logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

365PR: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 17
Elmodis nowym Klientem 365PR

Od początku roku do grona Klientów 365PR, marki 365 agencja, dołączyła polska spółka technologiczna ELMODIS. Współpraca obejmuje prowadzenie działań PR na polskim rynku.

11.04.2018 | przeczytano: 254 razy
365PR poszerza zespół

Pod koniec roku 365PR, ​​należąca do grupy 365agencja, wzmocniła swój zespół. Do firmy dołączyła Zuzanna Motaska, która objęła stanowisko Social Media Specialist oraz Joanna Stryczniewicz, zatrudniona jako PR Specialist.

11.01.2018 | przeczytano: 467 razy

We wrześniu do grona Klientów 365PR, marki 365 agencja, dołączyła węgierska firma WebEye. Agencja odpowiada za działania PR na rynku polskim.

16.10.2017 | przeczytano: 263 razy

Zespół 365PR, marki 365 agencja specjalizującej się w komunikacji wizerunkowej, od maja br. odpowiada za działania public relations marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej. To kolejna, po obsłudze Social Mediów, usługa realizowana dla młodszej marki PPL Koral.

22.06.2016 | przeczytano: 336 razy

Co cię nie zabije, to cię wzmocni. Niespodziewanie nieudany debiut Facebooka na giełdzie zmotywował Marka Zuckerberga do zdwojenia prac nad samym portalem. Szukając dalszych źródeł finansowania, wraca z kolejnymi nowinkami m.in. rozszerzając zasięg płatnych narzędzi do promowania marki w serwisie.

12.10.2012 | przeczytano: 961 razy
Facebookowe aplikacje formą atrakcyjnego marketingu

85% z prawie 6 milionów potencjalnych odbiorców Twojego produktu na Facebooku uważa, iż firmy powinny być w stałej interakcji z klientami. Dzięki facebookowym aplikacjom komunikacja na linii marka-klient wcale nie musi kojarzyć się z czysto natarczywym marketingiem.

14.09.2012 | przeczytano: 602 razy

To, co kiedyś było zasłyszaną plotką i zaleceniem anonimowego internauty nagle stało się publiczną rekomendacją bliskiego znajomego. Marketing szeptany wraz z wejściem na portale społecznościowe, ze względu na swoją „siłę rażenia”, stał się marketingiem wirusowym. Dzięki takim mediom jak Facebook czy Twitter przekaz uległ wzmocnieniu i pozytywny, a także negatywny buzz, skuteczniej przekłada się na konkretne wyniki sprzedaży.

31.08.2012 | przeczytano: 3682 razy (komentarzy: 5)

Wśród 955 milionów osób zarejestrowanych na serwisie społecznościowym Facebook, 65% ma ponad 35 lat. Statystyczny użytkownik ma 38 lat, a najszybciej rosnącą grupą demograficzną są kobiety w wieku powyżej 55 lat. Najstarsza jest 101-letnia Amerykanka. Czy Wasza babcia też jest na Facebooku?

30.08.2012 | przeczytano: 765 razy
Brak dialogu w social media gwoździem do trumny Amber Gold?

Sytuacja Amber Gold stała się przyczynkiem do dyskusji na temat finansowej świadomości Polaków oraz ich bezrefleksyjnego podejmowania ryzyka inwestycyjnego. Zdemaskowała również słabość przekazu mediów rozumianych w tradycyjny sposób w porównaniu z siłą transmisji generowaną przez media elektroniczne, w tym social media.

24.08.2012 | przeczytano: 2713 razy

Najpierw chat/videochat i wyszukiwanie lokalizacji, później kontrowersyjna Oś Czasu. Mark Zuckerberg chyba w ogóle nie śpi – Facebook nie zwalnia tempa racząc nas kolejnymi nowinkami i aktualizacjami.

11.07.2012 | przeczytano: 958 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 17)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764