logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warsaw Spire wyświetla napis solidarności „Pierwsze takie Święta - #jestemzsos

  PR 08.12.2020, przeczytano 1340 razy
ilustracjastrzałka

Święta w dobie pandemii i izolacji społecznej będą wyjątkowe dla nas wszystkich – wielu z nas po raz pierwszy spędzi je z dala od rodziny, w samotności lub szpitalu. Wiele rodzin w tym wyjątkowym roku, nie usiądzie przy wspólnym stole. Dla dorosłego ta sytuacja jest trudna, a co dopiero dla dziecka, które zostało odseparowane na znacznie dłużej od rodziców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warsaw-spire-wyswietla-napis-solidarnosci-_pierwsze-takie-swieta---jestemzsos,389501,artykul.html

Chcielibyśmy jako Stowarzyszenie wysłać w świat gest solidarności, ze wszystkimi, którzy spędzą te Święta samotnie, bez najbliższych, dla których ten czas jest szczególnie trudny. Symbol tego, że jesteśmy wszyscy razem z podopiecznymi SOS i ze wszystkimi, którzy te Święta spędzą bez rodziny.

Od 6.12 przez trzy dni na budynku Warsaw Spire będzie wyświetlany napis solidarności „Pierwsze takie Święta - #jestemzsos"

Zachęcamy wszystkich spacerowiczów, kierowców, żeby do nas dołączyli i  w akcie solidarności umieścili na swoich social mediach zdjęcie Warsaw Spire z #jestemzsos

Bardzo dziękujemy firmie IMMOFINANZ, właścicielowi wieży Warsaw Spire za tak piękny gest i umożliwienie nam wyświetlenia napisu

ilustracjastrzałka

Źródło: Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce

www.wioskisos.org

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764