logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warszawska Szkoła Filmowa i Platige Image rozpoczynają współpracę

  PR 21.07.2023, przeczytano 699 razy

Warszawska Szkoła Filmowa – jeden z wiodących polskich ośrodków kształcących specjalistów branży filmowej oraz gamedev – oraz Platige Image, spółka specjalizująca się w tworzeniu grafiki komputerowej, animacji 3D i cyfrowych efektów specjalnych, podejmują współpracę w obszarze edukacji. Jej celem jest m.in. wymiana know-how w zakresie najnowszych technologii i ułatwienie studentom startu na rynku multimedialnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warszawska-szkola-filmowa-i-platige-image-rozpoczynaja-wspolprace,400848,artykul.html

Efektem umowy między instytucjami będzie organizacja wykładów live, podczas których uczestnicy zgłębią tajniki branży. Cykliczne spotkania „Masterclass by Platige”, prowadzone przez najlepszych specjalistów Platige Image, przybliżą studentom zagadnienia, które ułatwią im wejście na rynek i podniosą ich kompetencje zawodowe. Studio jest laureatem blisko 250 nagród i wyróżnień, a w swoim portfolio ma współpracę z największymi polskimi i zagranicznymi podmiotami z dziedziny filmu, reklamy i multimediów. Studio posiada unikalne w skali kraju doświadczenie w tworzeniu projektów graficznych dla takich globalnych marek, jak: Netflix, Epic Games, Activision, Sony.

– Współpraca z uczelniami wyższymi to ważny element strategii rozwoju studia Platige, ale także jego misja. Cieszę, że będziemy mogli dzielić się ze studentami naszym bogatym doświadczeniem. Tym bardziej, że doskonale zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest dla nich nabycie praktycznych kompetencji, które będą przydatne w pracy – Karol Żbikowski, CEO Platige Image.

– Warszawska Szkoła Filmowa realizuje misję wszechstronnej, praktycznej edukacji prowadzonej przez najlepszych ekspertów branży filmowej, gier i nowych mediów. Współpraca z Platige przyczyni się do dalszego rozwoju naszych programów kształcenia, które stale rozbudowujemy wraz z rozwojem technologii i zapotrzebowaniem na kompetencje obecnego i przyszłego rynku pracy – mówi Maciej Ślesicki, założyciel i Kanclerz Warszawskiej Szkoły Filmowej.

Współpraca zakłada kontakty z najlepszymi specjalistami w branży w Polsce i możliwość doszkalania w profesjonalnych studiach Platige Image. Firma dysponuje m.in. jednym z największych w Europie studiów Mocap.

Wykłady odbywać się będą w Kinie Elektronik, kultowym pełnowymiarowym kinie studyjnym, które wchodzi w skład bogatego zaplecza, jakim dysponuje Warszawska Szkoła Filmowa. Działająca od niemal dwudziestu lat placówka to kompleks edukacyjny, skupiający pod swoimi skrzydłami m.in. uczelnię wyższą, studium policealne, placówkę kursową oraz Liceum Filmowe i Kreacji Gier Wideo.

Warszawska Szkoła Filmowa jest także wielokrotnie nagradzanym producentem filmów oraz gier wideo, dwukrotnie nominowanym do Oscara („Nasza klątwa”, „Sukienka”), uhonorowanym m.in. prestiżową Nagrodą Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej za całokształt działalności. Wyprodukowany przez studentów oraz absolwentów pełnometrażowy film „kRAJ” dostępny jest w niemal 200 krajach za pośrednictwem platformy streamingowej Netflix, zaś wydana przez Klabater debiutancka gra szkolnego Studia Produkcji Gier – „Best Month Ever!” – trafiła do globalnej dystrybucji na PC (Steam, GOG) oraz konsole (PlayStation, Xbox, Switch).

Źródło: Platige Image S.A.

www.platige.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dare to be fair! Wystawa Dominiki Janickiej w galerii Traffic Design
Zapraszamy na pierwszy w tym roku wernisaż w galerii Traffic Design. Dare to be fair Dominiki Janickiej to projekt o architekturze i budownictwie uwzględniających głos i znaczenie: środowiska, społeczności lokalnych, czy pracowników budowy.
Forum IAB 2025: Call for papers
Otwieramy call for papers do kolejnej edycji najważniejszej konferencji branży internetowej w Polsce. W tym roku Forum IAB przebiegnie pod hasłem “Zintegrowana przyszłość” i odbędzie się 4 - 5 czerwca 2025 r. w Warszawie. Zostań częścią tego wydarzenia. Na propozycję Twojej prezentacji czekamy do 31 stycznia br.
Sara James i Rossmann „Chcą ci powiedzieć coś” o ciele
Twarzą nowej kampanii Rossmanna jest Sara James. Firma połączyła siły z artystką, aby dotrzeć ze swoim pozytywnym przekazem o samoakceptacji i wdzięczności dla własnego ciała także do młodych ludzi.
Zarządzanie treściami z netPR.pl po nowemu
Oprogramowanie netPR.pl to unikatowe połączenie systemu CMS, narzędzi do komunikacji i zarządzania danymi osobowymi oraz systemu prezentacji treści w internecie. Platforma netPR.pl pozwala od teraz na indywidualne dopasowanie komponentów oprogramowania do potrzeb organizacji. W ofercie pozostaje nadal klasyczny wybór gotowych rozwiązań, takich jak biuro prasowe, witryna,...
George Clooney jako detektyw w kampanii Nespresso
Razem z Evą Longorią, Camille Cottin oraz Kim Go Eun wyruszają w zagadkową podróż prezentując pożądane przez wszystkich kawy Nespresso.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764