logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

ATS Technology: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3

W październiku obchodziliśmy CX Day – Customer Experience Day[1]. Nie słyszałeś o nim? Nie Ty jeden. Na świecie, szczególnie na Zachodzie, to duże święto przypominające o tym, jak ważne jest dbanie o odpowiednie doświadczenie konsumentów w pozyskiwaniu lojalnych klientów. W Polsce jego istnienia często nie są świadome same marki, czy eksperci zajmujący się obsługą klienta. Natomiast nikogo nie trzeba przekonywać o tym, jak dla biznesu ważny jest CX. Pozwala skuteczniej targetować ofertę sprzedażową, budować przewagę konkurencyjną… po prostu zarabiać pieniądze. Firmy działające w sektorze e-commerce mają ułatwioną sprawę – zatrudniają sztuczną inteligencję do analizowania danych pozostawianych w sieci przez klientów. Jeżeli potrafią je wykorzystać, dbanie o CX jest dla nich proste. Inaczej sprawa wygląda w branży retail. W sprzedaży tradycyjnej, odbywającej się w sklepach stacjonarnych, dbanie o Customer Experience ogranicza się najczęściej do dbania o obsługę klienta czy „magiczny” marketing sensoryczny. Marki, które są bardziej „na czasie”, wiedzą, że muszą nawiązać kontakt z klientem, zanim ten trafi do sklepu, na wcześniejszym etapie customer journey, dlatego są obecne również w sieci. Ale to nie wystarcza, bo nowe technologie i pandemia Covid-19 zmieniły reguły gry. Pojawił się nowy typ konsumenta z nowymi potrzebami, o które trzeb zadbać. CX będzie jednym z najważniejszych trendów w branży retail w 2022 r.  

19.01.2022 | przeczytano: 683 razy
Customer Experience – jeden z najważniejszych trendów w branży retail

W październiku obchodziliśmy CX Day – Customer Experience Day[1]. Nie słyszałeś o nim? Nie Ty jeden. Na świecie, szczególnie na Zachodzie, to duże święto przypominające o tym, jak ważne jest dbanie o odpowiednie doświadczenie konsumentów w pozyskiwaniu lojalnych klientów. W Polsce jego istnienia często nie są świadome same marki, czy eksperci zajmujący się obsługą klienta. Natomiast nikogo nie trzeba przekonywać o tym, jak dla biznesu ważny jest CX. Pozwala skuteczniej targetować ofertę sprzedażową, budować przewagę konkurencyjną… po prostu zarabiać pieniądze.

29.12.2021 | przeczytano: 1257 razy

Gwiazdka coraz bliżej i przed nami szczyt zakupowej gorączki. A gdzie udamy się w tym roku po prezenty? Wbrew trendom występującym w pandemii i ocenom ekspertów, nie kupujemy tylko w sieci. Galerie handlowe również czeka szturm, co było już widać na koniec listopada z okazji Black Friday i sezonowych wyprzedaży. Potwierdzają to dane AdColony[1], według których 70% konsumentów regionu EMEA świąteczne prezenty zamierza kupić zarówno przez Internet, jak i stacjonarnie. Jednak nawet ci, którzy wybiorą się do galerii i supermarketów, nie wyobrażają sobie „świątecznego maratonu” bez swoich smartfonów – 74% konsumentów uważa, że powinno mieć ze sobą telefon podczas robienia zakupów[2]. To, że poziom digitalizacji naszego społeczeństwa w ostatnich latach wzrósł (m.in. za sprawą pandemii), nie budzi wątpliwości. Sprawia jednak, że wśród sprzedawców z branży wzrasta lęk związany z wyparciem handlu tradycyjnego przez e-commerce. Paradoksalnie jednak świat IT i nowoczesnych technologii może pomóc markom prowadzącym sprzedaż w kanałach tradycyjnych w walce o klienta. Zyskają na tym również konsumenci – sprzedaż „hybrydowa” jest odpowiedzią na ich potrzeby A.D. 2022. Przykładem firmy doskonale rozumiejącej zarówno wyzwania branży retail, jak i wymagania konsumentów, jest start-up ATS Technology oferujący nowy model sprzedaży: Ultra Convenience.

15.12.2021 | przeczytano: 920 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764