logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warner Bros. Discovery w Polsce zmniejsza swój ślad węglowy

  PR 09.12.2022, przeczytano 145 razy

Warner Bros. Discovery w Polsce podejmuje działania w celu ograniczania emisji CO2e i zwiększenia oszczędności energii elektrycznej. Do 31 marca 2023 r. organizacja będzie prowadzić pilotażowy program pracy zdalnej w piątki – w te dni firma będzie dążyć do maksymalnego zredukowania zużycia energii w swoich budynkach. Po okresie trzech miesięcy nadawca zweryfikuje efektywność inicjatywy w spełnianiu proekologicznych założeń. Warner Bros. Discovery w Polsce w ramach działań mających na celu zmniejszenie śladu węglowego przeprowadziła już w swoich biurach m.in. optymalizację działania wentylacji i klimatyzacji, modernizację systemu ich monitoringu i sterowania oraz instalację energooszczędnego oświetlenia LED.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warner-bros.-discovery-w-polsce-zmniejsza-swoj-slad-weglowy,398303,artykul.html

Hybrydowy model pracy – 3 dni stacjonarnej oraz 2 dni zdalnej tygodniowo – został wprowadzony w organizacji jesienią 2021 roku. Dotychczas nadawca nie precyzował, w które dni należy wykonywać obowiązki zawodowe poza biurem. Zgodnie z nowymi założeniami zespoły Warner Bros. Discovery – których specyfika pracy pozwala na realizację aktywności zawodowych w domu – będą pracować zdalnie w piątek i jeden inny wybrany dzień tygodnia. W trakcie pilotażowego okresu trzech miesięcy nadawca będzie maksymalnie optymalizować zużycie energii elektrycznej w swoich budynkach m.in. przez wyłączenie zasilania w poszczególnych pionach budynków w ostatni roboczy dzień tygodnia.

- Ograniczenie zużycia energii elektrycznej, a tym samym naszego śladu węglowego jest wyzwaniem, które podejmujemy z dużym entuzjazmem. Sukcesywnie wdrażamy w biurach w Polsce działania proekologiczne, w tym ograniczające zużycie prądu – wierzymy, że realizacja zadań naszych zespołów w ramach pracy zdalnej w piątki szybko przybliży nas do założonych celów – podkreśla Katarzyna Rozbiewska, Administration Unit Director w Warner Bros. Discovery w Polsce.

Inicjatywa zmniejszania śladu węglowego Warner Bros. Discovery obejmuje także m.in. instalacje systemu umożliwiającego automatyczne wyłączanie zasilania urządzeń stacjonarnych lub wprowadzania ich w stan uśpienia w godzinach wieczornych i nocnych, optymalizację pracy urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych oraz modernizację systemu ich monitoringu i sterowania, obniżenie zakresów temperatury klimatyzacji i ogrzewania w budynkach, instalację nowej centrali wentylacyjnej oraz wymianę oświetlenia we wszystkich budynkach – w tym w pomieszczeniach takich jak garaże, klatki schodowe czy toalety – na energooszczędne LED.

Warner Bros. Discovery podejmuje szereg innych działań proekologicznych. Są to m.in.:

  • Zakończony we wrześniu 2022 roku pilotażowy projekt instalacji fotowoltaiki w hubie technologicznym firmy. Na dachach dwóch budynków zamontowano w sumie 94 panele fotowoltaiczne, a łączna moc instalacji wynosi 35,5 kW. Organizacja   traktuje ekoinwestycje długoterminowo – montaż niemal 100 paneli fotowoltaicznych to dobry początek efektywnej strategii dywersyfikacji źródeł energii oraz element szeroko zakrojonej strategii odpowiedzialnego biznesu.
  • Dwie akcje sadzenia drzew – przez zespół w Krakowie oraz we współpracy z Posadzimy.pl. Zasadzono w sumie ponad 2100 roślin, które zajmują ponad 2331 m2, pochłoną ponad 12 600 kg CO2 i wyprodukują tlen dla ponad 1400 osób w ciągu roku. Dzięki akcji sadzenia nadawca zwraca środowisku drewno, z którego wyprodukowano ponad 121 800 kg papieru.
  • Montaż 4 uli na dachu siedziby głównej w Warszawie, w których zamieszkało 80 tysięcy pszczół. Ich liczba w sezonie osiągnęła ponad 240 tysięcy. Zapylają one rośliny w promieniu 3 km.
  • Funkcjonowanie grupy pracowniczej "GreenD", w ramach której pracownicy działają na rzecz budowania świadomości dotyczącej środowiska naturalnego, klimatu i ochrony przyrody. Grupa "GreenD" angażuje się w promocję takich tematów jak recykling, zero waste, zdrowy styl życia, eko produkty oraz redukcja plastiku. Dzięki grupie "GreenD" wprowadzono w firmie pięciofrakcyjną segregację śmieci, wodę w szklanych butelkach oraz recykling baterii, doprowadzono do zniknięcia jednorazowych plastikowych sztućców, naczyń i pudełek, a także wprowadzono więcej propozycji wegetariańskich w menu pracowniczej stołówki.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa oferta programowa stacji TVN
Wraz z wiosną nadchodzi nowa oferta programowa stacji TVN, której przyświeca idea dostarczania widzom wielowymiarowej rozrywki. Obecna ramówka jest odpowiedzią na potrzeby publiczności oraz dynamiczne zmiany rynku, a także realizacją obietnicy kontentu na najwyższym poziomie. Na antenie TVN pojawią się nowości, ale nie zabraknie również kontynuacji znanych i...
TVN Warner Bros. Discovery i Ringier Axel Springer Polska nawiązują współpracę partnerską przy projekcie Bazy Ekspertek #nieczekam107lat. Projekt wspiera wyrównywanie głosu kobiet i mężczyzn w mediach oferując bezpłatny dostęp do ekspertek w ponad 30 branżach. Połączenie sił TVN Warner Bros. Discovery i Ringier Axel Springer Polska ma wzmocnić tempo zmian w...
Nowa odsłona serwisu Horecatrends.pl
Nowy rok, nowa odsłona – autorski portal Grupy PTWP – horecatrends.pl odświeżył swoją stronę, aby jeszcze lepiej dopasować się do oczekiwań swoich użytkowników. Dodatkowa zakładka – HoReCa b2b to odpowiedź portalu na zmieniające się potrzeby rynku. Poszerzenie witryny o tematykę ściśle biznesową pozwoli dostarczyć zainteresowanym kanałem...
20 stycznia 2022 r. w warszawskiej siedzibie “Gazety Wyborczej” odbyła się gala podsumowująca akcję “Zaprojektowane po ludzku. Miasto bardziej wspólne”. Podczas wydarzenia poznaliśmy zwycięzców konkursu na przyjazne człowiekowi przestrzenie miejskie.
Grupa mediowo-społecznościowa Iberion wygrała w sądzie I instancji z Telewizją Polską. Spór dotyczy materiału dziennikarskiego o wypadku samochodu byłego prezesa TVP, Jacka Kurskiego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764