logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

APIFONICA: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12

Dla blisko 90% konsumentów atrakcyjne ceny mają duże znaczenie przy wyborze produktów. Dla co trzeciego z nas liczy się dbałość o środowisko naturalne. Czy dlatego firmy postawią w tym roku na AI, hiperpersonalizację marketingową i ofertową, ceny zmieniające się w zależności od klienta, proaktywne mapowanie ścieżek konsumentów w czasie rzeczywistym czy dostawy tego samego dnia? Jakich nowości i zmian możemy spodziewać się w obsłudze klientów w 2024 roku?

20.02.2024 | przeczytano: 642 razy

W coraz bardziej konkurencyjnym świecie zakupów cyfrowych istnieją zasady, które należy stosować, aby zachęcić klientów do kupowania produktów w e-sklepie. Procesy te koncentrują się wokół konwersji, która jest najważniejszym wskaźnikiem. Poznaj jej miary i zasady, a także 12 najważniejszych metod optymalizacji konwersji w handlu internetowym.

23.08.2023 | przeczytano: 507 razy

Aż 90% menedżerów e-sklepów jest przekonanych, że współczynniki konwersji i związana z nimi personalizacja, a także handel konwersacyjny wspierany przez sztuczną inteligencję są jednymi z najbardziej efektywnych instrumentów w nowoczesnym handlu internetowym. Są to także jedne z najcenniejszych narzędzi dla e-commerce do pomiaru zwrotu z inwestycji (ROI). Jak je skutecznie zaimplementować oraz zwiększyć sprzedaż on-line?

31.07.2023 | przeczytano: 616 razy

Tylko 10% rozmówców kończy konwersację po tym jak usłyszy, że rozmawia z botem, wynika z pół miliona rozmów przeprowadzonych przez inteligentnych asystentów głosowych z potencjalnymi klientami. Aż 70% osób, które rozpocznie rozmowę prowadzi ją do końca, choć trwa ona kilka minut. Co istotne, połowa z rozmówców czuje się komfortowo w trakcie takiej rozmowy, a poziom satysfakcji rośnie nawet do 95% w przypadku wykorzystania AI. Skąd zatem bierze się przekonanie, że w większości ludzi nie lubi rozmawiać z voicebotami, boją się ich lub odczuwają dyskomfort w trakcie komunikacji z nimi?

16.06.2023 | przeczytano: 557 razy (komentarzy: 1)

9 razy więcej konwersji następuje, jeśli firma skontaktuje się z prospektem w ciągu zaledwie 5 minut od zapytania. Co jednak, jeśli do bazy trafiło ponad 1000 zapytań w krótkim czasie, a na każdy lead, pracownik musi przeznaczyć ok. 7 minut? Wówczas do analizy takiej bazy potrzeba min. 7 000 minut, czyli trzy tygodnie pracy. Przedsiębiorstwo zawsze może zatrudnić dodatkowych pracowników, aby przetworzyć wszystkie zapytania, jednak w dobie kryzysu jest to raczej mało prawdopodobne. Na szczęście, z pomocą przychodzą voiceboty pozwalające zaoszczędzić dziesiątki tysięcy złotych.

23.03.2023 | przeczytano: 624 razy

Handel konwersacyjny napędzany przez AI to obecnie najsilniejsze paliwo rozwoju e-commerce, dzięki któremu firmy mają zapewnioną bardziej efektywną i spersonalizowaną obsługą klienta. W efekcie, wartość tego rynku zwiększy się w br. o ponad 62% do poziomu 109 mld dolarów. A kluczową rolę w interakcjach z klientami będą odgrywały voiceboty, obsługując 2/3 rozmów z nimi już w 2023 roku.

28.02.2023 | przeczytano: 847 razy

63 procent menedżerów twierdzi, że pozytywne doświadczenia klientów (CX) będą ważniejsze w 2023 roku, niż jeszcze rok wcześniej. Wynika to m.in. z faktu, iż 3/4 klientów deklaruje, że wyda więcej, także w kryzysie, na zakupy w firmach, które dbają o nich. Jednak, budowanie pozytywnych doświadczeń klientów, nie jest dziś możliwe bez automatyzacji. Stąd, nie dziwi fakt, że tego typu rozwiązania zostały zaimplementowane w 2022 roku w Polsce aż 400 proc. częściej niż rok wcześniej.

31.01.2023 | przeczytano: 1279 razy

Immersyjne doświadczenia czy metawers? Personalizacja, a może wszechobecny CX? Podejście holistyczne czy fokusowe? Poznaj trzy trendy, które wsparte automatyzacją, zadecydują o sukcesie na rynku e-handlu i omnichannel w 2023 roku.

26.01.2023 | przeczytano: 1249 razy

Globalna wartość rynku e-commerce zwiększy się do poziomu 6,3 biliona dolarów w 2023 roku, co stanowi wzrost o 21% w stosunku do 2021 roku. Podczas, gdy polski rynek urośnie o 34,7% do wartości 124 miliardów zł. Jednak przyszły rok przyniesie wiele wyzwań dla e-commerce, na który największy wpływ będą miały rosnące oczekiwania klientów, szybkość adopcji nowych technologii oraz rozwój handlu międzynarodowego. Jak sobie z nimi poradzić, aby odnieść sukces?

30.11.2022 | przeczytano: 662 razy

W 2019 roku 25% wszystkich interakcji z klientami zostało zautomatyzowanych dzięki sztucznej inteligencji i uczeniu maszynowemu, a w 2023 roku ta liczba ma wzrosnąć do 40%. Jak automatyzacja wpływa na zwiększenie zwrotu z inwestycji?

20.09.2022 | przeczytano: 702 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764