logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

AI: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 642
Imagine z nowym New Business Directorem

IMAGINE poszerza zespół – do agencji dołącza Mariusz Parol, który będzie odpowiadał za przygotowanie strategii sprzedaży i rozwinięcie działu new business.

19.03.2019 | przeczytano: 93 razy
Spotify: Trzy sposoby badania preferencji odbiorców

Już najbliższy poniedziałek – podobnie jak w każdy poniedziałek przed nim – ponad 100 milionów użytkowników Spotify znajdzie nową, świeżą playlistę, która czeka na nich pod nazwą “Odkryj w tym tygodniu”. Jest to niestandardowy miks złożony z 30 piosenek, których wcześniej nie słuchali, ale istnieje spora szansa na to, że je pokochają. Czy to magia? Nie, to algorytm sztucznej inteligencji.

16.03.2019 | przeczytano: 124 razy
Coreldraw Graphics Suite 2019: Corel świętuje 30-lecie

Linia produktów CorelDRAW Graphics Suite została wzbogacona o nowe, zaawansowane wersje oprogramowania na komputery działające pod kontrolą Windows oraz dla urządzeń z systemem macOS. Oba pakiety oferują aplikację CorelDRAW.app do projektowania graficznego z poziomu aplikacji webowej. Użytkownicy CorelDRAW Graphics Suite 2019 mogą teraz tworzyć wyraziste i przyciągające wzrok grafiki na wybranym przez siebie systemie, z dokładnością do pojedynczego piksela.

15.03.2019 | przeczytano: 312 razy
Bugajna-Kasdepke jurorką Dubai Lynx

Festiwal jest najważniejszą imprezą branży kreatywnej w regionie Bliskiego Wchodu i Afryki Północnej. Organizatorem Dubai Lynx jest Cannes Liones, które od 2007 roku troszczy się o wysokie standardy festiwalu. W tegorocznej edycji prace będą oceniane w 18 kategoriach, zwycięzcy sięgną po statuetki na gali 14 marca.

12.03.2019 | przeczytano: 249 razy
Kai Thielen nowym dyrektorem ds. marketingu CE na Europę w Sharp

Sharp ma przyjemność poinformować, że w ramach strategicznej ekspansji na Starym Kontynencie, powołany zostanie dyrektor ds. marketingu elektroniki konsumenckiej na Europę, Kai Thielen.

11.03.2019 | przeczytano: 135 razy
Jak sztuczna inteligencja wypływa na sprzedaż?

W świecie handlu sztuczna inteligencja stała się użytecznym i niezbędnym narzędziem. Jedną z dziedzin działalności, w której bezpośrednio widać efekty AI, jest sprzedaż. Raport Salesforce o stanie sprzedaży w 2018 roku pokazuje, że wykorzystanie technologii AI w tej branży wzrośnie do 2020 roku o 155%. Jak AI wpływa na branżę i jak ją zmienia?

05.03.2019 | przeczytano: 172 razy

12 i 13 marca, Senuto – kompleksowa platforma do planowania, monitorowania i optymalizacji działań SEO będzie jednym z wystawców na Cloud Expo 2019, największym i najważniejszym wydarzeniu technologicznym w Wielkiej Brytanii.

04.03.2019 | przeczytano: 116 razy

RTB House – działająca globalnie, polska firma specjalizująca się w innowacyjnych technologiach marketingowych, została ponownie uznana przez Financial Times za jedno z najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw na naszym kontynencie. Spółka RTB House zajęła 3 miejsce spośród 13 polskich firm z sektora technologicznego.

01.03.2019 | przeczytano: 433 razy
Golden Marketing Conference 2019 w Poznaniu

W dniach 19-20 marca 2019 w Poznaniu odbędzie się jedna z najpopularniejszych konferencji marketingowych, Golden Marketing Conference, którego patronem jest Instytut Monitorowania Mediów. To dwudniowe wydarzenie skierowane do Top Managementu – członków zarządu, dyrektorów marketingu oraz osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki.

01.03.2019 | przeczytano: 441 razy

Najważniejsze wyzwania dla marketingu firm to utrzymywanie spersonalizowanych relacji z klientami, w czasie rzeczywistym i niezależnie od kanału, w jakim klient podejmuje kontakt z firmą. Ponadto kluczowe jest zapewnienie zgodności działań w świecie restrykcyjnych przepisów regulujących zasady przetwarzania danych osobowych.

28.02.2019 | przeczytano: 226 razy
1 2 3
Strona 1/65 (artykułów: 642)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764