logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warszawski Dzień Druku pod patronatem Signs.pl

   13.11.2012, przeczytano 1283 razy
ilustracjastrzałka

Wszystkich, którzy interesują się zagadnieniami  druku sublimacyjnego, zajmują się drukowaniem elementów dekoracji wnętrz, realizują nietypowe  zlecenia, w końcu posiadają maszyny Mimaki i szukają wskazówek dotyczących użytkowania, obsługi i serwisu,  zapraszamy do Warszawy na pierwszy Warszawski Dzień Druku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warszawski-dzien-druku-pod-patronatem-signs.pl,17210,artykul.html

Rynek druku wielkoformatowego zmienia się dynamicznie. Ekologia, nowe trendy w designie, aż w końcu postęp technologiczny wymuszają zmiany w każdej drukarni.

Sico Polska zaprosiło do Warszawy specjalistów z całej Europy. Mimaki Europe zaprezentuje najnowsze urządzenia do druku sublimacyjnego, Monti Antonio przedstawi światowe trendy w urządzeniach do wygrzewania i laminowania. Pongs – europejski specjalista w produkcji materiałów poliestrowych do druku sublimacyjnego, solwentowego i UV oraz materiałów dedykowanych do dekoracji wnętrz, przedstawi nowości na rynku. Tymczasem przedstawiciele Cham Papers i Sensient, szwajcarskiej jakości, którzy kreują druk sublimacyjny od lat, podkreślą znaczenie właściwego doboru papieru oraz atramentów.

No i wreszcie, na podsumowanie inżynierowie serwisu Sico Polska z tematyką mądrej i efektywnej obsługi maszyn oraz użytkowania wszelkiego typu drukarek Mimaki (ale nie tylko).

W trakcie spotkania zostaną zaprezentowane w pracy trzy drukarki marki Mimaki: JV5-160, JV33-160 i TS34-1800A oraz kalander ze stołem podawczym Monti Antonio model 75T.

Zapraszamy do CH Blue City na poziom +3 do Centrum Kartingowo Biznesowego GRAND PRIX w piątek, 30 listopada. Na poranną kawę zapraszamy od godziny 9.00

Warszawski Dzień Druku to trzy bloki tematyczne:

MEDIA początek godzina 9.30.
Prezentacje trendów w dekoracji wnętrz oraz materiałów wspierających procesy szczególnie sublimacji.

MASZYNY początek ok. godziny 11.30.
Prezentacje przygotowane przez specjalistów z firm: Mimaki i Monti Antonio.

SERWIS I OBSŁUGA początek po lunchu, ok. 14.00.
Wszystko co chcielibyście wiedzieć o obsłudze maszyn Mimaki, a baliście się zapytać… Prawdziwie pomocna, zarówno dla operatorów jak i właścicieli, prezentacja przygotowana przez najlepszych inżynierów serwisu.  

Dla wszystkich uczestników organizatorzy przygotowali pakiety materiałów informacyjnych, drobne upominki oraz lunch w trakcie spotkania.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny, należy jednak  dokonać rejestracji ponieważ liczba miejsc jest ograniczona. Formularz rejestracyjny oraz więcej szczegółów dotyczących spotkania  znajdziecie Państwo na www.sico.pl oraz w Sico Polska.

Rejestracja trwa do 28 listopada 2012.

Portal Signs.pl objął spotkanie patronatem medialnym.

Źródło: Signs.pl

www.sico.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764