logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

AV: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 866
Ancymony (*ancy) z kampanią dla marki Venus

Trwa kampania reklamowa marki Venus należącej do Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).

11.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 283 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Rynek reklamowy rośnie blisko 10%% w I poł. 2024 r.

Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym półroczu 2024 r. przekroczyła 6,1 mld zł, co oznacza wzrost o 9,8% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe.

30.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 423 razy
Panasonic otwiera centrum testów porównawczych AVoIP

Panasonic Connect Europe ogłasza otwarcie pierwszego na świecie centrum testów porównawczych AVoIP (Audio-Video over IP) w swoim Centrum Rozwiązań Biznesowych (BSC) w Wiesbaden. To przełomowe przedsięwzięcie stwarza unikalną możliwość dla profesjonalistów AV, którzy chcą w realistycznych warunkach przetestować różne standardy AVoIP i znaleźć najlepsze rozwiązania dla swoich organizacji.

27.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 387 razy
Grześki i Dre$$code łączą siły w szkolnym konkursie

Marka Grześki startuje z konkursem kreatywnym na powrót do szkoły. Na zwycięzców czekają vouchery pieniężne oraz limitowana kolekcja ubrań od Dre$$code.

27.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 295 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Panasonic prezentuje kulisy instalacji AV na Igrzyskach Olimpijskich

Panasonic ogłasza zakończenie zaawansowanej instalacji sprzętu audiowizualnego na Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu 2024. Jako globalny partner olimpijski w kategorii sprzętu audio i wideo, Panasonic odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu wyjątkowych doświadczeń wizualnych dla widzów na całym świecie.

22.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 350 razy
Sony i Xibo usprawniają zarządzanie sieciami Digital Signage

Sony Professional Displays & Solutions nawiązało współpracę z Xibo, czołowym dostawcą oprogramowania Digital Signage typu open source. Współpraca ta polega na połączeniu interfejsu Cloud API i funkcji Zero-Touch Provisioning firmy Sony z oprogramowaniem Xibo, dzięki czemu firmy mogą szybko i łatwo wdrażać, skalować i zdalnie zarządzać całą siecią Digital Signage.

20.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 347 razy
Klaudia Halejcio w jesiennej kampanii Deichmann

DEICHMANN wkracza w nowy sezon, a partneruje mu Klaudia Halejcio. Aktorka została twarzą jesiennej kampanii marki, promując kolekcję butów adidas dostępnych wyłącznie w sklepach DEICHMANN. Za koncept i realizację kampanii odpowiada zespól Havas Play (Havas Media Network).

20.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 354 razy
Altavia Kamikaze + K2 z nową strukturą

Kilka miesięcy po akwizycji marki K2 i spółek marketingowych giełdowego Fabrity Holding, Altavia Kamikaze + K2 ogłasza nową strukturę agencji.

19.08.2024 | Personalia | przeczytano: 286 razy
EISA 2024: 7 nagród dla Sony

Jakość i innowacje ponownie zostały docenione w konkursie organizowanym przez stowarzyszenie EISA (Expert Imaging and Sound Association). Sony otrzymało łącznie siedem nagród, świadczących o dążeniu do innowacyjności i doskonałości produktów oraz do zapewniania użytkownikom jeszcze lepszych wrażeń. Jury wyróżniło między innymi aparat α9 III (w kategorii „Aparat roku”) i smartfon Xperia 1 VI (w kategorii „Smartfon dla twórcy”).

16.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 244 razy

Jakość i innowacje ponownie zostały docenione w konkursie organizowanym przez stowarzyszenie EISA (Expert Imaging and Sound Association). Sony otrzymało łącznie siedem nagród, świadczących o dążeniu do innowacyjności i doskonałości produktów oraz do zapewniania użytkownikom jeszcze lepszych wrażeń. Jury wyróżniło między innymi aparat α9 III (w kategorii „Aparat roku”) i smartfon Xperia 1 VI (w kategorii „Smartfon dla twórcy”).

16.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 182 razy
1 2 3
Strona 1/87 (artykułów: 866)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764