logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warsaw Spire z technologią komunikacji budynkowej od Nanovo

  PR 01.03.2017, przeczytano 470 razy
ilustracjastrzałka

Nowoczesna technologia polskiej spółki Nanovo zasili system komunikacji budynkowej w Warsaw Spire. Ponad 50 punktów cyfrowej dystrybucji treści, w tym nowoczesne interaktywne ekrany Samsung, emitować będą na bieżąco użyteczne dla najemców informacje - dane o pogodzie, ruchu na ulicach czy imprezach organizowanych w kompleksie. Autorskie oprogramowanie SIGNIO na nowo definiuje standardy w swojej kategorii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warsaw-spire-z-technologia-komunikacji-budynkowej-od-nanovo,31636,artykul.html

Ponad 50 najnowocześniejszych punktów cyfrowej dystrybucji treści pojawi się w trzech budynkach kompleksu Warsaw Spire. Dzięki nowoczesnej technologii zarządzania komunikacją i jej designem najemcy i goście budynków należących do Ghelamco zyskają bieżący dostęp do najbardziej potrzebnych informacji. Dowiedzą się, jakie usługi są dla nich dostępne na terenie kompleksu (gastronomia, biura, sale konferencyjne), a także jakie wydarzenia oferuje przestrzeń zewnętrzna, czyli plac Europejski i Art Walk. System pokaże również informacje o korkach, orientacyjnym czasie dojazdu na lotnisko czy pogodzie.

O unikalności systemu i jego technologii stanowi kontekstowość i zewnętrzne źródła danych. Prezentowane na ekranach treści zróżnicowane będą ze względu na miejsce emisji, czas, a nawet na porę dnia, miesiąca czy roku. Całość realizowana jest automatycznie. Dodatkowo – prezentowane animacje dopasowane są do indywidualnej specyfiki i estetyki każdego z obiektów.

Za technologię, jej wdrożenie, kontent i bieżące zarządzanie emisją treści odpowiedzialna jest polska spółka Nanovo. - To bardzo ważne, aby system pozostawał w symbiozie z architekturą, wtapiał się w kulturę i puls miejsca. – mówi Dariusz Sobczak, CSO&COO Nanovo. – Dlatego projektując system wyszliśmy przede wszystkim od funkcji. Po wdrożeniu pozostawiamy dodatkową opcję jego dalszego rozwoju – pod względem wzbogacania katalogu treści, jak i różnych funkcjonalności. - w zależności od potrzeb użytkowników i przestrzeni całego kompleksu. – dodaje.

Opracowany, wdrożony i zarządzany przez Nanovo system informacji budynkowej w Warsaw Spire może być wzbogacany o nowe elementy m.in. takie jak nawigacja czy treści reklamowe i oferty marketingowe, również sprofilowane indywidualnie. Na taką możliwość pozwala wykorzystanie beaconów (mikrokomputerów), urządzeń stanowiących element zainstalowanego właśnie systemu w całym kompleksie Warsaw Spire.

Źródło: Nanovo

www.nanovo.tv

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764