logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warner Bros. Discovery z prawami do mistrzostw świata w lekkoatletyce

  PR 28.11.2022, przeczytano 129 razy

Warner Bros. Discovery nabyło prawa do transmisji mistrzostw świata w lekkoatletyce na 45 rynkach w Europie, w tym w Polsce! Najważniejsze lekkoatletyczne wydarzenie 2023 roku rozegrane zostanie w Budapeszcie od 19 do 27 sierpnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warner-bros.-discovery-z-prawami-do-mistrzostw-swiata-w-lekkoatletyce,398140,artykul.html

Na mocy porozumienia z World Athletics i Eurovision Sport, Warner Bros. Discovery nabyło niewyłączne prawa do transmisji mistrzostw świata w lekkoatletyce Budapeszt 2023 na 45 europejskich rynkach, w tym w Polsce. Rywalizacja o medale podczas najważniejszej lekkoatletycznej imprezy roku transmitowana będzie na antenach Eurosportu i w Eurosporcie Extra w Playerze. Będzie to znakomite wprowadzenie do Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024, które zawładną ramówkami Eurosportu oraz Playerem latem 2024 roku.

- Bardzo się cieszę, że widzowie Eurosportu i Playera będą mogli oglądać mistrzostwa świata w lekkoatletyce, które zawsze dostarczają nam wielu emocji. Na rok przed igrzyskami w Paryżu gwiazdy lekkoatletki staną do walki o medale, a my jako nadawca transmitujący obie imprezy, będziemy mieli okazję sprawdzić swoją formę i przygotowanie do najważniejszego sportowego wydarzenia czterolecia - powiedziała Dorota Żurkowska, Dyrektor Eurosportu w Polsce i Członek Zarządu TVN Warner Bros. Discovery.

W Budapeszcie wystąpią największe gwiazdy światowej lekkoatletyki w tym skoczek o tyczce Armand Duplantis, sprinterki: Elaine Thompson-Herah, Shelly-Ann Fraser-Pryce i Shericka Jackson, czy płotkarz Karsten Warholm. Jak zawsze w walce o medale będzie liczyć się reprezentacja Polski, która w 2022 roku w Eugene zdobyła 1 złoty medal (Paweł Fajdek w rzucie młotem) i trzy srebrne (Wojciech Nowicki w rzucie młotem, Katarzyna Zdziebło w chodzie na 20 i 50 km).

- Jesteśmy dumni, będąc partnerami dla federacji reprezentujących tak szeroką gamę dyscyplin. Warner Bros. Discovery dzięki swoim kanałom i platformom posiada niezrównane możliwości docierania do niespotykanej liczby widzów i budowania ich zaangażowania podczas oglądania sportów, które kochają. Naszą ambicją jest pokazywanie fascynujących historii najlepszych sportowców świata przez cały rok, w tym ich drogi do najważniejszych sportowych wydarzeń. Cieszymy się, że będziemy mogli wykorzystać nasze umiejętności i zasięg, aby dodatkowo podnieść zainteresowanie mistrzostwami świata w lekkoatletyce i igrzyskami olimpijskimi - podkreślił Trojan Paillot, Warner Bros. Discovery Vice President, Sports Rights Acquisitions and Syndication.

- Bardzo się cieszę, że mogę powitać Warner Bros. Discovery w gronie partnerów transmitujących mistrzostwa świata w lekkoatletyce. Eurosport ma ogromne doświadczenie i wspaniałe tradycje pokazywania lekkoatletyki i jestem przekonany, że nawiązanie umowy z Warner Bros. Discovery zostanie świetnie przyjęte przez fanów w Europie. Zyskają oni jeszcze więcej możliwości oglądania każdego momentu mistrzostw świata w Budapeszcie. Nie mam wątpliwości, że dzięki temu porozumieniu uda nam się spełnić strategiczny cel, jakim jest zwiększanie popularności sportu - dodał Sebastian Coe, prezydent World Athletics.

Źródło: Warner Bros. Discovery

www.wbd.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

RMF FM najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2022 roku
W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez RMF FM. Stację w 2022 roku zacytowano łącznie 23,1 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM), autor cyklicznego raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Wirtualna Polska z wynikiem 22,6 tys. odniesień w innych tytułach zajęła drugie miejsce...
AI generuje już teksty o takiej samej wartości jak te tworzone przez ludzi
Model językowy w trzy sekundy nauczy się sposobu mówienia danej osoby, a potem wypowie dowolny komunikat jej głosem i z jej emocjami. Najprawdopodobniej w takim kierunku rozwiną się algorytmy generujące dziś komunikaty tekstowe o walorach równoznacznych z tymi, które tworzą ludzie. Choć technologia przynosi wiele korzyści, związanych np. z łatwiejszą komunikacją ze sztuczną...
Mediowe sąsiedztwo reklamy online, a postrzeganie marki
23 stycznia MAGNA Media Trials, we współpracy z Channel Factory opublikowały wyniki badania Quantifying the Grey: The Nuances of Questionable Content dotyczącego wątpliwych treści w reklamie online i ich wpływu na postrzeganie marki.
Nowa odsłona programu „Halo Polacy”
„Halo Polacy” to program o Polakach przebywających w różnych zakątkach świata. Niedawno zadebiutował w serwisie WP Turystyka, w lutym rozpoczęła się emisja kolejnych odcinków przygotowanych w nowej oprawie.
Grupa PMPG kontynuuje horyzontalny rozwój serwisu wprost.pl. Strategia na rok 2023 zakłada koncentrację wydawcy zarówno na bieżących tematach polityczno-gospodarczych, jak i tematyce zdrowotnej czy lifestylowej. Kluczowy w tym obszarze jest segment zdrowia i odżywiania. Uruchomiony w drugiej połowie 2022 roku serwis dom.wprost.pl jest najnowszą domeną tematyczną wydawcy, która...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764