logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warsaw Sports Group gra z Hutnikiem Warszawa

  PR 10.06.2019, przeczytano 617 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Warsaw Sports Group rozpoczyna prace na rzecz Hutnika Warszawa. W ramach podpisanej umowy o współpracy WSG wesprze Hutnik w obszarach marketingu, sponsoringu i public relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warsaw-sports-group-gra-z-hutnikiem-warszawa,382825,artykul.html

- Ideą, jaka przyświeca zespołowi WSG, jest rozwój warszawskiego sportu. Hutnik to symbol Bielan, a naszym celem jest wsparcie go w obszarach, w których praca WSG może być wartością dodaną dla klubu - mówi Artur Bochenek, prezes Warsaw Sports Group.

Obie strony zamierzają wspólnie rozwijać projekty sportowe i wizerunkowe, a także współdziałać na płaszczyźnie marketingowej.

- Hutnik to klub wielosekcyjny, z którym utożsamia się lokalnie, na Bielanach, bardzo wielu ludzi. Warto wykorzystać i zwiększyć potencjał, który w Hutniku drzemie. Jesteśmy przekonani, że ten potencjał jest dużo większy niż można by sądzić, oceniając go jedynie przez pryzmat klasy rozgrywkowej, w której obecnie występują piłkarze z Bielan - mówi Bochenek.

WSG od dawna aktywnie działa przy odbudowie i rozwoju sekcji sportowych w Warszawie, wiedząc jak ważne jest to dla społeczności lokalnych.

- Sam pochodzę z Bielan i doskonale zdaję sobie sprawę, jak wyjątkowa więź łączy mieszkańców tej dzielnicy z Hutnikiem. Dla bielańskiej społeczności Hutnik to często centralny punkt w dzielnicy. To na Hutniku nawiązują się przyjaźnie na całe życie, na tych obiektach bielańska młodzież stawia pierwsze sportowe kroki – wylicza Bochenek. - Chcielibyśmy pozyskać dla Hutnika partnerów biznesowych i takich, którzy będą od strony merytorycznej wspierać rozwój wielosekcyjnego klubu. Jako WSG będziemy aktywnie pracować nad tym, by marka Hutnika była widoczna wśród całej warszawskiej społeczności - kończy.

- Współpraca z Warsaw Sports Group jest kolejnym etapem budowy drugiej sportowej siły w Warszawie. Poprzez współpracę z WSG chcemy wyznaczać nowe standardy zarządzania w sporcie. Jesteśmy przekonani, że wiele możemy razem zdziałać – podsumowuje prezes Hutnika Warszawa, Maciej Purchała.

Źródło: Hutnik Warszawa

www.hutnikwarszawa.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764