logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

święta 2017: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 15
Reklama Allegro hitem Youtube: Ads Leaderboard 11/17

Zestawienie za listopad otwiera świąteczne wideo od Allegro opowiadające historię chłopca i jego indiańskiego talizmanu. Na drugim miejscu znalazł się lider październikowej listy, czyli film o interaktywnych jajkach Hatchimals w formule unboxing, a trzecie miejsce przypadło reklamie, w której Tomasz Oświeciński zachęca do treningów. Do zestawienia trafiły również popularny już od dłuższego czasu Gang Świeżaków i wideo rozpoczynające teaserową kampanię “Rodzina Oddano”.

23.12.2017 | Świat mediów | przeczytano: 1194 razy (komentarzy: 1)
8 najbardziej inspirujących świątecznych spotów reklamowych

Czy w okresie przedświątecznym jest ktoś, kto pracuje równie ciężko jak elfy Świętego Mikołaja? Naszym zdaniem tak, to marketerzy, którzy jak co roku starają się znaleźć najlepszą drogę do naszych serc ─ a co za tym idzie, do naszych portfeli. I robią to coraz częściej w bardzo kreatywny i zaskakujący sposób. Gemius dokonał przeglądu świątecznych reklam video w internecie na kilku rynkach europejskich i wybrał te najbardziej inspirujące lub poruszające.

22.12.2017 | Z rynku | przeczytano: 1464 razy
„Grześki sami w domu” w Wigilię przed „Kevinem”

W wigilijny wieczór telewizja Polsat wyemituje film „Grześki sami w domu” z Magdaleną Stużyńską-Brauer, Rafałem Królikowskim, Borysem Szycem, Leopoldem Mikienko i Olgierdem Jaworskim. Premiera odbędzie się o godz. 19.30. Wyłącznym partnerem produkcji jest marka Grześki.

22.12.2017 | Z rynku | przeczytano: 697 razy

Ponad ¾ Polaków korzysta z internetu w trakcie świąt Bożego Narodzenia. Jak wynika z badania PAYBACK Opinion Poll w sieci nie tylko kupujemy gwiazdkowe prezenty. Większość z nas również zza świątecznych stołów śledzi portale społecznościowe, kontaktuje się z bliskimi oraz przegląda portale informacyjne.

20.12.2017 | Świat mediów | przeczytano: 826 razy
Tradycja czy współczesny konsumpcjonizm? Kilka słów o symbolice świątecznej

W przedświątecznym przygotowaniach coraz częściej zapominamy o wyjątkowym czasie i przesłaniu bożonarodzeniowego święta. A przecież ostatnie dni grudnia to czas wyjątkowy i magiczny dla każdego z nas. Rok w rok, już od połowy listopada bombardowani jesteśmy „konsumpcyjną magią świąt”.

19.12.2017 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 2385 razy
Śpiewający spot świąteczny Samsunga

Pracownicy Samsunga wystąpili w filmowej kartce świątecznej. Kreacja powstała w agencji Leo Burnett. Za produkcję spotu odpowiadał TANK.

19.12.2017 | Z rynku | przeczytano: 1381 razy
Jak Polacy kupują zabawki?

Hipermarkety, Internet, sklepy Smyk oraz dyskonty – to miejsca, gdzie Polacy najczęściej kupują zabawki. Głównymi kryteriami wyboru jest cena i jakość produktu. Informacji na temat zabawek rodzice poszukują najczęściej u rodziny i znajomych. Co trzecia zabawka kupowana jest na prezent, co dziesiąta zaś – pod wpływem impulsu, na prośbę dziecka przy okazji innych zakupów. Najczęściej wymienianą spontanicznie marką zabawek jest Lego – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

19.12.2017 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 921 razy
Jak reklama ukształtowała nasze myślenie o świętach?

Czy wiesz, że na nasze postrzeganie świąt w dużej mierze wpływają reklamy? Potrzeba stworzenia świątecznej atmosfery, ogarniający nas szał zakupów i konieczność wybrania idealnego prezentu dla bliskich to często efekt dobrze przeprowadzonych działań promocyjnych marek. Niektóre obrazy przedstawiane w reklamach na stałe zakorzeniły się w popkulturze. Sprawdź, o jakich motywach mowa!

18.12.2017 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 917 razy
gdzie kupujemy prezenty?

W 2017 r. Polacy zamierzają przeznaczyć na Święta średnio po 882 zł, czyli o 2% więcej niż faktycznie wydali rok temu. Najwięcej, bo aż 451 zł, planujemy wydać na prezenty, 342 zł na artykuły spożywcze, a 89 zł na spotkania towarzyskie. Prezenty online w sklepach internetowych zamierza kupować już prawie połowa Polaków. Praktycznych wskazówek o tym, jak poprowadzić świąteczną kampanię online, aby możliwie najlepiej odpowiedzieć na potrzeby konsumentów, może dostarczyć analiza trendów wyszukiwania Google.

14.12.2017 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 1842 razy

Średnio polska rodzina wyda na tegoroczne święta Bożego Narodzenia blisko 1 615 zł (w 2016 r. było to 1 476 zł wg danych IBRiS) - wynika z badania MilleŚwięta, przeprowadzonego przez IBRiS na zlecenie Banku Millennium. Szacowane łączne wydatki polskich gospodarstw domowych na święta Bożego Narodzenia 2017 wynoszą prawie 22 mld zł. Oznacza to wzrost o 1,9 mld zł (9,3 proc.) w stosunku do roku 2016 (wg danych IBRiS). Statystyczna rodzina korzystająca ze świadczenia 500+ wyda na święta 1 692 zł, czyli o 4,8 proc. więcej od średniej dla wszystkich rodzin.

12.12.2017 | Z rynku | przeczytano: 619 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 15)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764