logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warsaw Sports Group gra z Hutnikiem Warszawa

  PR 10.06.2019, przeczytano 112 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Warsaw Sports Group rozpoczyna prace na rzecz Hutnika Warszawa. W ramach podpisanej umowy o współpracy WSG wesprze Hutnik w obszarach marketingu, sponsoringu i public relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warsaw-sports-group-gra-z-hutnikiem-warszawa,382825,artykul.html

- Ideą, jaka przyświeca zespołowi WSG, jest rozwój warszawskiego sportu. Hutnik to symbol Bielan, a naszym celem jest wsparcie go w obszarach, w których praca WSG może być wartością dodaną dla klubu - mówi Artur Bochenek, prezes Warsaw Sports Group.

Obie strony zamierzają wspólnie rozwijać projekty sportowe i wizerunkowe, a także współdziałać na płaszczyźnie marketingowej.

- Hutnik to klub wielosekcyjny, z którym utożsamia się lokalnie, na Bielanach, bardzo wielu ludzi. Warto wykorzystać i zwiększyć potencjał, który w Hutniku drzemie. Jesteśmy przekonani, że ten potencjał jest dużo większy niż można by sądzić, oceniając go jedynie przez pryzmat klasy rozgrywkowej, w której obecnie występują piłkarze z Bielan - mówi Bochenek.

WSG od dawna aktywnie działa przy odbudowie i rozwoju sekcji sportowych w Warszawie, wiedząc jak ważne jest to dla społeczności lokalnych.

- Sam pochodzę z Bielan i doskonale zdaję sobie sprawę, jak wyjątkowa więź łączy mieszkańców tej dzielnicy z Hutnikiem. Dla bielańskiej społeczności Hutnik to często centralny punkt w dzielnicy. To na Hutniku nawiązują się przyjaźnie na całe życie, na tych obiektach bielańska młodzież stawia pierwsze sportowe kroki – wylicza Bochenek. - Chcielibyśmy pozyskać dla Hutnika partnerów biznesowych i takich, którzy będą od strony merytorycznej wspierać rozwój wielosekcyjnego klubu. Jako WSG będziemy aktywnie pracować nad tym, by marka Hutnika była widoczna wśród całej warszawskiej społeczności - kończy.

- Współpraca z Warsaw Sports Group jest kolejnym etapem budowy drugiej sportowej siły w Warszawie. Poprzez współpracę z WSG chcemy wyznaczać nowe standardy zarządzania w sporcie. Jesteśmy przekonani, że wiele możemy razem zdziałać – podsumowuje prezes Hutnika Warszawa, Maciej Purchała.

Źródło: Hutnik Warszawa

www.hutnikwarszawa.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

B-life Botanicals z niecodzienną kampanią outdoorową
W czerwcu ruszyła kampania outdoorowa nowych warzonych napojów B-Life Botanicals. Na nośnikach reklamowych można zobaczyć niecodzienne elementy 3D – puszki i liście. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
„Żubr zaprasza na Podlasie” w nowej kampanii marki
Tym razem nie strażnik Puszczy i opiekun jej mieszkańców, ale gospodarz i przewodnik – w taką rolę wciela się Żubr w najnowszym spocie „Żubr zaprasza na Podlasie”. Marka prezentuje walory swojego macierzystego regionu, chcąc odwdzięczyć mu się w ten sposób i zachęcić do przyjazdu turystów.
Mrożone Danonki w letniej kampanii
Marka Danonki rusza z nową kampanią, która łączy promowanie mrożenia Danonków jako sposobu na letni przysmak dla dzieci z edukacyjnym tematem przewodnim - poznawaniem zwierząt zmieniających barwy. Oczywiście w towarzystwie Danonka, sympatycznego bohatera marki oraz z zapasem Danonków – teraz z nowymi patyczkami zmieniającymi kolor.
PR-owcy dla NGO - Społeczna Pomoc Komunikacyjna pod patronatem PSPR
Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem Społeczną Pomoc Komunikacyjną – akcję skierowaną do organizacji społecznych i profesjonalistów komunikacji. W ramach burz mózgów organizowanych przez SPK specjalistki i specjaliści PR pomagają NGO-som w pokonywaniu komunikacyjnych wyzwań. Inicjatorem akcji jest Fundacja Głośniej.
Oknoplast rusza z kampanią reklamową okna Prismatic
OKNOPLAST rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery rynkowej – okna PRISMATIC. Stworzone na potrzeby akcji reklamowej spoty widzowie mogą zobaczyć już od 17 czerwca. Zapowiadają one wprowadzenie produktu, który w ofercie firmy pojawi się już niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764