logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warsaw Spire - nowe nośniki reklamowe w ofercie BE Media

  PR 08.05.2018, przeczytano 1454 razy
ilustracjastrzałka

Agencja reklamowa BE Media powiększyła ofertę o nośniki reklamowe na terenie kompleksu biurowego Warsaw Spire. Ofertą objęte są budynki, na terenie których w sumie umieszczono niemalże 70 multimedialnych nośników reklamowych. Dodatkowo w pakiecie znajdują się liczne wydarzenia m.in. Mundial oraz kino letnie 2018 odbywające się na placu Europejskim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warsaw-spire----nowe-nosniki-reklamowe-w-ofercie-be-media,36405,artykul.html

Reklama w Warsaw Spire to innowacyjna sieć nośników zaprojektowana z myślą o najbardziej wymagających klientach. Obiekt znajduje się w samym sercu biznesowej Warszawy, co umożliwia precyzyjne dotarcie do segmentu odbiorców premium (osoby aktywne zawodowo z wykształceniem wyższym). Nośniki rozmieszczone są w najczęściej uczęszczanych miejscach tj. holach, recepcjach, windach. Widoczność ekranów podkreśla nowoczesny design, który doskonale integruje się z architekturą miejsca i oddaje prestiż marki. Warsaw Spire jest największym kompleksem biurowym w Polsce, dostarcza na rynku 100 000 mkw. powierzchni biurowej klasy A, certyfikowanej w BREEAM na poziomie Excellent.

W obrębie biurowców znajdują się liczne restauracje, kawiarnie oraz przestrzeń miejska dla wydarzeń plenerowych, podczas których zostaje uruchomiona dodatkowa możliwość promocji na terenie samego obiektu. Z początkiem czerwca (podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej) na placu Europejskim, stanie strefa kibica, miesiąc później kino letnie.

ilustracjastrzałka

Zakup czasu reklamowego: agencja reklamowa BE Media.

Źródło: BE Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Google: Ads Safety Report 2023
Miliardy ludzi na całym świecie, szukając istotnych dla nich informacji, polegają na naszych produktach i usługach. Dotyczy to także reklam. Dlatego zatrudniamy tysiące osób, które każdego dnia dbają o nasz system reklamowy i jego wiarygodność. Dziś publikujemy nasz coroczny Raport na temat bezpieczeństwa reklam (Ads Safety Report), aby podzielić się postępami, jakie...
Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764