logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

AI: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1428
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja

Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do włosów, odżywkę-wcierkę oraz serum regenerujące. Jest ona jednocześnie opowieścią o inspirujących i autentycznych kobietach, które stały się twarzami marki. Działania prowadzone będą w mediach społecznościowych, a także obejmą materiały reklamowe w prasie, Internecie oraz billboardy sponsorskie w TV.

23.04.2024 | przeczytano: 67 razy
Mood Media: 3 kluczowe trendy w handlu detalicznym

Obecnie w sklepach stacjonarnych, co drugi klient szuka czegoś więcej niż tylko produktów — szuka wyjątkowych przeżyć, które zachęcają go do odkrywania świata marki i interakcji z nią. Chce dotknąć produktu, poczuć go i wyobrazić go sobie w swoim życiu, a potem zabrać ze sobą od razu do domu, bez konieczności czekania na dostawę. Dla wielu klientów zobaczenie produktów na własne oczy jest kluczowe, ponieważ to potwierdza ich decyzję o zakupie — z tego powodu 52% klientów ceni możliwość bezpośredniego kontaktu z produktami w sklepach stacjonarnych.

23.04.2024 | przeczytano: 37 razy

Jeśli myślicie, że sztuczna inteligencja zlikwiduje część zawodów i wpłynie negatywnie na rynek pracy, to macie rację, ale nie do końca. Jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest bowiem potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy – twierdzą analitycy firmy doradczej IDC.

23.04.2024 | przeczytano: 59 razy (komentarzy: 2)
Podnoszenie kwalifikacji w digital marketingu: jak być konkurencyjnym?

Krajobraz digtial marketingu z roku na rok dynamicznie się zmienia. Trendy, strategie czy technologia również nie pozostają w stagnacji. Dlatego m.in. stałe podnoszenie swoich umiejętności, udział w szkoleniach i konferencjach branżowych, bycie na bieżąco z najnowszymi raportami są „must have” na rynku pracy. Szczególnie w obliczu zmian zachodzących w wyniku rozwoju AI. Według Raport Future  2024 aż 45 proc. badanych wskazało na „branżowe kompetencje specjalistyczne” jako te najbardziej pożądane wśród kandydatów. Z kolei kompetencje cyfrowe i specjalistyczne znalazły się także w TOP 5 kompetencji przyszłości [1] . Zatem certyfikacja marketingowa staje się nie tylko przepustką do bycia konkurencyjnym na rynku pracy, pozwala potwierdzić nabytą wiedzę, ale i lepiej działać w biznesie.

22.04.2024 | przeczytano: 119 razy

W tegoroczny Dzień Ziemi wystartuje akcja #WPŁYWOWI: innowacyjny spławik i aplikacja sprawią, że każdy będzie mógł łatwo i szybko zadbać o polskie rzeki i jeziora poprzez sprawdzenie ich czystości. Pomysł powstał we współpracy Banku BNP Paribas z agencjami Havas Creative Network i Publicis Worldwide Poland, przy wsparciu merytorycznym Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie i P olskiego Związku Wędkarskiego oraz we współpracy z e-Gminy Nowoczesna Teleinformatyka, Expert oraz Onet.

22.04.2024 | przeczytano: 85 razy
Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024

Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).

20.04.2024 | przeczytano: 242 razy
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.

20.04.2024 | przeczytano: 222 razy
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych

W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.

19.04.2024 | przeczytano: 236 razy
Launch marki Kellys w Polsce

Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.

19.04.2024 | przeczytano: 214 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Freelancehunt: Rośnie liczba firm bazujących na freelancerach

Około 20% firm zarejestrowanych na miedzynarodowym portalu Freelancehunt.com zatrudnia więcej freelancerów niż pracowników na etat. Dotyczy to również Polski. Przedsiębiorcy coraz częściej sięgają po freelancerów ze względu na dużą dostępność i wybór specjalistów, gwarancję skuteczności oraz zdecydowanie niższe koszty pracy. 

18.04.2024 | przeczytano: 197 razy
1 2 3
Strona 1/143 (artykułów: 1428)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764