logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warner Bros. Discovery w Polsce otworzył własną salę kinową

  PR 07.04.2023, przeczytano 605 razy
ilustracjastrzałka

Warner Bros. Discovery w Polsce otworzył własną salę kinową w siedzibie głównej przy ul. Wiertniczej w Warszawie. Uroczystość odbyła się 4 kwietnia – w dniu inauguracji oficjalnych globalnych obchodów stulecia powstania Warner Bros. Sala, której budowę rozpoczęto jesienią zeszłego roku, pomieści niemal 50 osób. To istotna inwestycja dla biznesu WBD w Polsce – wiele zespołów w firmie skorzysta z możliwości wspólnego oglądania filmów, seriali oraz innych materiałów i prezentacji w ramach codziennej pracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warner-bros.-discovery-w-polsce-otworzyl-wlasna-sale-kinowa,399571,artykul.html

Warner Bros. Discovery w Polsce rozwija organizację na wielu poziomach, w tym także systematycznie dostosowując i ulepszając przestrzenie biurowe. Firma wykorzystuje nowe możliwości wynikające z połączenia Discovery z WarnerMedia w kwietniu zeszłego roku. Nowopowstała sala kinowa na parterze siedziby głównej jest odpowiedzią na potrzeby pracowników. Jedną z najbardziej istotnych części biznesu Warner Bros. Discovery jest produkcja filmowa i wielokanałowa dystrybucja treści. W kinie będą odbywać się różnego rodzaju eventy wewnętrzne – projekcje, pokazy filmowe, kolaudacje czy prezentacje.

- Moment otwarcia sali kinowej w siedzibie głównej Warner Bros. Discovery w Polsce to zwieńczenie ponad 5 miesięcznej pracy zespołu WBD oraz firmy Extract Design. Był to niecodzienny i niezwykle ciekawy projekt. Jesteśmy dumni, że od roku jako połączona firma pod szyldem Warner Bros. Discovery piszemy wspólną historię, kontynuując dziedzictwo braci Warner – mówi Katarzyna Rozbiewska, Administration Unit Director w Warner Bros. Discovery w Polsce.

Profesjonalna sala kinowa o wielkości 200 m2 podzielona jest na część właściwą oraz lobby. Zdobią ją znane z produkcji Warner Bros. motywy filmowe wyświetlane na ekranach zamontowanych na ścianach sali. Kino wyposażone jest w ekran o rozmiarach 700 cm na 315 cm, a odpowiednie nagłośnienie zapewnia system dźwiękowy Dolby Atmos. Na zagłówkach 49 miejsc siedzących w sali wyhaftowany został logotyp 100-letniego studia.

Otwarciu sali kinowej towarzyszyła ceremonia przecięcia wstęgi oraz pokaz specjalny premierowego odcinka programu „Magia kina”, zapewniający pierwszym gościom kina podróż po świecie branży filmowej i historii braci Warner. Ponadto tego dnia pracownicy firmy mogli uczestniczyć w seansie filmu „Casablanca”. Do końca kwietnia w nowej sali kinowej zaplanowano specjalne pokazy dla zespołu Warner Bros. Discovery w Polsce filmów: „Air”, „Powiększenie”, „Incepcja”, „Tramwaj zwany pożądaniem”, „Evil Dead Rise”, „Deszczowa piosenka” oraz „Diuna”.

Media Business Centre przy ul. Wiertniczej 166 w Warszawie jest główną siedzibą Warner Bros. Discovery w Polsce. Budynek mieści w sobie także studia nagraniowe i newsroomy, w tym newsroom „Faktów”, TVN24 i TVN24 BiS.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ola Filipek z RMF FM uczestniczką „Tańca z gwiazdami”
Ola Filipek, jedna z najbardziej rozpoznawalnych dziennikarek RMF FM, dołącza do grona uczestników wiosennej edycji "Tańca z Gwiazdami".
Puls Biznesu z nowym wydawcą
W styczniu 2025 r. szeregi redakcji „Pulsu Biznesu” zasilił Piotr Buczek. Wieloletni dziennikarz ekonomiczno-gospodarczy został redaktorem i wydawcą jedynego na polskim rynku medium skoncentrowanym w 100 proc. na tematyce biznesowej.
Alfabet Millera - kulisy władzy w programie wideo Super Expressu
W niedzielę 19 stycznia startuje nowy format wideo „Super Expressu” – „Alfabet Millera”, w którym były premier Leszek Miller odsłaniać będzie kulisy polskiej władzy. Rozmowy poprowadzi dziennikarz polityczny „Super Expressu” i gospodarz wywiadów „Sedno Sprawy” w Radiu Plus Jacek Prusinowski.
Grudzień najlepszym miesiącem 2024 roku dla Grupy DGP Infor
Grudzień był pod względem odsłon najlepszym miesiącem 2024 roku dla serwisów internetowych Grupy DGP Infor. Portale wchodzące w jej skład zanotowały 11,9 mln realnych użytkowników i ponad 90 milionów odsłon, co stanowi wzrost o 59% względem grudnia 2023 roku1. Wszystkie portale zakończyły rok z wynikiem sumarycznym 925,3 mln odsłon.
Dzień Cudów na 35-lecie RMF FM
RMF FM świętuje 35-lecie z charakterystycznym dla siebie rozmachem! 15 stycznia na ulice całej Polski wyruszą trzy żółto-niebieskie konwoje RMF FM – pełne prezentów, które prowadzący rozdadzą słuchaczom w najróżniejszych zakątkach kraju. To będzie dzień pełen emocji, radości i niespodzianek! Kulminacja obchodów odbędzie się...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764