logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

AdReport: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 22
„Content Marketing. Przewodnik marketera” – nowy raport już dostępny

„Content Marketing. Przewodnik marketera” jest kompleksową publikacją przygotowaną przez Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska w całości poświęconą planowaniu i realizacji działań content marketingowych.

12.05.2021 | przeczytano: 588 razy
Ponad 11 tysięcy kampanii content marketingowych w 2020 r.

Według danych systemu monitoringu reklamy online w poprzednim roku zrealizowano ponad 11 tysięcy działań o charakterze content marketingowym. Najwięcej, bo prawie 3 tysiące na stronach Grupy RAS Polska.

27.04.2021 | przeczytano: 581 razy
18 proc. mniej na kampanie online w IV kwartale, 21. proc spadek w całym 2020 r.

W IV kwartale ub. r. system monitoringu reklamy online AdReport odnotował 16 536 kampanii reklamowych w polskim Internecie. Oznacza to 22 proc. wzrostu względem poprzedniego roku. Nie przekłada się to jednak na wzrost środkow przeznaczonych na kampanie, które wg. estymacji AdReporta spadły o 18 proc.

15.02.2021 | przeczytano: 581 razy
Reklama online w III kw. – wzrost liczby kampanii, spadek wydatków

W III kwartale liczba kampanii emitowanych w Internecie wzrosła o 18 proc., ale ich estymowana wartość spadła o 29 proc. względem ubiegłego roku – wynika z analizy systemu monitoringu reklamy online AdReport. Oznacza to, że rynek ustabilizował się w III kwartale po wiosennym lockdownie i gwałtownych spadkach, ale budżety reklamowe są ciągle znacząco niższe niż przed rokiem.

12.11.2020 | przeczytano: 704 razy
W maju o 37 proc. mniej kampanii online niż w 2019 r.

Maj był trzecim z rzędu miesiącem, w którym można zaobserwować mniejszą liczbę kampanii niż w analogicznym okresie ubiegłego roku – wynika z analizy danych z systemu monitoringu reklam online - AdReport. W porównaniu z poprzednim rokiem kampanii było o 37 proc. mniej. Z drugiej strony liczba aktywności reklamowych online była większa niż w marcu i kwietniu, co pokazuje, że reklamodawcy wracają do aktywności po okresie lockdownu.

23.06.2020 | przeczytano: 896 razy
Content Marketing w czasach zarazy

Według danych AdReport w kwietniu zrealizowano 763 kampanie reklamowe oparte na działaniach contentowych. Było to o 10,8 proc. mniej niż w marcu, kiedy miało miejsce 855 tego typu promocji. Oznacza to, że spadek liczby działań contentowych, wynikający z pandemii koronawirusa, był mniejszy niż w segmencie kampanii display.

26.05.2020 | przeczytano: 1267 razy
Adreport Trend Q4

INFOGRAFIKA | Adreport Trend Q4

Według danych AdReporta – systemu monitoringu reklamy reklamy online – w czwartym kwartale 2017 roku najbardziej promowaną marką samochodową była Skoda. Na jej promocję przeznaczono ponad 2,29 mln PLN. Na reklamę samochodów w sieci wydano o 700 tysięcy PLN więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku (1,6 proc. wzrost). Wyróżnienie za najciekawszą kampanię otrzymało Volvo za kampanię „Niezwykły z Natury”.

15.02.2018 | przeczytano: 1403 razy
Grupa Żywiec liderem wydatków na reklamę display

Według danych systemu monitoringu reklamy online AdReport, w lipcu liderem wydatków w kategorii Napoje i Alkohole była Grupa Żywiec. Na promocję swoich produktów w formacie display firma przeznaczyła 1,02 mln PLN.

04.09.2017 | przeczytano: 1913 razy
Rainbow Tour liderem wydatków na reklamę display w kategorii Biura Podróży

Według estymacji AdReporta – systemu monitoringu reklamy online - w czerwcu liderem wydatków w kategorii Biura Podróży był Rainbow Tour. Firma wydała na reklamę display 320 tysięcy PLN. To prawie połowa wydatków wszystkich innych graczy na rynku.

31.07.2017 | przeczytano: 1031 razy
10 narzędzi znad Wisły w służbie marketerom

Współczesne firmy mają do dyspozycji szeroki wachlarz narzędzi pozwalających rozwijać i promować biznes. Nie każdy może zdawać sobie z tego sprawę,  ale w wielu przypadkach ich pomysłodawcami i twórcami są… Polacy. Prezentujemy wybrane rozwiązania marketingowe, które w mniejszym lub większym stopniu zrewolucjonizowały pracę marketerów.

29.12.2016 | przeczytano: 1536 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 22)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764