logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Warren’s: znaczenie stref brandowych podczas eventów

  PR 26.04.2024, przeczytano 458 razy
ilustracja

Szeroko pojęte eventy czy festiwale to nie tylko wydarzenia kulturalne, ale także doskonała okazja dla marek do aktywacji i zbudowania więzi z klientami. Wśród kluczowych elementów odgrywających istotną rolę w tym procesie są strefy brandowe, które nie tylko wyróżniają markę, ale także angażują i przyciągają uwagę uczestników. Eksperci firmy Warren’s opowiadają jak ważna jest produkcja materiałów POS w osiągnięciu sukcesu w organizacji eventów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warren%E2%80%99s%3A-znaczenie-stref-brandowych-podczas-eventow,404017,artykul.html

Warren’s to firma wchodząca w szeregi HOLO Group, specjalizująca się w produkcji materiałów POS dla branży HoReCa oraz eventowej. Dzięki bogatemu doświadczeniu w pracy z dużymi markami, Warren’s płynnie rozszerzył swoje działania w obszar aktywacji w On-Trade, angażując się w produkcję elementów wystroju lokali tailor-made. Ta synergia kompetencyjna pozwala na realizację projektów o różnorodnym charakterze.

Czy w dzisiejszych czasach wystarczy zrobić standardowy banding, by podkreślić obecność marki i jej przekaz podczas eventu?

Konsumenci od eventów oczekują coraz więcej, a marki muszą prześcigać się w pomysłach, by udało im się czymś odbiorców zaskoczyć, zaciekawić, zapaść w pamięć.

Przykłady projektów zrealizowanych przez Warren’s w ubiegłym roku ukazują różnorodność i innowacyjne podejścia do tworzenia stref brandowych. Jako HOLO Group mamy na pokładzie specjalistów, którzy są w stanie całościowo zorganizować każde wydarzenie – od strategii, kreatywnego pomysłu, projektu scenografii – po przeniesienie go do rzeczywistości – i to właśnie robi Warren’s.

Jakie najbardziej kreatywne pomysły zrealizowaliście w ostatnim roku?

ilustracjastrzałka

Najbardziej dumni jesteśmy z trzech realizacji dla topowych marek. Dla Coca-Cola zaprojektowaliśmy i stworzyliśmy innowacyjną kostkę, która służy klientom do wzywania obsługi, składania zamówienia na Coca-Colę, oraz poproszenia o rachunek. Kelnerowi na smart opasce wyświetlał się komunikat z numerem stolika i nazwą produktu z portfolio marki Coca-Cola. To rozwiązanie daje gościom lokalu nowoczesne i zaskakujące interakcje z marką, które z pewnością zostają w ich pamięci.

Akcja "Summer Nights" dla Finlandii Botanical stanowiła preludium letnich wydarzeń, podkreślając kreatywność i zaangażowanie marki w interakcję z odbiorcami.

ilustracjastrzałka

Naszym zadaniem było przeniesienie idei kreatywnej „Lato jest za krótkie na zwykłe drinki” do kanału On-Trade i zbudowanie świadomości wokół flagowych koktajli marki Finlandia. Podczas cyklu eventów w najważniejszych polskich lokalach, konsumenci mogli samodzielnie przygotować flagowe koktajle w specjalnej przestrzeni barmańskiej, a następnie je sfotografować w mini insta spocie dla koktajli.

Niezwykle istotnym elementem całego konceptu była produkcja elementów brandowych łączących wiele materiałów, tekstur i różnych typów oświetlenia, dzięki czemu konsumenci chętniej pokazywali markę Finlandia w social mediach.

W 14 miastach w Polsce zorganizowaliśmy 38 eventów, które przyciągały tłumy klientów.

Nie mniej spektakularnym projektem był event marki Jack Daniels, gdzie stworzyliśmy strefę "Wheels on Barrel", której głównym elementem i kluczową aktywacją była możliwość wykonania deskorolki z drewna po beczkach, w których leżakuje Jack Daniel’s, prosto z Tennessee. Dodatkowo oprócz strefy barowej, muzycznej i strefy tatuaży, wykonaliśmy rampę, na której odbyły się zawody w stylu freestyl.

Ta oryginalna koncepcja nie tylko dostarczała widowiskowej rozrywki, ale także wprowadzała uczestników w świat marki. Ten event o autentycznym streetowym charakterze w klimatycznej Elektrowni Powiśle, stymulował grupę docelową, przedstawicieli Gen Z, poprzez najważniejsze passion pointy: muzykę, spotkania, skateboarding.

ilustracjastrzałka

Realizacje eventowe i projekty On-Trade łączą się w Warren’s w sposób niezwykle płynny i zindywidualizowany, uwzględniając oczekiwania zarówno marek, jak i lokalizacji i implementacji. Dzięki dedykowanym procesom i interdyscyplinarnej współpracy wewnątrz grupy firma jest w stanie efektywnie reagować na potrzeby klientów, osiągając założone rezultaty. Wysokie kompetencje i dedykowane procesy sprawiają, że firma skutecznie odpowiada na dynamiczne wymagania rynku, zapewniając klientom innowacyjne rozwiązania.

HOLO Group łączy obecnie cztery agencje o różnych, wzajemnie uzupełniających się kompetencjach: agencję eventową HOLO, agencję digital marketingu 360 Iskry Digital, studio produkcji kreatywnej Picture Perfect oraz Warren’s – producenta materiałów POS.

Adam Góra
COO Warren’s

Źródło: Warren’s

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mama wraca do pracy: Katarzyna Brożyna, Digital Manager w Opus B
Macierzyństwo nas zmienia. Nie tylko na poziomie psychicznym, ale i organicznym. Oksytocyna łagodzi skurcze porodowe, wdrukowuje maleńką istotę w nasze serce i powoduje objawy zakochania, nie pozwala nam usiedzieć, kiedy słyszymy płacz dziecka. Macierzyństwo pozostawia w nas trwały, niezacieralny ślad.
Hatalska: Coraz bliżej powstania świadomej sztucznej inteligencji
O sztucznej inteligencji mówi się już coraz częściej w kontekście możliwości i zagrożeń, jakie przyniesie powstanie globalnej sztucznej inteligencji. To model, który byłby zdolny do myślenia takiego, jakim cechuje się człowiek, ale jego możliwości obliczeniowe przewyższałyby możliwości ludzkiego mózgu kilka milionów razy. Rodzi to uzasadnione obawy o bezpieczeństwo,...
Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu
Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy...
Dawniej – podstawowy wskaźnik do analizy, teraz – staje pod znakiem zapytania. Czy dalej możemy wierzyć w Net Promoter Score (NPS)? W końcu dzisiejszy marketing znacząco różni się od tego sprzed lat... Przeanalizujmy, czy NPS nadal jest skutecznym narzędziem do pomiaru lojalności i zadowolenia klientów. Odpowiedzi mogą zaskoczyć.
Według opublikowanego zestawienia SW Research – influencer jest zawodem, któremu ufamy najmniej! Na 42. pozycje rankingu, internetowi twórcy zajmują niechlubne 41. i 42. miejsca. Karina Hertel, partnerka zarządzająca agencji inflencer marketingu BrandLift – wyjaśnia, co wpływa na tak niski poziom zaufania wobec influencerów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764