logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warszawski Miesiąc Kreatywnych

  PR 30.08.2013, przeczytano 821 razy

Warszawski sektor kreatywny ma potencjał. Budowaniu jego rynkowej pozycji sprzyja ciągła aktywność twórców - zdobywanie wiedzy, poznawanie rynku, wymiana doświadczeń. By stworzyć jak najlepsze warunki rozwoju branży kreatywnej w Warszawie - tegoroczny wrzesień dedykujemy Kreatywności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warszawski-miesiac-kreatywnych,19555,artykul.html

Do udziału w wydarzeniach zapraszamy osoby, firmy, organizacje i instytucje już działające w sektorze, twórców dopiero planujących rozpoczęcie własnej działalności w branży kreatywnej oraz wszystkich zainteresowanych szeroko pojętą kreatywnością.

Goście Warszawskiego Miesiąca Kreatywnych poznają m.in. tajniki finansowania start-upów, skutecznej budowy marki oraz efektywnego sieciowania. Ponadto dowiedzą się czym jest: design thinking, food design, czy też zagadkowe „przenikanie mody”. Wrześniowe spotkania będą wyjątkową okazją do przyjrzenia się różnym inicjatywom kreatywnym, skonsultowania własnych pomysłów na firmę oraz nawiązania nowych kontaktów biznesowych.

Warszawski Miesiąc Kreatywnych to inicjatywa skupiająca szereg działań prowadzonych przez m.st. Warszawa na rzecz rozwoju tutejszego sektora kreatywnego. Spotkania sieciujące, panele dyskusyjne, debaty i warsztaty tematyczne są organizowane w ramach projektów: Cross Innovation, Creative Poland, European Creative Cluster Lab oraz Design-led Innovations for Active Ageing. Warszawski samorząd jest również współorganizatorem WAWA DESIGN FESTIWAL - pierwszego stołecznego festiwalu designu, w ramach którego odbędzie się kolejna już edycja Creative Miksera.

Źródło: URZĄD M.ST. WARSZAWY

www.creatives.waw.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764