logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

AI: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1358
Czy przedsiębiorcy obawiają się pracować z freelancerami?

Aż 57% ankietowanych, przedsiębiorców z Polski, nie wyraża obaw przed zatrudnianiem freelancerów. Co ważne aż 61% spośród nich zlecała już lub obecnie zleca projekty wolnym strzelcom wynika z badania opinii przeprowadzonego w połowie lutego 2024 roku przez Freelancehunt - platformy dla freelancerów i zleceniodawców obsługującej już ponad milion wolnych strzelców z Europy Środkowej i Wschodniej, w tym z Polski. 

01.03.2024 | przeczytano: 161 razy
Konferencja e-commerce Event 2.0 w Złotych Tarasach

14 marca w warszawskich Złotych Tarasach odbędzie się druga edycja “Ecommerce.pl Event 2.0”. Rok temu impreza zgromadziła ponad 800 uczestników i z miejsca stała się jednym z tych wydarzeń w branży handlu internetowego, którego nie można opuścić. W tym roku nie może być inaczej, bo oprócz inspirujących historii i potężnej dawki wiedzy, uczestnicy jako pierwsi w Polsce będą mogli zapoznać się z wirtualnym asystentem AI od Sembota - pierwszym tego typu rozwiązaniem na świecie, pozwalającym marketerom na oddelegowanie swoich zadań do sztucznej inteligencji.

29.02.2024 | przeczytano: 170 razy
Nadchodzą złote czasy dla open source?

Blisko 40 proc. największych organizacji na świecie zwiększyło wykorzystanie otwartych technologii w 2023 roku[1]. Nawet 50 mld USD – tyle według Marketsand Markets osiągnie rynek usług open source do 2026 roku, co oznacza stopę wzrostu na poziomie 130 proc. Według najnowszego raportu OpenLogic, The State of Open Source 2024, aż 95 proc. organizacji w ciągu ostatniego roku zwiększyło lub utrzymało na stałym poziomie wykorzystanie oprogramowania typu open source, a co 3. badany przyznał, że ten wzrost był znaczący (33 proc.). Dla porównania, zaledwie 2 lata temu w tym samym raporcie odsetek ten wynosił analogicznie 77 proc. do 36 proc. Co napędzało inwestycje w otwarte technologie w ubiegłym roku i pod znakiem jakich trendów upłynie 2024 rok zdaniem ekspertów i analityków branży? 

29.02.2024 | przeczytano: 229 razy
Tworzenie aplikacji tańsze dzięki wsparciu AI i platformom no-code

Według analizy McKinsey wykorzystanie generatywnej sztucznej inteligencji w procesie tworzenia oprogramowania może pozwolić firmom na znaczną redukcję kosztów w tym zakresie – nawet do 45 proc. Wynika to przede wszystkim ze zdolności AI do opracowywania wstępnych wersji kodu. Funkcja ta stwarza podstawę do dyskusji na temat wzajemnej relacji pomiędzy sztuczną inteligencją a platformami no-code. Zdaniem ekspertów firmy Creatio przyniesie ona przełom w dziedzinie budowania aplikacji.

29.02.2024 | przeczytano: 215 razy
Vive XR Elite Business Edition - VR dla przedsiębiorstw

HTC VIVE, czołowy gracz w segmencie premium rzeczywistości wirtualnej (VR), ponownie podnosi poprzeczkę w dziedzinie technologii XR dla biznesu i konsumentów. Firma wprowadziła zestaw oprogramowania, który przyczynił się do stworzenia pierwszego działającego systemu VR w warunkach mikrograwitacji.

28.02.2024 | przeczytano: 274 razy
Do 2026 r. wyszukiwarkom ma ubyć 1/4 użytkowników

Do 2026 roku wyszukiwarkom internetowym ma ubyć aż 25 proc. użytkowników – wynika z najnowszego raportu analityków Gartnera. Przestaniemy wyszukiwać w tradycyjny sposób? Nie, ale na pewno to AI i nasze z nią rozmowy będą czymś na porządku dziennym. Co to oznacza dla właścicieli sklepów internetowych, którzy w swoich działaniach wykorzystują najpopularniejsze wyszukiwarki na potęgę?

27.02.2024 | przeczytano: 205 razy

Gremi Media, wydawca „Rzeczpospolitej” – najbardziej opiniotwórczego dziennika w Polsce, a także „Parkietu” oraz serwisów rp.pl i parkiet.com, wprowadza w redakcjach dekalog stosowania sztucznej inteligencji (AI). Ma on na celu promowanie etycznego i świadomego wykorzystania narzędzi AI przez dziennikarzy oraz uregulowanie kwestii związanych z bezpieczeństwem i prywatnością.

25.02.2024 | przeczytano: 312 razy
Canal+ i Sony Pictures Television kupują anime od Crunchyrolla

Bohaterowie z okultystycznymi mocami. Ratowanie zaginionych cywilizacji. Wartka akcja, która nie stroni od humoru i rewelacyjnych bohaterów. W ciągu najbliższego roku subskrybenci CANAL+ online, w ramach pierwszej współpracy w Polsce z SPT na dystrybucję biblioteki Crunchyroll, otrzymają dostęp do wielu popularnych i cenionych tytułów anime. Bez reklam i z profesjonalnym polskim tłumaczeniem. Jako pierwsze w serwisie pojawiły się JUJUTSU KAISEN i DR. STONE, dostępne z oryginalną japońską oraz angielską ścieżką językową.

25.02.2024 | przeczytano: 192 razy
Kto randkuje w sieci?

Święto zakochanych od lat ma stałe miejsce w kalendarzach Polaków, którzy je polubili i chętnie celebrują. A co z tymi, którzy dopiero szukają swojej drugiej połowy? Z okazji Walentynek postanowiliśmy sprawdzić, kim są osoby odwiedzające portale randkowe. Przyjrzeliśmy się ich demografii i sposobie, w jaki z tych stron korzystają.

25.02.2024 | przeczytano: 313 razy

Kampanie Performance Max obejmują cały system reklamowy Google, oferując markom i firmom większe możliwości nawiązania kontaktu z klientami. Dostęp do szerokiej gamy różnorodnych elementów pozwala dostosować format reklamy do potrzeb różnych klientów. Świetne kreacje przekładają się na wyniki – reklamodawcy, którzy poprawili skuteczność reklam w kampanii Performance Max tak, że osiągnęła ona poziom „świetna”, uzyskują średnio o 6% więcej konwersji2.

23.02.2024 | przeczytano: 188 razy
1 2 3
Strona 1/136 (artykułów: 1358)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764