logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

365agencja: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11
Funktional i 365agencja z roczną obsługą kierowcy w Rajdowych Mistrzostwach Świata

Krakowskie agencje Funktional i 365 agencja połączyły siły. W sezonie 2018 zajmują się kompleksowym wsparciem marketingowym Łukasza Pieniążka - jedynego polskiego kierowcy startującego w Rajdowych Mistrzostwach Świata w klasie WRC-2.

12.04.2018 | przeczytano: 502 razy
365PR poszerza zespół

Pod koniec roku 365PR, ​​należąca do grupy 365agencja, wzmocniła swój zespół. Do firmy dołączyła Zuzanna Motaska, która objęła stanowisko Social Media Specialist oraz Joanna Stryczniewicz, zatrudniona jako PR Specialist.

11.01.2018 | przeczytano: 680 razy
Facebook testuje Assistant Bot dla administratorów stron

Niektórzy administratorzy zgodzili się na zmiany w ustawieniach swoich witryn na Facebooku. Włączyli asystenta Messengera, który ma im pomóc w lepszej obsłudze stron.

05.06.2017 | przeczytano: 559 razy
Instagram wprowadza kolejną przydatną funkcję

Instagram wprowadza nową funkcję. Od teraz filmy udostępnione za pomocą Instagram Live (wideo na żywo) można zachować w rolce aparatu.

03.04.2017 | przeczytano: 428 razy
Reklamodawcy wybierają Instagram, nie Snapchata

O wyniku bitwy rozgrywającej się pomiędzy Instagramem a Snapchatem, rozstrzygają reklamodawcy. Im bardziej podoba się serwis należący do Facebooka.

24.03.2017 | przeczytano: 407 razy
Czy warto docenić Snapchat?

Snapchat nie przestaje śledzić najnowszych trendów w mediach społecznościowych, dlatego zmienia się z prędkością światła. Jeżeli 2015 był rokiem Instagrama, 2016 to prawdopodobnie rok Snapchata. Do kogo będzie należał 2017? Okaże się już wkrótce.

18.03.2017 | przeczytano: 569 razy
Nowy algorytm na Facebooku

Reakcje ważniejsze niż “lubię to”? Do tej pory Facebook traktował je równorzędnie, jednak nowy algorytm zakłada zwiększoną rolę reakcji.

09.03.2017 | przeczytano: 415 razy
Youtube TV - skazany na sukces?

Telewizja kablowa właśnie zdobyła kolejną konkurencję. Konkurencję, która z uwagi na swój zasięg może zdecydować o przyszłości tej branży.

06.03.2017 | przeczytano: 792 razy
Fake news: 4 sposoby na obronę przed nimi

Fałszywe informacje to zagrożenie dla marki. Obniżają jej wiarygodność, tworzą chaos komunikacyjny. Szczególnie dużo jest ich ostatnio na Facebooku. Jak należy się przed nimi strzec, by nie paść ofiarą łatwowierności?

02.03.2017 | przeczytano: 776 razy

Od stycznia 2017 roku na stanowisko Managing Directora awansowała Anna Dziedzic. Do zespołu dołączyła również Aleksandra Lągawa jako PR Manager.

03.01.2017 | przeczytano: 764 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764