logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warszawskie Targi Książki Artystycznej po raz pierwszy

   23.11.2015, przeczytano 732 razy

Ponad 40 polskich i zagranicznych wydawców. Setki książek artystycznych oraz publikacji poświęconych sztuce, designowi, fotografii i architekturze. Spotkania, panele dyskusyjne, warsztaty i dwie wystawy. Już w listopadzie odbędzie się pierwsza edycja Warszawskich Targów Książki Artystycznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warszawskie-targi-ksiazki-artystycznej-po-raz-pierwszy,26629,artykul.html

Warszawskie Targi Książki Artystycznej powstały z inicjatywy księgarni Bookoff i rocznika Print Control poświęconego polskiemu projektowaniu drukowanemu. Wydarzenie będzie miało charakter międzynarodowy. Organizatorzy zadbali o to, żeby wśród wystawców znalazły się nie tylko polskie, ale również najważniejsze europejskie i amerykańskie wydawnictwa. Dzięki temu odwiedzający Targi będą mogli zapoznać się z aktualną ofertą brytyjskiego Phaidon, niemieckich Steidl i Gestalten czy amerykańskiego Aperture. Poza publikacjami prestiżowych, rozpoznawalnych wydawnictw, na Targach będzie można znaleźć niszowe książki wydawane tylko w kliku egzemplarzach, a nawet własnoręcznie wykonane ziny.

Warszawskie Targi Książki Artystycznej to też szereg wydarzeń towarzyszących – paneli dyskusyjnych, spotkań z artystami i wydawcami oraz warsztatów dotyczących self-publishingu. W programie Targów znajdą się również dwie wystawy – wystawa Fotograficzna Publikacja Roku 2015 oraz wystawa Print Control No. 4 poświęcona najlepszym polskim projektom drukowanym mijającego roku.

- Takie targi odbywają się we wszystkich najważniejszych ośrodkach kulturalnych na świecie. Są ważną platformą współpracy między wydawcami, a jednocześnie świetnym sposobem na promocję wartościowych książek. Bardzo brakowało nam takiego wydarzenia w Warszawie, dlatego postanowiliśmy wziąć sprawy w swoje ręce. Paweł Rubkiewicz, współwłaściciel księgarni Bookoff i jeden z organizatorów wydarzenia.

Warszawskie Targi Książki Artystycznej to wydarzenie otwarte i darmowe. Mogą w nim wziąć udział zarówno specjaliści związani na co dzień z branżą wydawniczą, jak i wszyscy miłośnicy  oryginalnych, dobrze zaprojektowanych książek, a także osoby chcące poszerzyć swoją wiedzę dotyczącą sztuki, designu, fotografii czy architektury. Gospodarzem Targów jest Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, które na potrzebę wydarzenia udostępni audytorium popularnego wśród Warszawiaków pawilonu Emilia.

Warszawskie Targi Książki Artystycznej
27-29 listopada 2015
Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, ul. Pańska 3

Więcej informacji: http://www.artbookfair.pl/

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Maciej Müldner nowym CFO w Dentsu Polska i Dentsu CEE
18 października Maciej Müldner obejmuje stanowisko CFO Grupy dentsu w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej. Maciej, jako członek zarządu dentsu Polska, będzie odpowiadał za całość obszaru finansowego w dentsu w Polsce i na 8 rynkach dentsu w CEE. Wcześniej był związany z branżą bankową i budowlaną.
Agencja wygrała przetarg na obsługę stałą dyskontów sieci ALDI.
Channel Factory to globalna, technologiczna platforma danych, która prowadząc działania reklamowe na YouTube maksymalizuje zarówno efektywność, jak i dopasowanie kontekstowe. Z 5 miliardów filmów na YouTube i 500 godzin nowych treści na minutę tworzy dopasowane do marki, skuteczne kampanie reklamowe. Misją Channel Factory jest stworzenie odpowiedniego...
PGE rozpoczyna część produktową kampanii w ramach nowej strategii marki „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”
Dwa tygodnie po starcie kampanii wizerunkowej, PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczyna kolejną odsłonę działań marketingowych, w której zachęca do korzystania z wygodnych, nowoczesnych narzędzi, takich jak eBOK, eFaktura i eSklep.
Performance Media to całościowa odpowiedź na digitalowe potrzeby Klientów (tzw. end-to-end).  Prowadzi kampanie 360 dla globalnych marek na całym świecie, w tym oczywiście również w Polsce. Nie tylko korzysta z pełnego wachlarza narzędzi digitalowych, ale także sama tworzy innowacyjne rozwiązania, na potrzeby swoich klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764