logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Admotion: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11
Reklama w placówkach medycznych  –  czy jest skuteczna?

Od kilku lat na rynku można zaobserwować dynamiczny rozwój sieci nośników  reklamowych Digital Out Of Home. Ekrany w placówkach medycznych, siłowniach, dworcach, lotniskach oraz w wielu innych miejscach powoli zaczynają zdobywać uznanie reklamodawców i coraz częściej stają się elementem strategii marketingowych.  Jednak czy udało się jednoznacznie zdefiniować powody dla których warto uwzględnić takie nośniki w mediaplanie, oprócz dużych zasięgów?

26.05.2017 | przeczytano: 1048 razy
Digital signage pomoże na zakaz reklamy leków OTC?

Według raportu Pharma Expert, sprzedaż OTC nie przestaje rosnąć. W marcu tego roku sprzedano o 8,4 proc. więcej leków ogółem niż w analogicznym okresie 2015 roku. Najbardziej - bo aż o blisko 14 proc. - wzrosła sprzedaż leków wydawanych bez recepty.

16.06.2016 | przeczytano: 1239 razy
Digital signage sposobem na reklamę w placówkach medycznych

Brak zezwolenia na prowadzenie kampanii promocyjnych w przychodni, rygorystyczne przepisy prawne oraz coraz bardziej wymagający właściciele placówek. Wszystko to sprawia, że dla firm z branży farmaceutycznej reklama, to często szereg zakazów, nakazów i ograniczeń. Jak z tego wybrnąć?

27.01.2016 | przeczytano: 1499 razy
Acard: Kampania digital signage w placówkach medycznych

W największej sieci ekranów informacyjno - reklmowaych HealthTV w placówkach medycznych wystartowała kampania leku na serce Acard. Spot video o długości 30 sekund będzie emitowany w prywatnych placówkach sieci Swissmed, Scanmed Multimedis, Polmed, Centermed, Affidea i CMP, co pozwoli na dotarcie bezpośrednio do około 2 mln pacjentów.

07.10.2015 | przeczytano: 2711 razy

Reklama tranzytowa obejmuje przede wszystkim metro, autobusy, tramwaje, pociągi, a także jest umieszczana na biletach, mapach i rozkładach jazdy, przystankach, dworcach i terminalach portowych, w taksówkach i samolotach. Część nośników reklamy tranzytowej ma charakter standardowy, ale często realizowane są warte uwagi akcje ambientowe.

27.04.2015 | przeczytano: 853 razy

Największa sieć prywatnych placówek medycznych będzie korzystać z HealthTV – flagowego produktu Admotion.

04.02.2015 | przeczytano: 893 razy
Kampania Digital OOH najnowszego Forda Focusa

Admotion w ramach największej sieci digital out of home w placówkach medycznych w kraju - HealthTV, prowadzi kampanię marki Ford. Akcja reklamowa obejmuje swym zasięgiem 65 placówek medycznych w całej Polsce oraz 142 zdalnie zarządzane nośniki i potrwa do 14 grudnia. Działanie prowadzone jest w ramach kampanii reklamowej najnowszego Forda Focusa.

08.12.2014 | przeczytano: 1022 razy
Jesienna kampania reklamowa odmienionej Interii

Interia rozpoczęł zasięgową kampanię reklamową, której celem jest zaprezentowanie nowej identyfikacji wizualnej oraz uruchomionej na początku września nowej strony głównej portalu. Portal stawia na wzmocnienie swojego wizerunku jako źródła codziennych informacji. Kreację do kampanii przygotowała krakowska agencja Eternal Monkeys przy współpracy z działem marketingu firmy. Udźwiękowieniem spotu zajęło się krakowskie studio RS Media.

13.10.2014 | przeczytano: 1048 razy
Healthtv dostępna w sieci medycznej Polmed

Spółka technologiczna Admotion wdrożyła w grudniu 2013 telewizję konsumencką HealthTV w kolejnej sieci medycznej - Polmed SA. System został wprowadzony w 15 placówkach w całej Polsce. Uwagę oczekujących odbiorców przyciąga na bieżąco aktualizowany kontent, dopasowany do miejsca i czasu.

08.01.2014 | przeczytano: 1463 razy
ArenaTV: digital signage na PGE Arenie

Admotion dołącza do oferty kolejny produkt. ArenaTV to telewizja stadionowa, która wykorzystuje potencjał reklamowy systemu digital signage na PGE Arenie. Na 206 wielkoformatowych ekranach (42”,47” oraz 52”) istnieje możliwość zaplanowania kampanii o łącznym czasie trwania nawet 45 minut podczas meczu. Daje to niespotykaną ilość ponad 50 tysięcy wyświetleń reklamy podczas jednego tylko spotkania Ekstraklasy.

20.02.2013 | przeczytano: 1284 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764