logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

APR Media: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4
Ustawa o zbiorowym zarządzaniu prawami autorskimi

29 czerwca 2018 r. Prezydent RP Andrzej Duda podpisał ustawę o zbiorowym zarządzaniu prawami autorskimi i prawami pokrewnymi

06.08.2018 | przeczytano: 1838 razy (komentarzy: 3)

Publiczne odtwarzanie meczów to zawsze sprawdzony sposób na przyciągnięcie klientów. Nie ważne czy to Mistrzostwa Świata w siatkówce, piłce ręcznej czy nożnej. "Naszym" kibicujemy zawsze. Dla właścicieli lokali to idealna okazja do przyciągnięcia klientów. Niestety to również czas zysków dla inspektorów stacji udzielających licencji, ZAiKS-u oraz innych OZZ-ów.

10.06.2018 | przeczytano: 1587 razy
Marketing sensoryczny a radość Klienta

Na nastrój i decyzje klientów wpływa marketing sensoryczny. Wzrok, słuch, węch, dotyk i smak pozwalają na doświadczanie życia w różnych aspektach – to one wywołują 80% naszych reakcji. Zmysły to droga do klienta, którą podążają największe marki. 

08.01.2018 | przeczytano: 1466 razy
Wideo marketing jako content marketing

Wideo marketing to długofalowe budowanie świadomości marki i produktu do którego wykorzystywany jest format video.

08.01.2018 | przeczytano: 1337 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764