logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warsaw Sports Group gra z Hutnikiem Warszawa

  PR 10.06.2019, przeczytano 129 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Warsaw Sports Group rozpoczyna prace na rzecz Hutnika Warszawa. W ramach podpisanej umowy o współpracy WSG wesprze Hutnik w obszarach marketingu, sponsoringu i public relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warsaw-sports-group-gra-z-hutnikiem-warszawa,382825,artykul.html

- Ideą, jaka przyświeca zespołowi WSG, jest rozwój warszawskiego sportu. Hutnik to symbol Bielan, a naszym celem jest wsparcie go w obszarach, w których praca WSG może być wartością dodaną dla klubu - mówi Artur Bochenek, prezes Warsaw Sports Group.

Obie strony zamierzają wspólnie rozwijać projekty sportowe i wizerunkowe, a także współdziałać na płaszczyźnie marketingowej.

- Hutnik to klub wielosekcyjny, z którym utożsamia się lokalnie, na Bielanach, bardzo wielu ludzi. Warto wykorzystać i zwiększyć potencjał, który w Hutniku drzemie. Jesteśmy przekonani, że ten potencjał jest dużo większy niż można by sądzić, oceniając go jedynie przez pryzmat klasy rozgrywkowej, w której obecnie występują piłkarze z Bielan - mówi Bochenek.

WSG od dawna aktywnie działa przy odbudowie i rozwoju sekcji sportowych w Warszawie, wiedząc jak ważne jest to dla społeczności lokalnych.

- Sam pochodzę z Bielan i doskonale zdaję sobie sprawę, jak wyjątkowa więź łączy mieszkańców tej dzielnicy z Hutnikiem. Dla bielańskiej społeczności Hutnik to często centralny punkt w dzielnicy. To na Hutniku nawiązują się przyjaźnie na całe życie, na tych obiektach bielańska młodzież stawia pierwsze sportowe kroki – wylicza Bochenek. - Chcielibyśmy pozyskać dla Hutnika partnerów biznesowych i takich, którzy będą od strony merytorycznej wspierać rozwój wielosekcyjnego klubu. Jako WSG będziemy aktywnie pracować nad tym, by marka Hutnika była widoczna wśród całej warszawskiej społeczności - kończy.

- Współpraca z Warsaw Sports Group jest kolejnym etapem budowy drugiej sportowej siły w Warszawie. Poprzez współpracę z WSG chcemy wyznaczać nowe standardy zarządzania w sporcie. Jesteśmy przekonani, że wiele możemy razem zdziałać – podsumowuje prezes Hutnika Warszawa, Maciej Purchała.

Źródło: Hutnik Warszawa

www.hutnikwarszawa.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tak pachnie blask: Kampania zapachów W.Kruk
W.KRUK debiutuje z autorską kolekcją zapachów inspirowanych najrzadszymi kamieniami świata oraz ich szeroką komunikacją w mediach. Pierwsza kompleksowa kampania reklamowa W.KRUK w kategorii pozajubilerskiej rusza 12 września br.
Zmiany klimatu prowadzą do coraz bardziej ekstremalnych zjawisk pogodowych. Przyzwyczailiśmy się do tego, że Jarosław Kret znakomicie nas z nimi zapozna i ostrzeże zawczasu. Teraz ma również inną rolę – w kampanii reklamowej pokazuje, że urządzenia przeciwzalewowe firmy KESSEL pozwalają nam przed nimi właściwie się zabezpieczyć.
Znamy już program IV Konferencji Forum Druku 3D
8 października w hali EXPO Kraków odbędzie się IV Konferencja Forum Druku 3D. Wydarzenie to jedyna taka impreza w Polsce poświęcona przemysłowym zastosowaniom technologii drukowania, skanowania i projektowania 3D. Co w tym roku znalazło się w programie konferencji?
„Prowadzisz? Odłóż telefon” – PZU rozpoczyna nową kampanię społeczną
Średnio co kwadrans dochodzi w Polsce do wypadku na drodze. Nawet co czwarty, według szacunków Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, jest spowodowany korzystaniem podczas jazdy z telefonu komórkowego.
Agencja Result Media wygrała przetarg na obsługę kampanii Google Ads organizowany przez niemiecką markę Vexcash.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764