logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

AI: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1972
Trendy w eventach korporacyjnych 2025

Wydarzenia firmowe to dziś jedno z najpotężniejszych narzędzi komunikacji. Angażują wszystkie zmysły uczestników, oferując unikalne doświadczenie interakcji z marką i zespołem. Obecnie eventy korporacyjne wykraczają daleko poza standardową imprezę z headlinerem – stają się strategicznym zasobem dla firmy, jej kultury i employer brandingu.

14.05.2025 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 19 razy
Salestube wchodzi na rynek brytyjski

Salestube, spółka MarTech & e-commerce connected należąca do Group One, największej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej w Polsce, otwiera nowe biuro w Londynie – europejskim centrum reklamy i innowacji technologicznych. Ekspansja na rynek brytyjski odbywa się w ramach joint venture z należącą do wieloletniego partnera grupy Serviceplan Group, agencją Mediaplus UK.

14.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 29 razy
Publicis Warsaw uruchamia Team Promo

W odpowiedzi na potrzeby klientów oraz wyzwania rynkowe agencja Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland) uruchamia Team Promo, specjalizujący się w tworzeniu innowacyjnych aktywacji konsumenckich typu „buy & get”, konkursów oraz loterii łączących kreatywność z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, w tym AI. Na czele zespołu stoi Bartłomiej Radtke, Integrated Communication Director Publicis Warsaw.

14.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 65 razy
Opakowania AI-friendly: czytelne także dla algorytmów

Jedną z podstawowych ról opakowania, oprócz przechowywania i transportowania, jest jego atrakcyjność wizualna, dzięki której produkt wyróżnia się na półce, przyciąga uwagę klienta i skłania do zakupu. Opakowanie pełni jednak dużo więcej funkcji, a poza konsumentem powinno być czytelne także dla algorytmów. Mowa o sztucznej inteligencji, która stosowana w systemach do zarządzania ekspozycją, ułatwia monitorowanie dostępności produktów oraz usprawnia logistykę. Aby mogła skutecznie wspierać procesy logistyczne i sprzedażowe, konieczne jest zastosowanie rozwiązań projektowych AI-friendly. Jak zatem, we współczesnym świecie wielopaków, zestawów promocyjnych czy opakowań zbiorczych, tworzyć opakowania produktów, które zwiększają efektywność operacyjną, poprawiają analitykę, a finalnie usprawniają sprzedaż?

14.05.2025 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 63 razy
Publicon rozwija Publicon.AI

Na polskim rynku technologii sztucznej inteligencji debiutuje nowy podmiot Publicon.AI, który oferuje kompleksowe strategie wdrażania AI dla sektora publicznego i prywatnego. Choć wywodzi się z doświadczeń agencji Publicon, firma działa samodzielnie, koncentruje się na dynamicznie rosnącym obszarze AI i łączy usługi doradztwa z wdrożeniami technologicznymi. Organizację rozwija Tomasz Bryja - wcześniej związany z takimi markami jak Microsoft, dobreprogramy, Wirtualna Polska, DOMODI, Diablo Chairs, a obecnie również Executive Chairman w IDEA commerce.

14.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 59 razy
Dscoop Edge: rozwiązania HP automatyzujące cyfrowy druk przemysłowy

Podczas Dscoop Edge w Long Beach, w obecności 1000 liderów branży poligraficznej, HP zaprezentowało nowe możliwości automatyzacji opartej na sztucznej inteligencji, wprowadzając system HP Nio oraz nowe funkcje dla HP PrintOS, HP Site Flow i HP Brand Centre. Prezentacja tych rozwiązań zbiega się z obchodami 20-lecia Dscoop, podkreślając dynamiczny rozwój technologii druku cyfrowego w ciągu ostatnich dwóch dekad.

14.05.2025 | Świat poligrafii | przeczytano: 82 razy

Polska znajduje się na trzecim miejscu w Europie pod względem narażenia na cyberataki sponsorowane przez obce państwa. Zbliżające się wybory mogą więc stać się polem bitwy w cyberprzestrzeni. Czy w erze deepfake'ów możemy być o nie spokojni? Jak rozpoznać manipulacje i jak się przed nimi bronić?

14.05.2025 | Świat mediów | przeczytano: 61 razy
AI Mode zamiast „Szczęśliwego Trafu”. Zmiany w Google

Niektórzy użytkownicy Google zaczynają zauważać zmiany w interfejsie wyszukiwarki. Tam, gdzie dotychczas znajdował  się przycisk „Szczęśliwy traf”, teraz pojawia się nowa funkcja – „AI Mode”. To dowód na to, że gigant z Mountain View nie zamierza oddawać pola rosnącej konkurencji ze strony chatbotów, takich jak ChatGPT czy Perplexity. Dla firm polegających na organicznym ruchu z Google to zła wiadomość.

14.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 68 razy
Program wykładów i spotkań Gdynia Design Days 2025

Architektura, dźwięk, typografia, sztuczna inteligencja, czy cykl projektowania produktowego to tylko wybrane zagadnienia, które zostaną poruszone podczas spotkań. Na stronie festiwalu dostępny jest już program wykładów oraz dyskusji, a także możliwość zapisania się na nie.

13.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 151 razy
Vivo startuje z kampanią #jeszczebliżej

Marka vivo wprowadza na polski rynek trzy nowe smartfony: X200 Pro, V50 Lite oraz Y19s. Premierze telefonów towarzyszy kampania #jeszczebliżej realizowana w obszarach digital i influencer marketingu. Ideą kampanii jest podkreślenie ludzkiej strony technologii. Ma ona przypominać, że innowacje powinny służyć zacieśnianiu więzi z rodziną i przyjaciółmi. Za realizację działań odpowiada Allegro Brand Experience Agency, która opracowała koncepcję kreatywną i koordynuje wszystkie elementy kampanii.

13.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 165 razy
1 2 3
Strona 1/198 (artykułów: 1972)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764