logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

3AW: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 13
Rihanna prezentuje Avanti

Rihanna oraz marka PUMA oficjalnie prezentują najnowszą współpracę. Rihanna powraca do rodziny PUMA jako Dyrektor Kreatywna z zapowiedzią wieloletniego partnerstwa i wielu premier, które zaprezentuje w niedalekiej przyszłości. FENTY x PUMA to mieszanka sportowego dziedzictwa marki z ikoniczną pozycją liderki jaką Rihanna ma w świecie muzyki, mody i kultury. FENTY x PUMA Avanti – pierwsza premiera w ramach partnerstwa - to niekonwencjonalne połączenie dwóch ikon: wysokiej jakości skórzanego designu butów piłkarskich King z zewnętrzną podeszwą tradycyjnego buta do biegania Easy Rider.

08.09.2023 | przeczytano: 457 razy
Labelexpo 2023: Epson rozwiązaniami Surepress i Colorworks do druku etykiet

Na stoisku firmy (A50 w Hali 9) zadebiutuje prasa SurePress L-4733AW oraz drukarka ColorWorks CW-C4000 z technologią chmury Loftware. Pokażemy też system drukowania kolorowych etykiet na żądanie oraz zautomatyzowany proces etykietowana z użyciem robota Epson.

25.08.2023 | przeczytano: 711 razy
Puma Suede – klasyki na 50 rocznicę hip-hopu

Najnowszy drop kultowego modelu PUMA Suede jest synonimem podróży w czasie, związanej z ewolucją hip-hopu w ostatnich pięciu dekadach. Zaprezentowane modele to połączenie ikonicznego stylu z nowoczesnym designem, celebrującego długotrwały wpływ hip-hopu na kulturę i modę.

04.08.2023 | przeczytano: 545 razy
Potęga dziedzictwa - Puma x Porsche

Duet sportowych gigantów ponownie łączy siły prezentując wyjątkową kolekcję. Oparty na dotychczasowym sukcesie kolaboracji obu marek, najnowszy drop PUMA x PORSCHE LEGACY TURBO S, przedstawia obraz ponadczasowego DNA Porsche.

20.07.2023 | przeczytano: 657 razy
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym

LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.

18.09.2020 | przeczytano: 952 razy

Kryzys, który dotknął w sposób szczególny branżę eventową, ma wpływ także na funkcjonowanie agencji marketingowych – nie zawsze negatywny. Przedstawiciele 6 z ponad 20 agencji zrzeszonych  w międzynarodowej sieci niezależnych agencji marketingu zintegrowanego 3AW, podzielili się swoimi obserwacjami na temat tego, jak kryzys wywołany koronawirusem wpłynął na biznes w ich kraju.

03.04.2020 | przeczytano: 600 razy

W marcu 2020 roku w Madrycie, podczas pierwszej edycji konkursu „CEO Roku” organizowanej przez organizację Club CEO, Miguel Ángel Rodríguez Caveda, Prezes Agencji 3AW w Hiszpanii oraz międzynarodowej sieci 3AW Network, wyróżniony został tytułem „Prezesa Roku”, m.in. w dowód uznania za swoje zasługi na rzecz międzynarodowej ekspansji. Polska agencja LoveBrands Relations do sieci dołączyła w maju 2019 roku.

24.03.2020 | przeczytano: 581 razy
Usługa antykryzysowa - Lovebrands Relations oferuje 2h darmowych konsultacji

Sieć 3AW i LoveBrands Relations promują swoje usługi antykryzysowe kampanią w kanałach społecznościowych. W Polsce LoveBrands Relations oferuje do 2h konsultacji on-line gratis

20.03.2020 | przeczytano: 937 razy
Epson zwiększa produkcję po targach Drupa

Epson odnotował znaczący wzrost zamówień na drukarki składane przez firmy, które odwiedziły stoisko producenta podczas drupa 2016. “Tą edycję targów zaliczamy do wyjątkowo udanych” - stwierdził Tomasz Kuciński Senior Account Manager – LFP z firmy Epson “Przygotowaliśmy na nie największą w historii ekspozycję zawierającą pełen przegląd drukarek atramentowych dla firm poligraficznych, druk na tkaninach oraz produkcji etykiet. Nasze stoisko tętniło życiem, ciesząc się ogromnym zainteresowaniem gości z całego świata, cieszymy się że przełożyło się to na wysoką liczbę zawartych kontraktów.

28.06.2016 | przeczytano: 856 razy
Epson: Najnowsza linia drukarek LFP na targach Drupa

Podczas nadchodzących targów drupa 2016, które odbędą się w dniach 31 maja – 10 czerwca 2016 w Düsseldorfie, firma Epson przedstawi swoją najnowocześniejszą linię produkcyjnych drukarek atramentowych przeznaczonych do drukowania etykiet, oznakowań, zdjęć, obrazów na odzieży oraz dekoracji produktów.

06.05.2016 | przeczytano: 1870 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 13)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764