logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warszawski GEMIS postawił na Roland XJ-740

  PR 13.01.2008, przeczytano 2329 razy
ilustracjastrzałka

Firma Jet Media Sp. z o.o. zainstalowała w warszawskiej drukarni wielkoformatowej GEMIS najnowszy ploter z oferty ROLAND DG.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warszawski-gemis-postawil-na-roland-xj-740,6634,artykul.html

Model XJ-740 stanowi rozwinięcie doskonale znanego modelu SJ-745 EX. Nowy ploter został standardowo wyposażony w mocniejsze silniki obsługujące 50kg rolki, trzy stopniowy stół grzewczy, nawijarkę wydruków oraz unikalny system kontroli nakładania kropel eliminujący banding. Teraz zadruku foli samoprzylepnej w rozdzielczości 360x540 dpi z prędkością ponad 20m2/h pozbawiony jest wszelkich skaz.

„Zakupiony ploter to rozwinięcie naszego parku maszyn. Stawiając na jakość dość długo opieraliśmy się technologii solwentowej, która nie spełniała naszych oczekiwań. Po namowach zgodziliśmy się jednak na pokaz i … decyzja o zakupie zapadła w ciągu godziny!” – powiedział Andrzej Strauchold współwłaściciel drukarni.

„To co niewątpliwie pomogło podjąć nam decyzję to pozbawiony Cycloheksanonu atrament Aldura, który został nam zaoferowany z maszyną. Nasze wydruki trafiają głównie do wnętrz gdzie zapach i opary solwentowe nie są mile widziane. Po prostu nie chcemy się truć oraz co najważniejsze nie chcemy tego robić naszym klientom” – powiedział Marek Strauchold współwłaściciel drukarni.

Firma Gemis S.C. powstała w 1998 roku. Od początku związana była z rynkiem wydawniczym. Działalność reklamowa pojawiła się nieco później aby w końcu stać się głównym zajęciem spółki. Obecny park maszyn obejmuje wodny ploter Roland FJ-500, pigmentowy wysokonakładowy Xerox X2 oraz laminator Seal 62+. Firma współpracuje z dużymi agencjami reklamowymi oraz indywidualnymi klientami, dla których wysoka jakość stanowi podstawowy parametr.

Dostawcą plotera jest firma Jet Media oferująca maszyny i materiały do produkcji wielkoformatowej reklamy. Firma od 2005 roku posiada status Strategicznego Partnera Roland w Polsce i tym samym jest jedynym przedstawicielem marki na rynku.

„Od oficjalnej premiery 30 listopada 2007 do końca roku sprzedaliśmy 24 sztuki modelu XJ. Muszę przyznać, że taki sukces mile nas zaskoczył. Tym bardziej, że część klientów zamówiła ploter jeszcze przed premierą. Świadczy to o dużym zaufaniu do marki Roland i nas jako jej przedstawiciela.” – powiedział Bartosz Pilkowski Dyrektor ds. Sprzedaży Roland

Ploter dostępny jest w dwóch szerokościach druku: XJ-640 (160cm) oraz XJ-740 (187cm).
Dostępne rozdzielczości: 360, 540, 720,1080 i 1440 dpi.
Prędkość maksymalna: 42,6 m2/h

Źródło: Jet Media


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: jetmedia

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764