logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warner Bros. Discovery w Polsce świętuje różnorodność i inkluzywność

  PR 20.05.2024, przeczytano 240 razy
ilustracja

Warner Bros. Discovery w Polsce, lider rynku medialnego i sygnatariusz Karty Różnorodności, włącza się w obchody Europejskiego Miesiąca Różnorodności 2024. Z tej okazji firma zdecydowała się zorganizować WBD DEI Days, czyli trzydniowe wydarzenie poświęcone różnorodności, równości i inkluzywności. Obfitowało one w inspirujące spotkania i warsztaty, a towarzyszyła mu premiera raportu z podejmowanych przez firmę działań w obszarze DEI (Diversity, Equity and Inclusion) oraz stworzenie przez pracowników_czki wyjątkowego muralu w warszawskiej siedzibie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warner-bros.-discovery-w-polsce-swietuje-roznorodnosc-i-inkluzywnosc,404289,artykul.html

Od ponad 20 lat spółki grupy Warner Bros. Discovery w Polsce przewodzą pozytywnej zmianie społecznej w lokalnych mediach, pełniąc rolę medium sojuszniczego wobec grup nieuprzywilejowanych, osób LGBTQ+, z niepełnosprawnościami czy neuroróżnorodnych. Poprzez należące do grupy kanały i platformy realizuje ona swoją misję tworzenia jakościowych i inkluzywnych treści, które poruszają ważne społecznie tematy. Warner Bros. Discovery w Polsce to także pierwsza grupa medialna w kraju dbającą o różnorodność wśród prezenterów_ek, jurorów_ek i ekspertów_ek na swoich antenach. 

Z okazji przypadającego na maj Europejskiego Miesiąca Różnorodności, grupa Warner Bros. Discovery w Polsce zorganizowała DEI Days, wydarzenie skierowane do osób pracujących w organizacji, promujące ideę różnorodności i inkluzywności. W ramach DEI Days odbyły się liczne spotkania, panele dyskusyjne oraz warsztaty z udziałem gości oraz gościń z Polski i ze świata.

DEI Days rozpoczęła rozmowa Kasi Kieli, President & Managing Director WBD w Polsce oraz CEO TVN z Christianem Hugiem, Global VP DEI International w Warner Bros. Discovery, na temat znaczenia DEI w biznesie oraz wielkiej siły, jaką niesie ze sobą prawdziwie włączające przywództwo. Była to okazja także do zaprezentowania raportu na temat DEI, stanowiącego podsumowanie działań firmy w obszarze różnorodności, równości i inkluzji, zarówno tych związanych z produkcjami, jak i skierowanych do osób pracujących w organizacji. W raporcie opisane zostały dobre praktyki, które mogą stanowić inspirację dla innych do budowania różnorodnego i włączającego środowiska pracy w branży kreatywnej i nie tylko.

Wśród zaproszonych na DEI Days gościń i gości znalazły się takie osoby jak Ane Piżl, Natalia Partyka, Janina Bąk, Miłosz Brzeziński czy Agnieszka Korczyńska. Ich inspirujące, skłaniające do refleksji wystąpienia transmitowane były także dla pracowników z innych biur. 

O wyzwaniach, które niesie ze sobą produkcja programów rozrywkowych w kontekście DEI rozmawiali_ły Lidia Kazen, dyrektorka programowa TVN, Monika Lenar-Klimczak (Top Model), Marta Więch (Azja Express), Karolina Zima (Autentyczni) oraz Daniel Brożyna (Czas na show. Drag Me Out).

W ramach DEI Days odbyły się także warsztaty z języka inkluzywnego. Kulminacją wydarzeń było stworzenie przez pracowników_czki pod okiem profesjonalnych artystów wyjątkowego muralu, łączącego w sobie postaci z uniwersum Warner Bros. Discovery i motywy polskie, będącego ilustracją kultury otwartości na różnorodność.

Źródło: Warner Bros. Discovery

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W lipcowej ramówce RMF Classic jednym z wiodących tematów będzie sport, a dokładniej Euro 2024 oraz Igrzyska Olimpijskie. W wakacyjnych programach nie zabraknie też niezwykłej powieści w odcinkach Artura Andrusa i felietonów Michał Rusinka.
Nowy cykl od kanału Urbex History w Radiu RMF24
W letniej ramówce internetowego Radia RMF24 znajdą się dwa nowe programy: „Turystom wstęp wzbroniony” i „Polska gorączka złota”. Oba programy będą też dostępne w formie podcastów na RMFon.pl i RMF24.pl.
Publicis Groupe z certyfikatem Google – Digital TV
Najnowszy certyfikat w ramach programu Google Marketing Partner potwierdza ekspertyzę Publicis Groupe w zakresie wsparcia klientów w adaptacji do dynamicznych zmian sposobu oglądania telewizji i wykorzystywania możliwości reklamy wideo w całym ekosystemie digitalowym.
Max, PKOl i Looney Tunes łączą siły przed Igrzyskami Paryż 2024
Platforma Max, na której dostępny będzie każdy moment Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024, została oficjalnym partnerem streamingowym Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Warner Bros. Discovery Global Consumer Products i PKOl wraz z firmą LPP ogłosiły również współpracę, której efektem jest specjalna kolekcja ubrań z ukochanymi postaciami znanymi z Looney...
Lato RMF na koncertach i festiwalach
W tym roku RMF FM bawić się będzie wraz ze słuchaczami na największych festiwalach w kraju i koncertach najpopularniejszych artystów, m.in. sanah, Eda Sheerana, Lenny’ego Kravitza czy Justina Timberlake’a. Będzie też zabawa SMS-owa w nowej odsłonie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764