logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warner Bros. Discovery w Polsce buduje salę kinową w siedzibie głównej

  PR 24.11.2022, przeczytano 148 razy
ilustracja

W głównej siedzibie Warner Bros. Discovery w Polsce przy ul. Wiertniczej powstanie sala kinowa dostępna dla wszystkich pracowników. Będzie miała pojemność prawie 50 osób. Z uwagi na znaczenie segmentu telewizyjnego i filmowego dla firmy, możliwość wspólnego oglądania fimów, seriali oraz innych materiałów i prezentacji stanowić będzie istotną pomoc w pracy wielu zespołów. Otwarcie sali kinowej zaplanowane jest na wiosnę 2023 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warner-bros.-discovery-w-polsce-buduje-sale-kinowa-w-siedzibie-glownej,398113,artykul.html

Warner Bros. Discovery w Polsce stale działa na rzecz poprawy komfortu pracy w swoich biurach. Firma podąża za najnowszymi trendami w tworzeniu przestrzeni biurowych, wykorzystując także unikalne możliwości wynikające z fuzji Discovery z WarnerMedia, do której doszło wiosną tego roku. Widać to również w polskiej siedzibie Warner Bros. Discovery. W budynku przy ul. Wiertniczej w Warszawie właśnie powstaje sala kinowa – jej oddanie do użytku planowane jest już na wiosnę 2023 r. Biorąc pod uwagę, że istotny aspekt działalności firmy stanowi produkcja filmowa, dla wielu zespołów będzie to kluczowe udogodnienie w pracy.

- Planujemy stworzenie w centrali profesjonalnej sali kinowej z ekranem 700 cm na 315 cm, systemem dźwiękowym Dolby Atmos, 49 miejscami siedzącymi i filmowymi motywami wizualnymi na ścianach. Będą się w niej odbywać eventy wewnętrzne dla naszego zespołu WBD w Polsce, pokazy filmowe dla partnerów biznesowych oraz kolaudacje – mówi Katarzyna Rozbiewska, Administration Unit Director w Warner Bros. Discovery w Polsce.

Możliwość oglądania filmów i seriali oraz pokazów innych materiałów i prezentacji stanowi element poprawy komfortu pracowników, a także wzmacniania kultury organizacyjnej. W firmie będącej liderem produkcji telewizyjnej i filmowej w Polsce zapewnienie wszystkim pracownikom możliwości powszechnego i systematycznego obcowania w przyjaznych, kinowych warunkach z treściami wideo jest niezwykle istotne.

- Nasza firma cały czas się zmienia, a połączone zespoły Warner Bros. Discovery jeszcze ściślej ze sobą współpracują. W związku z tym staramy się dopasować przestrzeń naszego biura przy Wiertniczej 166 w Warszawie tak, aby oferowała ona najwyższy komfort pracy, jak i pozwalała nam na organizację wydarzeń wspierających wszystkie obszary biznesowe wspólnego portfolio – mówi Agnieszka Maciejewska, Group Vice President – People & Culture w Warner Bros. Discovery w Polsce.

Powstająca sala kinowa to kolejny z efektów kwietniowej fuzji widocznych w Polsce. W ciągu tego roku zespoły m.in. HBO Max, Warner Bros. Entertainment Polska i Turner Media przeprowadziły się do siedziby głównej spółki na Wiertniczej. Trwają też prace integrujące systemy informatyczne na wspólnej platformie WBD.

Media Business Centre przy ul. Wiertniczej 166 w Warszawie jest główną siedzibą Warner Bros. Discovery w Polsce. Oprócz jednostek zarządzających i tzw. backoffice’u budynek mieści w sobie także studia nagraniowe i newsroomy, w tym newsroom „Faktów”, TVN24 i TVN24 BiS.

Źródło: Warner Bros. Discovery

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W środę, 1 lutego wystartowała Akademia Biznesu money.pl. To nowa platforma z eksperckimi treściami podzielonymi na ścieżki tematyczne, które obejmują: zarządzanie, prawo, technologie oraz rynek e-commerce. W ramach Akademii organizowane będą też m.in. warsztaty, webinary i autorskie konferencje dla zainteresowanych tematami związanymi z rozwojem biznesu, kariery czy...
W TVN Warner Bros. Discovery 2022 rok obfitował w inicjatywy zewnętrzne i wewnętrzne z zakresu DEI (Diversity, Equity & Inclusion). Jednym z najważniejszych wydarzeń w tym obszarze w minionym roku było podpisanie przez TVN Karty Różnorodności Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a jej zwieńczeniem wygrana w konkursie Nagrody Karty Różnorodności przyznana za projekt...
Plan działania opublikowany przez IAB Tech Lab obejmuje wszystkie pięć filarów zainteresowań organizacji: prywatność konsumentów, adresowalność i technologie zwiększające prywatność (PETs), zaawansowaną telewizję, łańcuch dostaw reklamy programmatic oraz pomiar cross-media.
Telewizja Polska S.A. 31 stycznia 2023 roku podpisała umowę ze spółką Emitel S.A., operatorem technicznym naziemnej infrastruktury nadawczej, na usługę transmisji sygnału multipleksu szóstego. Umowa została zawarta na cztery lata i wchodzi w życie 1 lutego 2023 roku. MUX-6 od 1 lutego zastąpił działający do tej pory multipleks testowy naziemnej telewizji...
Nowa oferta programowa stacji TVN
Wraz z wiosną nadchodzi nowa oferta programowa stacji TVN, której przyświeca idea dostarczania widzom wielowymiarowej rozrywki. Obecna ramówka jest odpowiedzią na potrzeby publiczności oraz dynamiczne zmiany rynku, a także realizacją obietnicy kontentu na najwyższym poziomie. Na antenie TVN pojawią się nowości, ale nie zabraknie również kontynuacji znanych i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764