logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

święta 2019: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 38
Komercjalizacja Bożego Narodzenia zmienia zwyczaje Polaków

Dla 30 proc. Polaków Boże Narodzenie to najpiękniejsze chwile w ciągu roku. Ponad 70 proc. święta spędzi tradycyjnie, a celebrować będziemy wigilijną kolację, ubieranie choinki i obdarowywanie się prezentami – wynika z badania serwisu PrezentMarzeń. Jednocześnie zdaniem niemal połowy Polaków ze względu na komercjalizację zmieniają się świąteczne zwyczaje i przygotowania. Wyzwaniem jest też zakup prezentów. Ponieważ boimy się porażki, coraz częściej wybieramy karty podarunkowe i bony.

30.12.2019 | przeczytano: 589 razy
Amica porusza temat integracji polsko-ukraińskiej

„Z dala od domu” to tytuł filmu zrealizowanego przez markę Amica w ramach drugiej odsłony projektu „Amica for others”. Producent sprzętu AGD podejmuje w nim temat imigrantów z Ukrainy pracujących w Polsce i ludzkiego wymiaru samotności.

27.12.2019 | przeczytano: 1406 razy
60 proc. Polaków obawia się rozmów przy świątecznym stole

Polacy są wierni tradycji - aż 70% z nas spędza Boże Narodzenie w najbliższym gronie we własnym domu. Wydawałoby się, że bliska rodzina zna nas najlepiej i wie o czym lubimy rozmawiać i czego byśmy sobie życzyli w Nowym Roku. Jak pokazuje badanie przeprowadzone przez agencję SW Research na zlecenie Babbel nie do końca tak jest. Niemal 60% z nas stresuje się rozmowami przy wigilijnym stole, a prawie 40% otrzymało kiedyś nietrafione życzenia.

23.12.2019 | przeczytano: 692 razy
Ciepło świątecznych poranków: Papert Pictures dla Medicine everyday therapy

Dynamizm codziennej elegancji uchwyciła niezastąpiona Aleksandra Zaborowska. Fotografka uzupełniła kampanię świąteczną o indywidualny projekt. Subtelne, pełne ciepła portrety sprawią, że atmosferę wigilijnego wieczoru poczujemy już w tym tygodniu.

20.12.2019 | przeczytano: 942 razy
Świąteczne emocje w liczbach

Co trzeci Polak boi się porażki w wyborze świątecznego upominku. Dla co trzeciego Polaka kupno prezentów dla najbliższych to wciąż wyzwanie. Do finansowych szaleństw w grudniu przyznaje się 43% Polaków, aż 73% odczuwa zdenerwowanie towarzyszące nadchodzącym świętom. Takie wnioski płyną z badania zrealizowanego przez serwis Prezentmarzeń.

20.12.2019 | przeczytano: 577 razy
Świąteczna kampania T-Mobile z Youtube Director MIX

Do 24 grudnia trwa świąteczna kampania T-Mobile, w której operator wykorzystuje innowacyjne narzędzie doboru treści reklamowych do zapytań użytkowników w Google i na YouTube – Director MIX. Tym samym T-Mobile jest pierwszym operatorem telekomunikacyjnym z YouTube Director MIX w działaniach reklamowych. Za realizację projektu odpowiada Mindshare we współpracy z Google.

20.12.2019 | przeczytano: 1139 razy
Łódzkie „Internety” ruszyły w miasto z pomocą

Agencje marketingu internetowego i firmy technologiczne z Łodzi połączyły siły i pomogły osobom potrzebującym i samotnym. W zamian usłyszeliśmy wiele życzliwych słów.

20.12.2019 | przeczytano: 583 razy
Czego Polacy szukają w internecie przed Świątami?

Święta zbliżają się wielkimi krokami! Każdy chce wypaść jak najlepiej przy rodzinnym stole. Jednak jak to zwykle bywa przed ważnymi uroczystościami jesteśmy zagubieni i potrzebujemy pomocy, jak się okazuje internetu! Agencja MBridge – Marketing Experts sprawdziła, czego najczęściej w wyszukiwarce Google poszukują polscy użytkownicy przed Bożym Narodzeniem.

19.12.2019 | przeczytano: 430 razy
Serce w świątecznej kampanii Milka

W tegorocznej świątecznej kampanii, Milka inspiruje, abyśmy dostrzegli i obdarowali tych, którzy dzielą się sercem. Sercem kampanii jest 60-sekundowy spot z nową piosenką świąteczną Milka „You've got the love", którego akcja rozgrywa się w alpejskiej szkole w czasie Świąt Bożego Narodzenia. Dekoracje na scenę przygotowuje niesłyszący woźny, zadając sobie wiele trudu, aby była pięknie przyozdobiona na koncert szkolnego chóru.

19.12.2019 | przeczytano: 602 razy
Prawdziwy koszt Świąt

1 na 5 Europejczyków wydaje na prezenty na Święta Bożego Narodzenia więcej, niż może sobie na to pozwolić. Wiele osób wykorzystuje limity na kartach kredytowych i pożycza pieniądze, by obdarować bliskich.

18.12.2019 | przeczytano: 555 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 38)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764