logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warszawa: murale Jusha powstały we współpracy z młodą artystką

  PR 28.07.2022, przeczytano 976 razy
ilustracja

Start-up Lite e-Commerce reklamuje aplikację Jush za pomocą dwóch murali, które powstały we współpracy z Eweliną Gąską – artystką młodego pokolenia z Warszawy. Obie prace zostały namalowane w charakterystycznej dla marki kolorystyce, a ich główni bohaterowie czerpią z życia pełnymi garściami. Murale można podziwiać w Warszawie przy ulicy Ząbkowskiej oraz ulicy Jaracza przez najbliższe pięć miesięcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warszawa%3A-murale-jusha-powstaly-we-wspolpracy-z-mloda-artystka,396737,artykul.html

Akcja promująca usługę ekspresowych zakupów online jest kolejnym akcentem letniej kampanii Lite e-Commerce. Wcześniej start-up wystartował z działaniami OOH, które reklamowały nową funkcjonalność aplikacji – dowóz w plener do wybranego „wirtualnego punktu odbioru”. Tym samym twórcy rozwiązania kontynuują promocję marki za pomocą hasła „Rób, co chcesz. Zakupy w 15 minut!”, skierowanego do ludzi ceniących nowoczesne i wygodne rozwiązania.

Murale przyciągają wzrok mocnymi kolorami z przewagą zieleni, które są wiodącymi barwami w identyfikacji marki. Narysowane postacie przywołują skojarzenia związane z wolnym czasem i dobrą zabawą. Na grafice znajdziemy bohaterów cieszących się życiem, którzy „robią, co chcą”. Pozwala im na to aplikacja Jush, dzięki której mogą zrobić zakupy w 15 minut. Dzięki temu wolne chwile mogą przeznaczyć na rozwój swoich pasji – jazdy na desce czy tworzeniu muzyki. Całości dopełnia torba z zakupami, która znajduje się na pierwszym planie. Na jednym z murali spostrzeżemy również kuriera z charakterystyczną zieloną torbą na zakupy.

To kolejne murale marki, która zadebiutowała na rynku w październiku ubiegłego roku. Wcześniej Jush promował swoją usługę muralem w komiksowym stylu na jednej ze ścian Domu Towarowego Braci Jabłkowskich przy ul. Brackiej 25 w Warszawie. Jego autorem był Aleksander „Lis Kula” Morawski, znany z projektów okładek dla takich artystów jak Quebonafide, Solar i Białas, Małpa oraz Włodi.

- Jako marka chcemy wpisać się na stałe w tkankę miejską Warszawy. Zależy nam, żeby nasza komunikacja ozdabiała, a nie zakłócała miejski krajobraz. Murale stanowią artystyczną interpretację opowiadającą o usłudze i jej benefitach – mówi Kamil Bąkowski, Marketing & eCommerce Director w Lite e-Commerce.

Jush wspiera młodych polskich artystów

Jush kontynuuje działania z artystami młodego pokolenia. Po współpracy z Aleksandrem „Lisem Kulą” Morawskim zdecydował się podjąć ją z projektantką wizualną i i ilustratorką Eweliną Gąską. Kluczowy dla twórców aplikacji był styl artystki, który pasuje do swobodnej komunikacji marki. Startup Lite e-Commerce zapowiada, że w przyszłości planuje nawiązać kolejne współprace z polskimi, utalentowanymi artystami.

Trwa promocja Jusha na lato

Lite e-Commerce wraz z nadejściem lata wystartował z promocją dla nowych, jak i stałych użytkowników usługi. W ramach akcji każdy klient dostanie w lipcu i sierpniu nawet  po 200 zł rabatu do wykorzystania w danym miesiącu. To ostatni dzwonek, żeby skorzystać z niej jeszcze w lipcu. W każdym miesiącu objętym promocją na użytkowników czeka po 10 kuponów po 10 zł na zamówienia powyżej 35 zł oraz 5 kuponów po 20 zł na zamówienia powyżej 50 zł. Przy zakupach powyżej 35 zł klienci zyskują  również darmową dostawę. Niewykorzystane kupony nie przechodzą na kolejny miesiąc.

Akcja promocyjna obowiązuje do 31.08.2022 r. do godziny 22:59.

ilustracjastrzałka

Źródło: Lite e-Commerce Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764