logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warner Bros. Discovery w Polsce buduje salę kinową w siedzibie głównej

  PR 24.11.2022, przeczytano 387 razy
ilustracja

W głównej siedzibie Warner Bros. Discovery w Polsce przy ul. Wiertniczej powstanie sala kinowa dostępna dla wszystkich pracowników. Będzie miała pojemność prawie 50 osób. Z uwagi na znaczenie segmentu telewizyjnego i filmowego dla firmy, możliwość wspólnego oglądania fimów, seriali oraz innych materiałów i prezentacji stanowić będzie istotną pomoc w pracy wielu zespołów. Otwarcie sali kinowej zaplanowane jest na wiosnę 2023 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warner-bros.-discovery-w-polsce-buduje-sale-kinowa-w-siedzibie-glownej,398113,artykul.html

Warner Bros. Discovery w Polsce stale działa na rzecz poprawy komfortu pracy w swoich biurach. Firma podąża za najnowszymi trendami w tworzeniu przestrzeni biurowych, wykorzystując także unikalne możliwości wynikające z fuzji Discovery z WarnerMedia, do której doszło wiosną tego roku. Widać to również w polskiej siedzibie Warner Bros. Discovery. W budynku przy ul. Wiertniczej w Warszawie właśnie powstaje sala kinowa – jej oddanie do użytku planowane jest już na wiosnę 2023 r. Biorąc pod uwagę, że istotny aspekt działalności firmy stanowi produkcja filmowa, dla wielu zespołów będzie to kluczowe udogodnienie w pracy.

- Planujemy stworzenie w centrali profesjonalnej sali kinowej z ekranem 700 cm na 315 cm, systemem dźwiękowym Dolby Atmos, 49 miejscami siedzącymi i filmowymi motywami wizualnymi na ścianach. Będą się w niej odbywać eventy wewnętrzne dla naszego zespołu WBD w Polsce, pokazy filmowe dla partnerów biznesowych oraz kolaudacje – mówi Katarzyna Rozbiewska, Administration Unit Director w Warner Bros. Discovery w Polsce.

Możliwość oglądania filmów i seriali oraz pokazów innych materiałów i prezentacji stanowi element poprawy komfortu pracowników, a także wzmacniania kultury organizacyjnej. W firmie będącej liderem produkcji telewizyjnej i filmowej w Polsce zapewnienie wszystkim pracownikom możliwości powszechnego i systematycznego obcowania w przyjaznych, kinowych warunkach z treściami wideo jest niezwykle istotne.

- Nasza firma cały czas się zmienia, a połączone zespoły Warner Bros. Discovery jeszcze ściślej ze sobą współpracują. W związku z tym staramy się dopasować przestrzeń naszego biura przy Wiertniczej 166 w Warszawie tak, aby oferowała ona najwyższy komfort pracy, jak i pozwalała nam na organizację wydarzeń wspierających wszystkie obszary biznesowe wspólnego portfolio – mówi Agnieszka Maciejewska, Group Vice President – People & Culture w Warner Bros. Discovery w Polsce.

Powstająca sala kinowa to kolejny z efektów kwietniowej fuzji widocznych w Polsce. W ciągu tego roku zespoły m.in. HBO Max, Warner Bros. Entertainment Polska i Turner Media przeprowadziły się do siedziby głównej spółki na Wiertniczej. Trwają też prace integrujące systemy informatyczne na wspólnej platformie WBD.

Media Business Centre przy ul. Wiertniczej 166 w Warszawie jest główną siedzibą Warner Bros. Discovery w Polsce. Oprócz jednostek zarządzających i tzw. backoffice’u budynek mieści w sobie także studia nagraniowe i newsroomy, w tym newsroom „Faktów”, TVN24 i TVN24 BiS.

Źródło: Warner Bros. Discovery

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764