logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

ASAP CARE 24: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Social media pomagają markom budować silną społeczność

Media społecznościowe coraz mocniej budują zaangażowanie klientów i kreują wizerunek marek. Nawet co czwarta osoba na bieżąco śledzi profile marek, a znalezione w internecie opinie mają znaczący wpływ na decyzje o zakupie produktu czy indywidualną opinię o marce. Media społecznościowe dają firmom nie tylko możliwość dotarcia bezpośrednio do odbiorcy, lecz także budowania wokół siebie silnej społeczności – przekonuje Sebastian Bykowski, dyrektor generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

05.07.2019 | przeczytano: 900 razy
Jak konsumenci wpływają na marki?

Konsumenci jak nigdy wcześniej mają poczucie wpływu na marki i ich wizerunek – reagują, komentują, rekomendują i oceniają. O najważniejszych wyzwaniach stojących przed markami, działami customer service i marketingu traktuje najnowszy raport przygotowany przez agencję moderacji ASAP CARE 24 pod honorowym patronatem IAB Polska.

31.05.2019 | przeczytano: 900 razy
Konsumenci, marki i nowa komunikacja – nowy raport na rynku

Dla 80% konsumentów znaczący wpływ na decyzję o zakupie mają treści na temat danej marki znalezione w internecie – to wynik raportu „Konsumenci, marki i nowa komunikacja”, który pod honorowym patronatem IAB Polska przygotowała agencja moderacji ASAP CARE 24.

15.05.2019 | przeczytano: 713 razy
Obsługa klienta najlepsza dzięki live chat

Konsumenci korzystający z czatu na żywo znacznie lepiej oceniają customer service niż osoby wybierające inne formy kontaktu z firmą, np. telefon, e-mail czy social media. Jak przekonują eksperci z ASAP CARE 24, live chat to rozwiązanie przyszłości, które nie tylko poprawia obsługę klienta, ale i wpływa na wzrost sprzedaży czy wyniki kampanii reklamowej.

27.06.2018 | przeczytano: 1714 razy
Asap Care 24 z dedykowaną usługą moderacji przez narzędzie Livechat

Agencja moderacji ASAP CARE 24 uruchomiła nową usługę dedykowaną serwisom i markom aktywnym online, które chcą poprawić liczbę konwersji i zwiększyć sprzedaż. LiveChat to narzędzie do bezpośredniej obsługi klienta na stronie internetowej w czasie rzeczywistym.

11.06.2018 | przeczytano: 590 razy
Krzysztof Kosiba w zespole Asap Care 24

Agencja moderacji ASAP CARE 24 inwestuje w międzynarodowy rozwój. Do zespołu dołączył Krzysztof Kosiba, który jako Business Development Director będzie odpowiadał za projekty realizowane w Polsce oraz za granicą.

09.05.2018 | przeczytano: 1074 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764