logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

AdRetail: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 20
Norbert Kowalski dołącza do Harbingers

Do krakowskiej agencji Harbingers dołączył Norbert Kowalski, obejmując stanowisko Head of Partnerships.

19.06.2023 | przeczytano: 643 razy
Radosław Włoda nowym Business Development Directorem w Proxi.cloud

Radosław Włoda objął stanowisko Business Development Directora w firmie technologicznej Proxi.cloud, będącej liderem w realizacji kampanii drive-to-store i monitoringu ruchu w sklepach. Na nowym stanowisku będzie odpowiadał za rozwój biznesu reklamowego. W długoterminowej perspektywie ma doprowadzić do znacznego zwiększania obrotów spółki, a także rozbudowy struktur handlowych. Wcześniej przez wiele lat pracował w Grupie Interia, w tym po przejęciu przez Grupę Polsat Plus, jako dyrektor handlowy Mobiem Polska i AdRetail.

05.07.2022 | przeczytano: 570 razy
Karol Kamiński nowym Web Services Directorem w Grupie Blix

Karol Kamiński objął stanowisko Web Services Directora w Grupie Blix, która jest liderem aplikacji smartshoppingowych w Polsce. Wcześniej przez wiele lat był związany z projektem AdRetail, należącym do Grupy Interia. Obecnie kieruje zespołem produktowym, dedykowanym rozwojowi serwisu webowego Blix.pl. Kreuje i wdraża kluczowe projekty budujące jego wzrost, również w nowych kierunkach umożliwiających skalowanie zasięgu i produktu reklamowego dla klientów branż retail oraz FMCG. Odpowiada za identyfikację strategicznych obszarów rozwoju działalności firmy w Polsce i poza jej granicami.

25.05.2022 | przeczytano: 421 razy
Najpopularniejsi wydawcy gazetek i katalogów z promocjami w Polsce

W IV edycji programu AdRetail Inspirio (AdRI) spośród blisko 180 brandów i wydawców gazetek oraz katalogów wyłoniono najaktywniejsze marki w największych na rynku serwisach i aplikacjach agregujących promocje. W ramach tego sprawdzono ponad 1,2 mld zdarzeń, w tym m.in. odsłon, wejść i kliknięć w treści i produkty. Za najlepsze wyniki w całym ubiegłym roku nagrodzono takie podmioty, jak LEGO, Selgros, Castorama, Avon, Lidl, Kaufland, Empik, Media Expert, POLOmarket oraz Żabka. Przyznano również specjalne wyróżnienia dla Biedronki i sieci Leroy Merlin.

13.05.2021 | przeczytano: 739 razy
Widać szansę na odbicie w handlu - Polacy będą mniej oszczędzać na zakupach

Najnowsze kwartalne badanie nastrojów konsumenckich pokazuje, że obecnie 40% Polaków planuje ograniczyć wydatki zakupowe. W tym zakresie nastąpił niewielki spadek w porównaniu do wyników z początku roku. Nieznacznie zmniejszył się też odsetek osób obawiających się rosnących cen. Ale oszczędni rodacy mocniej tną koszty. Teraz deklarowane redukcje najczęściej wynoszą 15-20%, a poprzednio przeważnie mieściły się w przedziale 10-15%. Nie zmieniło się natomiast to, że klienci głównie rezygnują z kupowania słodyczy i przekąsek oraz odzieży.

04.05.2021 | przeczytano: 476 razy
Ponowy lockdown wymusi na branży retail większe cięcia w promocjach

Według analiz rynkowych, w ub.r. było o ponad 17% mniej promocji w gazetkach niż w 2019 roku. Na rynku ubyło też samych publikacji – o 19,5%. Do tego sieci handlowe zmniejszyły liczbę ich stron oraz powierzchnię – o 20%. Powody tych wszystkich redukcji wyjaśnia Karol Kamiński, Dyrektor Zarządzający w Grupie AdRetail. Tłumaczy również, dlaczego dyskonty przyjęły odwrotną strategię niż pozostałe formaty. I podpowiada, jak branża powinna reagować w tej sytuacji. Do tego dodaje, że ponowny lockdown i ewentualna dłuższa izolacja gospodarki może pogłębić podziały i skomplikować sytuację w całym handlu.

26.03.2021 | przeczytano: 1466 razy

W zeszłym roku sieci handlowe wydały o 19,5% mniej gazetek niż w 2019 roku. Ponadto o ok. 20% zmniejszyły liczbę ich stron i w tym samym zakresie ograniczyły powierzchnię. W przypadku wszystkich parametrów największe spadki, przekraczające aż 80%, odnotowały sklepy dziecięce. Duże redukcje przeprowadziły też sieci RTV-AGD i hipermarkety. Z kolei wzrosty wykazały tylko dyskonty. Dodatkowo sklepy typu DiY powiększyły ilość stron.

09.03.2021 | przeczytano: 455 razy
W sklepach mocno ubyło promocji. Spadki są nawet na poziome bliskim 90%%

W ub.r. było o ponad 17% mniej promocji w gazetkach niż w 2019 r. Na największym minusie są sklepy dziecięce – 87%. Duże spadki są w sieciach RTV-ADG – 45%, sklepach z art. z kategorii kultury i rozrywki – 38%, a także w hipermarketach – 24%. Mniejsze redukcje objęły drogerie i apteki, cash & carry oraz supermarkety. Z kolei największy wzrost odnotowały dyskonty – 12%. Ponadto na plusie są sklepy typu DIY – 9%, sieci convenience – 2%, jak również hurtownie – 1%. Z tego wynika, że tylko 4 formaty z 11 zrobiły więcej promocji.

25.02.2021 | przeczytano: 613 razy
Sieci handlowe powinny wykorzystać wzrost popularności gazetek online

Z obserwacji sieci handlowych wynika, że duża grupa Polaków jest wciąż mocno przywiązana do papierowych gazetek. I nie są to sami seniorzy. Natomiast w czasie pandemii zyskała na popularności wersja online, która daje retailerom większe możliwości. Eksperci twierdzą, że przyszłością jest sprzedaż towarów w tym kanale. Ale najpierw trzeba pokonać sporą barierę mentalną i przekonać ludzi do szerszego zakupu żywności przez Internet. I właśnie teraz jest na to najlepszy czas. Zmiany mogą potrwać 2-3 lata.

15.01.2021 | przeczytano: 1039 razy
Aplikacje i serwisy z Grupy Adretail z ponad dwucyfrowym wzrostem oglądalności

W kwietniu serwisy z Grupy AdRetail agregujące akcje rabatowe w sieciach handlowych, tj. Promoceny, Promocyjni, Okazjum i Ding, odnotowały wyjątkowo duże wzrosty w porównaniu do marca br. Liczba realnych użytkowników (RU) zwiększyła się o 36%. Przybyło też 42% odsłon (PV). Wskaźniki najbardziej poszły w górę na urządzeniach mobilnych – RU o 47% (na desktopach – o 26%), a PV – o 53% (na desktopach – o 34%).

25.05.2020 | przeczytano: 466 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 20)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764