logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Święta 2018: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 31
Ministerstwo Kultury broni wartości: Wstydliwy finał konkursu

Zawstydzającym skandalem zakończył się konkurs na kartkę świąteczną zorganizowany przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, które odcięło się od tego przedsięwzięcia ulegając fali hejtu i krytyki.

31.12.2018 | przeczytano: 1753 razy
Majonez Kielecki w świątecznej kampanii na blogach kulinarnych

Święta nie mogą odbyć się bez Majonezu Kieleckiego, który jest podstawowym składnikiem wielu świątecznych dań. Dlatego i tym razem agencja Optima Marketing Group z Krakowa we współpracy z wpływowymi blogerami i influencerami kulinarnymi wykorzystała ten fakt w swojej najnowszej kampanii dla WSP Społem Kielce.

21.12.2018 | przeczytano: 626 razy
Centrum Janki w świątecznej odsłonie

Centrum Janki rozbłysło świąteczną iluminacją! Świetlna dekoracja o unikatowym designie opartym o nowoczesne geometryczne wzory ozdabia zarówno fasadę centrum, jak i jego wnętrze.

20.12.2018 | przeczytano: 3580 razy

Święta Bożego Narodzenia tuż-tuż, a przygotowania przed Wigilią trwają pełną parą. Jak każdego roku, staramy się, aby podczas uroczystej kolacji wszystko było dopięte na ostatni guzik. Przed Świętami pojawia się jednak wiele pytań, na które nie zawsze znamy odpowiedzi – z pomocą przychodzą jednak wyszukiwarki internetowe. Zebraliśmy najpopularniejsze wyszukiwania i przedstawiliśmy je w poniższym artykule – oto frazy, których Polacy najczęściej szukają w internecie przed Świętami.

20.12.2018 | przeczytano: 653 razy
Altavia przygotowała świąteczną akcję dla Kompanii Piwowarskiej

Altavia Polska przygotowała dla Kompanii Piwowarskiej świąteczną akcję B2B.

19.12.2018 | przeczytano: 1163 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Najgorętsze zakupowe serwisy na przełomie listopada i grudnia

Black Friday, Cyber Monday, Dzień Darmowej Dostawy – w przeciągu ostatniego miesiąca internauci mieli wiele okazji do zrobienia tańszych zakupów online. Takim aktywnościom zdecydowanie sprzyjał miniony już okres mikołajkowy i zbliżający się okres świąteczny. Które z serwisów zakupowych były przez użytkowników najczęściej odwiedzane? Odpowiedź przynosi badanie Gemius/PBI.

19.12.2018 | przeczytano: 952 razy
Marketing sensoryczny – świąteczne oddziaływanie na zmysły

Z raportu firmy Deloitte “Zakupy Świąteczne 2018” jasno wynika, że Polakom żyje się coraz lepiej. Optymizm naszych rodaków odzwierciedlają badania – aż 34% ankietowanych ocenia pozytywnie sytuację gospodarczą w naszym kraju. Jakie prezenty są najbardziej pożądane jako upominek pod choinkę?

19.12.2018 | przeczytano: 728 razy
Energa Oświetlenie instaluje świątecznie dekoracje miast

Świecące choinki, lodowe sople, lśniące fontanny, gwiazdy i świetlne kurtyny. Grupa Energa dodaje świątecznego blasku ponad siedemdziesięciu polskim miastom i gminom.

18.12.2018 | przeczytano: 2358 razy

Za nami Black Friday – jeden z najważniejszych dni w branży e-commerce. Nie jest to jednak koniec ,,boomu” w tym sektorze, przed nami Święta Bożego Narodzenia, czyli największy sezon zakupowy w roku. Według analizy RTB House aktywność konsumentów w internecie jest największa w pierwszej połowie grudnia, a także dzień po świętach Bożego Narodzenia.

18.12.2018 | przeczytano: 483 razy
Święta wyobrażamy sobie bez prezentów, ale już nie bez choinki i „Kevina”

W kwestii Świąt Bożego Narodzenia Polacy są tradycjonalistami, choć niekoniecznie jest to tradycjonalizm religijny. Jest w nim miejsce na pasterkę, ale najważniejsze są rodzina i świąteczne zwyczaje, w tym oglądanie filmów o Kevinie. Nadmierny konsumpcjonizm nam raczej nie grozi. Taki obraz polskich Świąt wyłania się z najnowszej edycji badania HX Study agencji mediowej Starcom.

18.12.2018 | przeczytano: 1417 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 31)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764