logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warner Bros. Discovery w Polsce świętuje różnorodność i inkluzywność

  PR 20.05.2024, przeczytano 447 razy
ilustracja

Warner Bros. Discovery w Polsce, lider rynku medialnego i sygnatariusz Karty Różnorodności, włącza się w obchody Europejskiego Miesiąca Różnorodności 2024. Z tej okazji firma zdecydowała się zorganizować WBD DEI Days, czyli trzydniowe wydarzenie poświęcone różnorodności, równości i inkluzywności. Obfitowało one w inspirujące spotkania i warsztaty, a towarzyszyła mu premiera raportu z podejmowanych przez firmę działań w obszarze DEI (Diversity, Equity and Inclusion) oraz stworzenie przez pracowników_czki wyjątkowego muralu w warszawskiej siedzibie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warner-bros.-discovery-w-polsce-swietuje-roznorodnosc-i-inkluzywnosc,404289,artykul.html

Od ponad 20 lat spółki grupy Warner Bros. Discovery w Polsce przewodzą pozytywnej zmianie społecznej w lokalnych mediach, pełniąc rolę medium sojuszniczego wobec grup nieuprzywilejowanych, osób LGBTQ+, z niepełnosprawnościami czy neuroróżnorodnych. Poprzez należące do grupy kanały i platformy realizuje ona swoją misję tworzenia jakościowych i inkluzywnych treści, które poruszają ważne społecznie tematy. Warner Bros. Discovery w Polsce to także pierwsza grupa medialna w kraju dbającą o różnorodność wśród prezenterów_ek, jurorów_ek i ekspertów_ek na swoich antenach. 

Z okazji przypadającego na maj Europejskiego Miesiąca Różnorodności, grupa Warner Bros. Discovery w Polsce zorganizowała DEI Days, wydarzenie skierowane do osób pracujących w organizacji, promujące ideę różnorodności i inkluzywności. W ramach DEI Days odbyły się liczne spotkania, panele dyskusyjne oraz warsztaty z udziałem gości oraz gościń z Polski i ze świata.

DEI Days rozpoczęła rozmowa Kasi Kieli, President & Managing Director WBD w Polsce oraz CEO TVN z Christianem Hugiem, Global VP DEI International w Warner Bros. Discovery, na temat znaczenia DEI w biznesie oraz wielkiej siły, jaką niesie ze sobą prawdziwie włączające przywództwo. Była to okazja także do zaprezentowania raportu na temat DEI, stanowiącego podsumowanie działań firmy w obszarze różnorodności, równości i inkluzji, zarówno tych związanych z produkcjami, jak i skierowanych do osób pracujących w organizacji. W raporcie opisane zostały dobre praktyki, które mogą stanowić inspirację dla innych do budowania różnorodnego i włączającego środowiska pracy w branży kreatywnej i nie tylko.

Wśród zaproszonych na DEI Days gościń i gości znalazły się takie osoby jak Ane Piżl, Natalia Partyka, Janina Bąk, Miłosz Brzeziński czy Agnieszka Korczyńska. Ich inspirujące, skłaniające do refleksji wystąpienia transmitowane były także dla pracowników z innych biur. 

O wyzwaniach, które niesie ze sobą produkcja programów rozrywkowych w kontekście DEI rozmawiali_ły Lidia Kazen, dyrektorka programowa TVN, Monika Lenar-Klimczak (Top Model), Marta Więch (Azja Express), Karolina Zima (Autentyczni) oraz Daniel Brożyna (Czas na show. Drag Me Out).

W ramach DEI Days odbyły się także warsztaty z języka inkluzywnego. Kulminacją wydarzeń było stworzenie przez pracowników_czki pod okiem profesjonalnych artystów wyjątkowego muralu, łączącego w sobie postaci z uniwersum Warner Bros. Discovery i motywy polskie, będącego ilustracją kultury otwartości na różnorodność.

Źródło: Warner Bros. Discovery

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Magdalena Lewicka po raz drugi na liście „Top Women in Global Cinema”
Magdalena Lewicka, Dyrektor Finansowa i członkini Zarządu Multikino S.A. oraz Multikino Media Sp. z o.o., po raz drugi znalazła się na prestiżowej liście „Top Women in Global Cinema” według Celluloid Junkie.
Gazeta Uchodźców
W piątek, 20 czerwca br. już po raz czwarty ukaże się "Gazeta Uchodźców". W ten wyjątkowy sposób "Gazeta Wyborcza" będzie obchodzić przypadający tego dnia Światowy Dzień Uchodźców. Po raz kolejny odda głos osobom uchodźczym oraz migranckim, by opowiedziały o Polsce, swoich ojczyznach i świecie ze swojej...
Komedie Barei i współczesne kino w kampanii Kino Polska
Kino Polska rozpoczęła ogólnopolską kampanię promocyjną, która stanowi kontynuację zimowej odsłony działań wizerunkowych stacji. Kino Polska, kanał dedykowany w pełni rodzimym filmom i serialom, zaprasza przed ekrany na ponadczasowe klasyki - kultowe komedie Stanisława Barei, oraz na współczesne kino, w tym nominowany do Oscara film „IO”....
RMF FM 8. raz medium z największym zaufaniem wg Reutersa
Radio RMF FM po raz ósmy z rzędu zajęło pierwsze miejsce w zestawieniu mediów cieszących się największym zaufaniem Polaków, w badaniu prowadzonym przez Reuters Institute for the Study of Journalism. RMF FM pozostaje liderem tego rankingu od początku jego istnienia.
Piłka w grze. Legia Warszawa i Wisła Kraków medialnymi drużynami maja
W maju odbyły się cztery ostatnie kolejki rozgrywek ligowych, w których aż trzy drużyny PKO BP Ekstraklasy miały szansę na zdobycie mistrzostwa, natomiast w Betlic 1. Lidze dwa kluby rywalizowały ze sobą o fotel lidera. Ostatnie pojedynki były bardzo emocjonujące – w social mediach padały rekordowe liczby komentarzy pod przedmeczowymi zapowiedziami oraz przy okazji pomeczowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764