logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warszawskie Targi Książki Artystycznej po raz trzeci

   19.11.2018, przeczytano 421 razy
ilustracjastrzałka

Już niebawem, bo w ostatni weekend listopada, odbędzie się trzecia edycja Warszawskich Targów Książki Artystycznej. To jedyne w Polsce targi książki stworzone z myślą o prawdziwych miłośnikach druku i wydawcach, dla których forma jest równie ważna, co treść.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/warszawskie-targi-ksiazki-artystycznej-po-raz-trzeci,380199,artykul.html

Warszawskie Targi Książki Artystycznej co roku gromadzą publikacje wydawane przez polskie galerie sztuki i instytucje kultury, niszowe wydawnictwa współpracujące z artystami oraz najważniejsze, wielokrotnie nagradzane wydawnictwa z Europy i Stanów Zjednoczonych. Na Targach można znaleźć limitowane nakłady artbooków i fotobooków, książki poświęcone różnym dziedzinom kultury wizualnej – sztuce, fotografii, designowi, architekturze czy modzie, a od tegorocznej edycji również najciekawsze europejskie komiksy i powieści graficzne. To wydarzenie nie tylko dla kolekcjonerów, ale również dla wszystkich, którzy chcieliby zapoznać się z ciekawszą stroną polskiego rynku wydawniczego (a także dla osób poszukujących oryginalnych prezentów).

Targi to również wyjątkowa okazja, żeby przyjrzeć się wydawniczym nowościom – podczas tegorocznej edycji Fundacja Archeologia Fotografii po raz pierwszy zaprezentuje publikację „Wojciech Zamecznik. Projektowanie totalne”, a Nicolas Grospierre opowie polskiej publiczności o swoim najnowszym albumie „Modern Spaces”. Spotkania z twórcami i wydawcami jak co roku będą stanowiły ważną część wydarzenia – podczas rozmowy z Edgarem Bąkiem będzie można dowiedzieć się, jak zaprezentować w formie książki muzealną kolekcję, twórczynie antologii „Krew” opowiedzą o kobiecym komiksie, a laureaci konkursu Fotograficzna Publikacja Roku 2018 o pracy nad swoimi książkami. Tradycyjnie wszystkie zakwalifikowane do konkursu publikacje będzie można obejrzeć również w formie wystawy.

ilustracjastrzałka

Organizatorami wydarzenia są księgarnia artystyczna Bookoff i rocznik Print Control, a partnerami Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie i studio BABKA. Listę biorących udział w Warszawskich Targach Książki Artystycznej wydawców oraz program spotkań i paneli dyskusyjnych można znaleźć na stronie: www.artbookfairpl.
Wstęp wolny.

3. Warszawskie Targi Książki Artystycznej
24-25 listopada 2018, 11.00 – 20.00
BABKA do wynajęcia, ul. Młocińska 5/7

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ostatni dzień targów RemaDays Warsaw 2019
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2019 dobiegły końca. Jest to jednak nie tylko czas pożegnań, ale i początek bardzo owocnej współpracy oraz nowych kontaktów biznesowych, które udało się nawiązać podczas obfitujących w wydarzenia 3 targowych dni. 15. edycja RemaDays Warsaw okazała się wyjątkowa, co potwierdziła nie tylko znakomita...
M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3: Nowy obiektyw Olympus
M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3 o 16,6-krotnym powiększeniu oferuje wysoką jakość obrazu w całym zakresie ogniskowych – od szerokiego kąta do tele. Szybki i precyzyjny system AF obiektywu oraz jego uszczelniona, lekka i kompaktowa obudowa gwarantują doskonałe efekty zarówno podczas wykonywania zdjęć krajobrazowych, jak i fotografowania ludzi. Wszechstronność ED 12-200mm...
Nowa reklama TV Pożyczki Gotówkowej
8 lutego rozpoczęła się emisja nowej reklamy Pożyczki Gotówkowej Banku Millennium. Tym razem przenosimy się na wrocławski Most Tumski i poznajemy pochodzenie zwyczaju przypinania przez zakochanych na moście kłódek, symbolizujących nieprzemijalność uczucia. Podobnie jak w poprzednich spotach Banku Millennium, w reklamie wystąpił Radek Kotarski, twórca...
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt pracują dla Fulbright Polska
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt pozyskały nowego klienta - Polsko-Amerykańską Komisję Fulbrighta. To kolejne wydarzenie agencji zorganizowane w stylu TEDx.
Isobar Polska wspiera wyprzedaż modeli Škody
Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Isobar odpowiada za przygotowanie kampanii 360 wspierającej wyprzedaż modeli 2018 marki ŠKODA.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764