logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

19 Południk: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 62
Olga Grzybowska: z 19 Południka do Fusion Labs

Olga Grzybowska objęła stanowisko dyrektor marketingu w Fusion Labs. Olga ma kilkunastoletnie doświadczenie w szeroko rozumianej komunikacji marketingowej, a w szczególności w tworzeniu strategii oraz jej implementacji. Przez ostatnie lata, Olga była współwłaścicielem agencji 19 Południk, obsługując jednocześnie projekty marketingowe klientów. W trakcie swojej kariery pracowała dla marek takich jak: Pizza Hut, Fundacja Dzieciom, Lotos, Oriflame, Dan Cake, Dr. Oetker, Philip Morris (IQOS Club), Kaufland, Gemini Park, Volvo Trucks, Stovit, Latopic, Bakal, Ritter Sport, i Vitax.

20.11.2023 | przeczytano: 637 razy
Influencerzy udekorowali swoje wnętrza z Ritter Sport

W ramach najnowszej kampanii marka Ritter Sport nawiązała współpracę z influencerami związanymi z szeroko pojętą tematyką home decor. Wszystko po to, by wspólnie zainspirować swoich odbiorców do eksperymentowania z kolorami we wnętrzach.

25.10.2023 | przeczytano: 373 razy

Na początku września 19 Południk i Ancymony połączyły się. Wszyscy pracownicy 19 Południka dołączyli do zespołu agencji Ancymony, czyniąc ją jedną z największych niezależnych agencji w południowej Polsce.

18.09.2023 | przeczytano: 381 razy
Rusza jesienna kampania czekolad Ritter Sport

Marka Ritter Sport wypuszcza limitowaną serię farb w ulubionych smakach Polaków, aby zainspirować konsumentów do dodawania kolorów w swoim codziennym otoczeniu. Akcji towarzyszy kampania OOH oraz działania w Internecie.

07.09.2023 | przeczytano: 528 razy
Startuje kampania reklamowa Bułeczek Mlecznych Dan Cake

Na sezon „Back To School” marka Dan Cake rusza z kampanią dla swojego sztandarowego produktu, jakim są Bułeczki Mleczne w trzech wariantach smakowych. Zaplanowane są wysokozasięgowe działania marketingowe, na które składa się ogólnopolska kampania telewizyjna, digitalowa oraz outdoorowa.

16.08.2023 | przeczytano: 680 razy
Rusza kampania American Sandwich XXL od Dan Cake

Pod hasłem „Kroi się coś większego” marka wprowadza na rynek chleby tostowe wyróżniające się większym, niż standardowo, rozmiarem kromek i opakowań.

27.06.2023 | przeczytano: 387 razy
Dan Cake startuje z kampanią produktów grillowych

Pod hasłem „Daj sobie czas na soczystą sztukę” marka przekonuje odbiorców, że gdy sięga się po jej wyroby piekarnicze, grillowanie staje się prawdziwą sztuką.

06.06.2023 | przeczytano: 673 razy
Ruszyła kolejna edycja kampanii „Łączy nas coś dobrego”

Ogólnopolska kampania promująca spożywanie pieczywa wystartowała w swojej drugiej odsłonie. Ambasadorem tej edycji projektu został Andrzej Polan – osobowość telewizyjna, restaurator, kucharz – który nie tylko przybliży konsumentom właściwości chleba i bułek, ale także poprzez swoją aktywność będzie inspirować do eksperymentowania z pieczywem w kuchni i tworzenia apetycznych przepisów na jego bazie.  

23.05.2023 | przeczytano: 432 razy

Wyodrębnione ze struktur agencji 19 Południk studio strategiczne WIADOMO*STUDIO, stworzy kompleksową strategię rozwoju dla parasolowej marki Dan Cake. Prace rozpoczęły się z początkiem kwietnia i potrwają kilka miesięcy.

17.04.2023 | przeczytano: 376 razy
Magdalena Fedyna w dziale obsługi klienta 19 Południka

Do zespołu agencji dołączyła Magdalena Fedyna, która wzmocniła dział client service obejmując stanowisko senior account managerki.

03.04.2023 | przeczytano: 679 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 62)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764