulistycznych Optegra – powraca w nowym, wzmocnionym formacie. Tegoroczna edycja została rozbudowana o działania PR i influencer marketing, a cały koncept opiera się na autentycznych insightach zaczerpniętych bezpośrednio od pacjentów.
DoubleVerify z Impact Plus zbadają ślad węglowy kampanii reklamowych
DoubleVerify ogłosiła partnerstwo z Impact Plus, czołową firmą technologiczną w obszarze zrównoważonego rozwoju, która wspiera marketerów w ograniczaniu śladu środowiskowego ich działań reklamowych. Dzięki tej współpracy marki mogą korzystać z narzędzia DV - Emissions Measurement, wspartego na rozwiązaniach Impact Plus, aby lepiej rozumieć i zarządzać śladem...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764