logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warszawskie Hospicjum dla Dzieci rusza z kampanią

  PR 11.01.2019, przeczytano 228 razy
ilustracjastrzałka

Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci ruszyła z outdoorową kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warszawskie-hospicjum-dla-dzieci-rusza-z-kampania,380748,artykul.html

WHD jest organizacją pożytku publicznego. Celem jej działalności jest nieodpłatne wspieranie i świadczenie opieki paliatywnej nad dziećmi, młodzieżą i młodymi dorosłymi ze schorzeniami ograniczającymi życie. Fundacja od wielu lat korzysta z outdooru w swoich działaniach. W kampanii wykorzystano w tym roku dwa nowe projekty plakatu. Kolorystyką i kształtem fontu nawiązują one jednak do poprzednich kreacji. Na jednym z plakatów wykorzystano grafikę chłopca, który przytula misia, a na drugim pojawia się sam miś.  

Kampania realizowana jest na 50 nośnikach cityboard (6x3 m) w Warszawie. Do ekspozycji wykorzystano ekoplakat. Działania promocyjne ruszyły od pierwszych dni stycznia 2019 i potrwają do końca kwietnia br.

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Api.pl: Dni Otwarte z ploterami Epson
Zapraszamy do udziału w DNIACH OTWARTYCH w Oddziale API.PL w Chorzowie.
Reprocentrum z Gdańska wybrało drukarkę Mutoh Valuejet 1324 X
Drukarka wielkoformatowa Mutoh ValueJet 1324X jest urządzeniem wysoce wszechstronnym, a przez to jednym z najczęściej sprzedawanych ploterów w Polsce. Kolejne urządzenie trafiło do firmy Reprocentrum z Gdańska.
Away, czyli miara samotności - premiera filmu
We wtorek, 19 marca odbyła się premiera filmu AWAY, projektu duetu Marta Frączek oraz Piotr Onopa ze zdjęciami Mikołaja Sygudy. Short jest refleksją nad kondycją dialogu we współczesnym świecie, bycia razem i bycia obok. Realizacją wideo zajął się dom produkcyjny F25.
#jestnaswiecej przeciwko hejtowi w sieci [INFOGRAFIKA]
Hejt wśród młodzieży jest poważnym problemem i może powodować dramatyczne skutki, ale stoi za nim stosunkowo niewielka grupa sprawców – zaledwie 5,1% nastolatków. Fundacja Orange rozpoczyna kampanię społeczną #jestnaswiecej, która pokazuje, że kulturalni internauci stanowią większość i że warto uczyć młodych reagowania na hejt, by powstrzymać...
Kampania wspierająca Światłowodowy Internet i Telewizję Elastyczną Netii
20 marca ruszyła nowa kampania reklamowa, wspierająca sprzedaż oferty pakietowej Netii: Światłowodowy Internet 150 Mb/s + Telewizja Elastyczna, teraz aż trzy miesiące za darmo. Kreacja reklamowa nawiązuje do przegryzania się przez atrakcyjny kontent.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764