logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warner Bros. Discovery: dwa nowe kanały w ofercie FAST

  PR 28.04.2025, przeczytano 231 razy
ilustracja

Już w poniedziałek 28 kwietnia portfolio streamingowe TVN Warner Bros. Discovery wzbogaci się o dwa kanały typu FAST – TVN Brzydula i TVN Mam Talent. Tym samym koncern medialny zapewnia sobie pozycję lokalnego lidera, oferując aż 22 kanały nowej generacji na rynku, dostępne bez żadnych opłat tylko w Playerze!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warner-bros.-discovery%3A-dwa-nowe-kanaly-w-ofercie-fast,408579,artykul.html

Kanały FAST (Free Ad‑Supported Streaming Television) zyskują coraz większą popularność, przyciągając rosnącą liczbę widzów oraz zainteresowanie partnerów biznesowych. TVN Warner Bros. Discovery, będący lokalnym liderem w tej dziedzinie, nieustannie rozbudowuje swoje cyfrowe portfolio. 28 kwietnia do biblioteki Playera dołączą dwa nowe kanały tematyczne dostępne w Internecie — TVN Brzydula oraz TVN Mam Talent. Od dziś użytkownicy Playera mają dostęp do aż 22 kanałów FAST od TVN – najwięcej na polskim rynku.

TVN BrzydUla to pozycja obowiązkowa dla miłośników lokalnych telenowel, zwłaszcza fanów losów Uli Cieplak, Marka Dobrzańskiego i ich przyjaciół. Widzowie znów zajrzą za kulisy domu mody Febo & Dobrzański, usłyszą niepowtarzalne przemyślenia Violetty Kubasińskiej, a przede wszystkim przekonają się, że prawdziwa miłość, choć trudna, potrafi pokonać wszelkie przeszkody. Ten kolejny kanał nowej generacji zapewni beztroski czas przed ekranem, dostarczając zarówno wielu wzruszeń, jak i dobrego humoru.

TVN Mam Talent to gratka dla fanów talent show. Teraz w jednym miejscu można obejrzeć najlepsze sezony najpopularniejszego programu rozrywkowego w Polsce! Widzowie przypomną sobie najciekawsze i najbardziej emocjonujące występy oraz wybiorą się w sentymentalną podróż z prowadzącymi i jurorami z różnych edycji. Tego nie można przegapić!

Obecnie biblioteka kanałów FAST składa się z 22 pozycji! Wszystkie są dostępne w ramach usługi FAST (Free Ad‑Supported Streaming Television), która zrewolucjonizowała rynek streamingowy na świecie. Kanały nowej generacji online okazały się idealnym rozwiązaniem dla widzów, którzy chcą oglądać swoje ulubione programy i seriale w dowolnym momencie, bez ograniczeń. Teraz takie miejsce znajduje się w Playerze, a popularne treści TVN Warner Bros. Discovery – znane przede wszystkim ze stacji TVN i kanałów TTV, TVN7 oraz Metro – są również dostępne na kanałach FAST.

Kanały FAST to bogactwo bezpłatnych treści dla widzów, finansowane reklamami w technologii DAI (Dynamic Ad Insertion). Stanowią one ważny element strategii biznesowej i doskonałą okazję do pozyskania nowych klientów.

Źródło: Warner Bros. Discovery

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Serwis Urządzamy.pl z nowym layoutem i odświeżonym logo
Serwis wnętrzarski Urzadzamy.pl, należący do Grupy ZPR Media, wystartował w nowej odsłonie — odświeżony został layout, a w logo pojawiło się słowo „Murator”. To kolejny etap transformacji, której celem jest ujednolicenie wizualne i technologiczne serwisów Grupy ZPR Media.
Jacek Prusinowski z SE i Radia PLUS gospodarzem debaty prezydenckiej
Jedynym moderatorem debaty, która odbędzie się przed 2. turą prezydencką, będzie Jacek Prusinowski, dziennikarz polityczny dziennika „Super Express” i Radia Plus.
Dezinformacja o ESG w mediach
Tematyka ESG zdobywa coraz większą popularność w mediach. W ostatnim kwartale liczba publikacji o tym zagadnieniu wzrosła aż o 58% rok do roku. Jednocześnie zwiększa się skala dezinformacji związanej z ESG – szczególnie w kontekście greenwashingu – co stanowi istotne zagrożenie wizerunkowe dla firm angażujących się w działania proekologiczne i prospołeczne.
Cartoon Network: świat Gumballa powraca
Cartoon Network International zaprezentował zwiastun i logo serialu Cudownie dziwny świat Gumballa (The Wonderfully Weird World of Gumball). To kontynuacja wielokrotnie nagradzanego Niesamowitego świata Gumballa, laureata m.in. nagrody BAFTA Children’s, Międzynarodowej Nagrody Emmy oraz nagrody Annie. Premiera kreskówki zaplanowana jest jeszcze na ten rok –...
Mamy to! – kampania wizerunkowa grupy Agora
Grupa Agora jest najbardziej zasięgową grupą mediową w Polsce – wynika z badania Mediapanel*. Dzięki zdywersyfikowanemu portfolio marek w internecie, radiu i na nośnikach reklamy zewnętrznej codzienne dociera średnio do ponad 18 mln odbiorców, co sprawia, że zajmuje pierwszą pozycję wśród grup mediowych. Dodatkowo, zasięg Grupy Agora zwiększają marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764