logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

AI: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 698
Drukarnia Comex i Nilpeter

Firma PPU Comex sp. z o.o. działa na rynku od 1987 roku i od początku jest innowacyjną firmą nastawioną na produkcję najwyższej jakości produktów poligraficznych. O historii firmy, obecnych możliwościach rozmawiamy z Prezesem Zarządu PPU Comex sp. z o.o. – Panem Pawłem Korczakiem.

20.09.2019 | przeczytano: 76 razy
WP #dziejesięjesienią, nowości Wirtualnej Polski

Jesień w WP to kilkanaście programów wideo, produkcje dedykowane klientom, nowe layouty serwisów i dynamiczna personalizacja reklam TV w usłudze WP Pilot. Autorski program będzie prowadzić m.in. Hanna Lis. WP w 2020 będzie korzystać z najnowocześniejszego studia wideo wśród polskich wydawców internetowych.

20.09.2019 | przeczytano: 39 razy
Konica Minolta rozszerza rodzinę Bizhub I-series

Firma Konica Minolta rozszerzyła ofertę sprzętu drukującego z nowej rodziny bizhub i-Series o cztery kolejne modele: monochromatyczne drukarki A4 bizhub 4000i oraz bizhub 5000i, a także urządzenia All in One (AIO) bizhub 4020i i bizhub 5020i. Dzięki nowoczesnemu wzornictwu i funkcjom zapewniającym bezpieczeństwo, szybkie i niezawodne drukarki z nowej serii mogą być wykorzystywane w biurach każdej wielkości.

19.09.2019 | przeczytano: 117 razy
Dezinformacja wspierana przez sztuczną inteligencję szerzy się w internecie

Rozwój sztucznej inteligencji (SI) oraz zintegrowanych systemów marketingowych ułatwiły rozprzestrzenianie nieprawdziwych informacji w internecie. Boty rozprzestrzeniają sfabrykowane informacje, powstają systemy SI do manipulowania obrazami i tekstami, a większość społeczeństwa nie weryfikuje prawdziwości pozyskiwanych informacji. Korporacje technologiczne i przedstawiciele administracji publicznej pracują nad narzędziami, które pozwolą skutecznie zidentyfikować treści o charakterze dezinformacyjnym.

16.09.2019 | przeczytano: 109 razy
Edyta Kowal: z Prowly do Socjomanii

Do zespołu Socjomanii dołącza Edyta Kowal, wcześniej związana z Prowly. Jako Chief Marketing Officer będzie koordynować działania marketingowe i komunikacyjne marki oraz rozwijać zespół w Warszawie.

05.09.2019 | przeczytano: 146 razy
Nowa strategia wizerunkowa marki Durex

Najnowsza kampania marki Durex – Gorące Letnie Noce to efekt nowej strategii wizerunkowej. Marka skupia się na bardziej lifestylowej i edukacyjno-społecznej komunikacji, podążając za oczekiwaniami odbiorców względem zaangażowania globalnych brandów w ważne tematy. Kooperacja z zespołem The Dumplings oraz powstała piosenka pt. „Bez słów”, mają zwracać uwagę na naturalną potrzebę bliskości oraz przypomnieć o zachowaniu bezpieczeństwa własnego i innych.

23.08.2019 | przeczytano: 269 razy

„Innowacja roku w branży produktów biznesowych”, „Zastosowanie rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji” oraz „Najbardziej innowacyjna firma roku zatrudniająca do 2500 pracowników” – RTB House, globalna spółka dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata, wygrywa trzy nagrody w tegorocznym programie The International Business Awards.

14.08.2019 | przeczytano: 237 razy
Lenovo Ideacentre All-in-One z urządzeniem Epson w prezencie

Lenovo przygotowało specjalną promocję, w ramach której przy zakupie wybranych komputerów z rodziny Ideacentre All-in-One można otrzymać w prezencie urządzenie wielofunkcyjne Epson XP-5100. Akcja promocyjna potrwa do końca września.

13.08.2019 | przeczytano: 244 razy
Sztuczna inteligencja wkracza do sklepów

Internetowe witryny, które pozwalają „przymierzyć” akcesoria online, reklamy dostosowane do upodobań, czy haseł wypisywanych do wyszukiwarki przez konsumentów to tylko niektóre dowody na to, że świat wirtualny wrósł już w naszą rzeczywistość. Znaczenie online’u rośnie, a rozwiązania w nim stosowane zaczynają wkraczać także do offline, coraz bardziej zmieniając oblicze tradycyjnego handlu. Co to oznacza zarówno dla sklepów, jak i producentów?

13.08.2019 | przeczytano: 207 razy
Sztuczna inteligencja doprowadzi do do eskalacji fake newsów?

Technologie przetwarzania tekstów pozwalają odciążyć pracowników. W przyszłości sztuczna inteligencja może jednak całkowicie zrewolucjonizować wiele branż, w tym choćby dziennikarstwo. Już teraz Associated Press wykorzystuje depesze napisane przez program komputerowy. Technologie przetwarzania tekstów mogą się jednak okazać niebezpieczne –  na początku 2019 roku OpenAI ogłosiła, że stworzyła oprogramowanie do generowania tekstów, które daje pole do licznych nadużyć. Firma w obawie właśnie przed mogącymi powstawać masowo fake newsami nie opublikowała w pełni swoich wyników.

29.07.2019 | przeczytano: 211 razy
1 2 3
Strona 1/70 (artykułów: 698)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764